arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۴۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۵ - ۰۸ مهر ۱۳۹۵
افشای عدم تبعیت احمدی نژاد از توصیه رهبری

ری شهری: احمدی نژاد باید پیش از سفر به گرگان به توصیه رهبری تمکین می کرد/ او نباید طوری رفتار می کرد که رهبری نظرشان را علنی اعلام می کردند

آیت الله ری شهری تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی گفت: احمدی نژاد باید پیش از سفر به گرگان از پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی تمکین می کرد و از حضور در انتخابات انصراف می داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 
احمدی نژاد باید پیش از سفر به گرگان به توصیه رهبری تمکین می کرد/ او نباید طوری رفتار می کرد که رهبری نظرشان را علنی اعلام می کردند 
 
وزیر اسبق اطلاعات می گوید: احمدی نژاد باید از پیام رهبری تمکین می کرد.
 
به گزارش سرویس سیاسی «انتخاب»‌ ؛ آیت الله ری شهری تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی گفت: احمدی نژاد باید پیش از سفر به گرگان از پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی تمکین می کرد و از حضور در انتخابات انصراف می داد.

آیت الله محمد محمدی ری شهری در حاشیه مراسم گشایش شعبه دانشگاه قرآن و حدیث در مشهد که با خبرگزاری جمهوری اسلامی صحبت می کرد، افزود: آقای احمدی نژاد نباید طوری رفتار می کرد که رهبر معظم انقلاب نظرشان را درباره به صلاح نبودن حضور وی در انتخابات ریاست جمهوری بطور علنی اعلام می کردند.
 
قابل ذکر است،‌ اخیراْ رهبر معظم انقلاب در ابتدای درس خارج فقه خود فرمودند:  به یکی از آقایان توصیه کردیم به صلاح نیست در فلان قضیه شرکت کنید/یکی مي گويد فلاني نگفته، يكي مي گويد چرا پشت بلندگو نگفته؟ خب حالا این هم پشت بلندگو/ گفتند آقا دستور دادند، نه، گفتیم صلاح نمی‌دانیم.
 
پس از این بیانات، احمدی نژاد طی نامه ای اعلام کرد که تابع نظر مقام معظم رهبری است.
 
این درحالیست که طبق گفته ی منابع مطلع، توصیه رهبری مربوط به یک ماه پیش بوده ، اما احمدی نژاد ۱۵ شهریور همین ماه، راهی گرگان شده بود! (اینجا بخوانید)
نظرات بینندگان