arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۴۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۴ - ۰۸ مهر ۱۳۹۵

نهاوندیان: سامانه ۱۱۱ وظیفه برقرار ارتباط دو طرفه بین مردم و رئیس جمهور را برعهده دارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری وظیفه ارتباط دو طرفه بین مردم و رئیس جمهور را در طول سال دارد.

به گزارش تسنیم،  محمد نهاوندیان در حاشیه بازدید از مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری وظیفه ارتباط دو طرفه بین مردم و رئیس جمهور را در طول سال دارد.

وی افزود: این مرکز در سفرهای استانی یک برنامه ویژه دارد و سبب انتقال مشکلات و معضلات مردم استان‌ها به نهاد ریاست جمهوری می‌شود.

رئیس دفتر رئیس  جمهور عنوان کرد: در هر شیفت 180 نفر در طول چهار روز و به صورت شبانه‌روزی در این مرکز فعالیت می‌کنند که امیدواریم مورد رضایت مردم باشد.

نهاوندیان خاطرنشان کرد: البته راه‌اندازی این مرکز به معنای بی‌اعتنایی به نامه‌های مردم نیست و به نامه‌های ارسالی از سوی مردم هم رسیدگی می‌شود.

وی بیان کرد: مردم استان قزوین مطمئن باشند که هیچ تماسی بدون پاسخ و بررسی نمی‌ماند و تمامی تماس‌ها رسیدگی شده و در حد امکانات موجود به آنها پرداخته می‌شود.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: امیدواریم در سفرهای مختلف مراجعات مردمی که حاکی از مشکلات مردمی است کاهش یابد و رضایتمندی مردم روز به روز افزایش یابد.

نهاوندیان گفت: امیدواریم موضوع اشتغال که جزو مسایل مهم کشور محسوب می‌شود به زودی برطرف شود.

وی افزود: اعتقاد دولت به انجام کار ریشه‌ای است و نباید از این موضوعات غافل شد.

نظرات بینندگان