arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۴۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۵ - ۰۲ تير ۱۳۹۰

احمدی نژاد: رضا خان قلدر دیگری ظهور نخواهد كرد

دیدار صمیمی چهارشنبه شب جمعی از نمایندگان اصناف كشور با رییس جمهوری با حاشیه های جالبی همراه بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایرنا: دیدار صمیمی چهارشنبه شب جمعی از نمایندگان اصناف كشور با رییس جمهوری با حاشیه های جالبی همراه بود.

** صلی علی محمد یاور رهبر آمد
همزمان با ورود رییس جمهوری به محل این نشست در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری، نمایندگان اصناف یكصدا شعار داند 'صلی علی محمد یاور رهبر آمد'.

** وعده رییس جمهوری به اصناف
یكی از موضوعات مورد توجه نمایندگان اصناف در این نشست وعده رییس جمهوری در مورد پیش بینی شدن سهم اصناف از محل درآمدهای ناشی از اجرای هدفمندی یارانه ها در بودجه امسال بود و آنان با قرائت صلوات خوشحالی خود را در این زمینه اعلام كردند. 

امسال 250 میلیارد تومان برای این منظور پیش بینی شده است.

** آقای رییس مخلص شما هم هستیم بفرمایید !
در این دیدار صمیمی ، نمایندگان اصناف از هر فرصتی برای بیان مشكلات و نظرات خود به شكل مستقیم با رییس جمهوری استفاده می كردند به گونه ای كه رییس جمهوری چند بار به برخی از این افراد گفت 'آقای رییس مخلص شما هم هستیم چرا ناراحت می شوید بفرمایید چه می خواهید'.

** كثرت سوالات و اصرار نمایندگان اصناف به طرح مشكلات خود
كثرت سوالات و اصرار نمایندگان اصناف به طرح مشكلات خود با رییس جمهوری باعث شد تا پس از سخنان وی ، زمان نشست به درازا بكشد به گونه ای كه رییس جمهوری گفت اگر اینگونه ادامه یابد ما باید تا فردا صبح در خدمت شما باشیم .

** رضا خان قلدر دیگری ظهور نخواهد كرد
احمدی نژاد در واكنش به ادعاهای برخی از نمایندگان مبنی بر مخالفت برخی از مسوولان محلی با درخواست های آنان گفت:' رضا خان قلدر یكی بود و دیگری ظهور نخواهدكرد هرمشكلی دارید درمیان بگذارید تا با وزیر ( بازرگانی ) و دیگر مسوولان راه حلی برای آن در نظر گرفته شود.

** ما روی حرفمان می ایستیم
رییس جمهوری در پاسخ به اظهارات برخی از نمایندگان مبنی بر چگونگی پیگیری قول های وی در مورد رفع مشكلات آنان گفت:ما هرچه را كه در اینجا قول می دهیم پای آن هم خواهیم ایستاد و اساسا به خاطر همین موضوع است كه برخی به ما خرده می گیرند.

** صهیونیست‌ها خیلی نامرد هستند
رییس جمهوری در بخشی از سخنان خود وقتی به ظلم‌هایی كه صهیونیستها به ملت‌های دیگر روا داشته‌اند اشاره كرد به نقل یك خاطره پرداخت و گفت صهیونیستها خیلی نامردند. 

وی افزود یكی از افرادی كه دریكی ازدانشگاههای آمریكا مشغول تدریس بود وقتی یكی از صهیونیستها برای استخدام مراجعه كرد 10 الی 15 تن از اعضای هیات علمی با به‌كارگیری وی مخالفت كردند اما آن فرد با دلرحمی پذیرفت كه استخدام شود. 

استادی كه او را استخدام كرده بود پس از مدتی بازنشسته شد و پس از چند سال با مراجعه به دانشگاه دید هیچكدام از اساتید قدیمی نیستند و افراد جدیدی آمده‌اند، وقتی پرس و جو كرد متوجه شد آن فرد صهیونیست پس از استخدام به مرور زیرآب اساتید دیگر را زده و دوستان خودش را جایگزین‌ كرده است !
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
CANADA
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۳
0
1
اين خاطره آن پروفسوري! که رديف بودجه خاص دارد برايشان نقل کرده يا خودشان شاهد بوده‌اند؟ البته که صهيونيستها نه نامرد، بلکه حيوان صفت هستند
نظرات بینندگان