arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۴۵۵
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۲۰ - ۰۲ تير ۱۳۹۰

احمدی نژاد در سال 83: آن کاری را که رهبری فرموده اند، قطعا انجام می دهم

جناب آقای دکتر محمود احمدی‌نژاد، اگر یاد شریف مانده باشد در مهرماه سال 1383، در جلسه‌ای که در دفتر شهردار تهران در جنوب پارک شهر برگزار شد، شما در پاسخ به یک سئوال نکته‌ای را گفتید که می‌بایست به شما یادآوری شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس نوشت: علی خضریان عضو سابق اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های کشور در یادداشتی در تارنمای شخصی خود به ذکر خاطره‌ای از یکی از دیدارهای محمود احمدی‌نژاد در سال 1383 در زمان‌ شهرداری وی پرداخته است که متن آن در ذیل می‌آید:

جناب آقای دکتر محمود احمدی‌نژاد، اگر یاد شریف مانده باشد در مهرماه سال 1383، در جلسه‌ای که در دفتر شهردار تهران در جنوب پارک شهر برگزار شد، شما در پاسخ به یک سئوال نکته‌ای را گفتید که می‌بایست به شما یادآوری شود.

خوب به خاطر دارم که حضرتعالی در پاسخ به یکی از حاضران آن جلسه که از شما پرسید: "اگر محمود احمدی‌نژاد به عنوان رئیس جمهور اسلامی ایران انتخاب شود و قصد انجام کاری را داشته باشد و یا کاری را انجام دهد و رهبر انقلاب با آن مخالفت نماید، چه اقدامی انجام خواهد داد؟ "
بی‌درنگ گفتید: "آن کاری را انجام خواهم داد که رهبری امر کرده است ".

آن فرد سئوال کننده در ادامه به شما گفت: "اگر مطمئن باشید کاری که انجام می‌دهید، درست است، باز هم نظر رهبری را انجام خواهید داد؟ "

شما بازهم بی‌درنگ پاسخ دادید: "حتماً آن کاری را انجام می‌دهم که رهبری عزیز دستور داده، مملکت مال ایشان است و این حق ایشان است که نظراتشان اجرا شود و قطعاً آن کاری را انجام می‌دهم که ایشان فرموده‌اند ".

آقای احمدی‌نژاد مطمئنم ‌آن شب حاضران در جلسه با خیالی آسوده سر بر بالین گذاشتند، چرا‌که پاسخ شما با پاسخی که دیگر گزینه‌های کاندیداتوری ریاست جمهوری دوره نهم- چه از جریان اصولگرا و چه از جریان اصلاح‌طلب- داده بودند بسیار متفاوت بود.

اما باید به شما یادآوری شود که جواب سریع و بدون هرگونه حاشیه شما، با رفتار پر حاشیه امروزتان به هیچ وجه سازگار نیست.

شما را چه شده است که امروز در مقابل نظر رهبر انقلاب لحظه‌‌ها را از دست می‌دهید؟ چه کسی به شما گفته که فردا زنده خواهید بود تا فرمان ولی را اجرا کنید؟ و اگر فردا روزی بدون اجرای امر ولی از دنیا رحلت کنید، چه پاسخی برای توجیه تعلل خود ارائه خواهید کرد؟

آقای احمدی‌نژاد هدف، فقط یادآوری بود....
نظرات بینندگان