arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۴۹۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۹ - ۰۳ تير ۱۳۹۰

ادامه جدال فوتبالی ها : اطلاعیه فدراسیون درباره حذف امیدها+تصویر

فدراسيون فوتبال درباره ديدار تيم هاي ملي اميد ايران و عراق اطلاعيه اي را صادر كرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فدراسيون فوتبال درباره ديدار تيم هاي ملي اميد ايران و عراق اطلاعيه اي را صادر كرد.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی انتخاب Entekhab.ir به نقل از گل ، در اطلاعيه فدراسيون فوتبال كه پس از حذف پر حرف و حديث تيم ملي اميد ايران از رقابت هاي مقدماتي المپيك لندن صادر شده، آمده است:

"کميته انضباطي فيفا در نامه اي مورخ 22 ژوئن، علت استفاده غيرمجاز از بازيکن تيم ملي اميد، کمال الدين کاميابي نيا را جويا شد و تا تاريخ اول ژوئيه از اين فدراسيون خواست تا مدارک و مستندات خود را مبني بر دليل استفاده از اين بازيکن به فيفا اعلام کند و پيرو آن، ديروز (پنج شنبه) جلسه اي در فدراسيون فوتبال تشکيل و پس از آن مقرر شد تا از کادر فني تيم ملي خواسته شود تا از بازيکن فوق الذکر استعلام شود که آيا در دو بازي قبل دو اخطاره شده است يا خير؟ متعاقب آن اين موضوع به تاييد اين بازيکن رسيد و فدراسيون فوتبال تاکيد کرد که در بازي برگشت از اين بازيکن استفاده نشود. متعاقب آن سرمربي تيم ملي اميد با مشورت سرمربي تيم ملي بزرگسالان تصميم گرفت تا بازيکنان نيز در جريان موضوع قرار گرفته تا با انسجام هرچه بيشتر تيمي و با تمهيدات ويژه اي که اتخاذ مي کنند، بتوانند با تعداد گل هاي بيشتري تيم ملي عراق را شکست دهند تا صعودشان به مرحله بعد، صرف نظر از رايي که کميته انضباطي فيفا اعلام خواهد کرد، باشد.


از سويي ديگر مقرر شد کليه اطلاعات مربوط به تيم ملي اميد در جلسه اي مشترک که في مابين کادر فني قديم و جديد آن تشکيل شده بود به اطلاع آن رسانده شود. علاوه بر اينکه خود بازيکن همانگونه که به مسئولين قديم تيم ملي اميد اين امر را مطرح کرده بود، بايد به مسئولين جديد تيم ملي اميد نيز اعلام مي کرد که اين امر محقق نشد.

از طرف ديگر در جلسه هماهنگي پيش از ديدار تيم ملي مقابل عراق ( در اربيل) ناظر ديدار ليستي 22 نفره از بازيکنان تيم ملي ارائه کرد که در آن نيز نام اين بازيکن قيد شده و هيچ اسمي از محروم بودن آن اعلام نشده بود. اين در حالي بود که ناظر ديدار اجازه بازي کردن به سيد ايمان موسوي را به دليل نداشتن کارت بازي نداد و مدارکي را ارائه کرد که اين بازيکن در ديدارهاي قبلي کارت بازي داشته و در اين ديدار به دليل عدم ارائه کارت، اجازه بازي کردن ندارد.


همچنين در ليستي که در ابتداي اين ديدار ارائه شد در بخش Not Eligible که اسامي محرومان قيد مي شود، هيچ اسمي از هيچ بازيکني قيد نشده بود و اين خود دليلي بود بر اين که اين بازيکن مي تواند در اين ديدار به ميدان برود.

به هر صورت به دستور رياست فدراسيون و با حضور کليه مسئولين ذيربط، فردا جلسه اي در فدراسيون فوتبال برگزار خواهد شد تا حسب موضوعات مطرح تصميم گيري شود و نتايج آن متعاقبا از طريق سايت رسمي فدراسيون به اطلاع عمومي خواهد رسيد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۳
0
7
بابا تيم كه حذف شد رفت
مشكل اينجاها نيس!
آقايي كه بايد جوابگو باشه لطفا دوباره خنده تحويل مردم نده
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۳
0
6
چرنده. خودتونین نه مردم نجیب ما
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۳
0
5
نادان کسیست که دیگران را نادان می پندارد
چلپاسه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
0
1
من يه سواله كه مدتيه ذهنمو به خودش مشغول كرده چرا اين آقاي كفاشيان با اين همه دست گل به آب دادن و اينكه از زمانيكه ايشان آمده اند تيمهاي ملي ما همه درجا ميزنند
بابا جون ما به كي و به چه زبوني بگيم كفاشيانو نميخوايم.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
خوب عزیز دل این که دیگر سوال ندارد
مگر نور چشمی وتوصیه شده ها تا به حال عزل شده اند؟
اگر هم بخواهند این کار را بکنند مثل دوستمان آقای علی آبادی می فرستندش وزارت نفتی جایی ...
ایشان هم فقط آبروی مملکت راببرد
قابل توجه این که صحبت های استاد علی آبادی در اجلاس اوپک به زبان تلخ و استعماری انگلیسی ....
تو خود حدیث مفصل این قصه پرغصه را بخوان
نظرات بینندگان