arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۴۳۲۶
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۳ - ۰۵ مهر ۱۳۹۵

روزنامه رسالت: اصغر فرهادی به فاحشه‌ها احترام مي‌گذارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روزنامه رسالت نوشت:

فيلم فروشنده، نماينده رسمي جمهوري اسلامي ايران جهت شركت در مراسم اسكار فيلم‌هاي خارجي شد. فروشنده فيلم اصغر فرهادي، كسي كه به فاحشه‌ها احترام مي‌گذارد و از «درباره الي» به اين سو تمامي آثارش با موضوع تجاوز و فحشا ساخته شده، نماينده رسمي سينماي ايران در مراسم اسكار مي‌شود! گويي كه در اين 37 سال در تهران و ايران هيچ اتفاقي جز جولان روسپيان و دور دور اتومبيل‌هاي آنچناني بچه‌ه اي لاابالي و بي‌قيد و بند پولدار، نيفتاده است.

دست شما درد نكند جناب آقاي ايوبي! واقعا مانده‌ايم كه اين همه زحمات شما و همكاران‌تان را در معاونت سينمايي ارشاد چگونه جبران نماييم! فروشنده‌ها و لانتوري‌ها بايد اكران شوند و راهي كن و اسكار گردند تا تصويري كه جهانيان از مردم ايران دريافت مي كنند، مردمي مريض و رواني كه با انواع و اقسام معضلات جنسي روبه رو هستند؛ پرخاشگر، فحاش و بي‌فرهنگ!

آن هم در سرزمين حافظ و سعدي و مولانا. انگار نه انگار كه در تمام اين سال ها جوانان دانشمند ايراني در پژوهشگاه رويان و مراكز هسته‌اي با غيرت مثال زدني خود كارهايي كرده‌اند كارستان. در فيلم لانتوري به سلامتي مريم عرق خورده مي‌شود به سبك فيلم‌هاي مستهجن مثلا فارسي رژيم فاسد شاهنشاهي. پس غمت مباد!
نظرات بینندگان