arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۵۰۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۲۰ - ۰۳ تير ۱۳۹۰

باهنر: حاضریم به خاطر دولت قانون را هم تغییر دهیم

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حاضریم به خاطر دولت قانون را هم تغییر دهیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حاضریم به خاطر دولت قانون را هم تغییر دهیم.

به گزارش انتخاب، محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که شب گذشته مهمان برنامه نگاه دو از شبکه 2 سیما بود در مورد بهبود شرایط اقتصادی کشور با تاکید براینکه مشکل ما در این زمینه قانون نیست، اضافه کرد: ما برای دولت حاضریم قانون را تغییر دهیم. مثلا در دوران جنگ این مشکل، همه زندگی افراد را تحت تاثیر قرار داد ولی ما با تراکم و یکپارچگی ملی از پس آن برآمدیم. جهاد اقتصادی هم به همین صورت است. امروزه ما در زمینه اقتصادی، دشمن داریم. درحال حاضر نظام بین‌الملل به بهانه‌های واهی ما را تحت فشار قرار داده است.

برای مثال قصد دارد سیستم بانکی و حمل و نقل را تغییر دهد. ما باید این مسائل را جبران کرده و محاصره‌های اقتصادی را دفع کنیم. باید بتوانیم راه‌های جدیدی را باز کنیم. مجلس در حال حاضر دو کار را در دستور دارد. یکی از این مسائل "بحران‌های ناشی از تحریم‌های اقتصادی " است که در بعضی مراحل دولت نیاز به تغییر قانون دارد. نکته دیگر اشتغال است که چند روز پیش در این مورد جلسه علنی خوبی در مجلس داشتیم که امید داریم تا پایان سال بحث "جهاد اقتصادی " یکی از تصمیمات مهم دولت، مجلس و قوه قضائیه باشد.


وی درخصوص مسائل حاشیه‌ای در این زمینه تصریح کرد: برخی مسائل در کار، فرعی، ولی مهم است. باید دقت کنیم حاشیه متن را تحت تاثیر قرار ندهد و هرکدام با توجه به اهمیت مورد توجه قرار بگیرد. ما در سال جاری انتخابات مجلس را داریم که تمام مردم هم تحت تاثیر قرار می‌گیرند.


دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین تاکید کرد: سفرهای استانی، روابط بین‌الملل در قیام‌های منطقه از اتفاقات مهم جامعه است، ولی مقام معظم رهبری با وجود تمام این اتفاقات مهم "جهاد اقتصادی " را انتخاب کردند؛ چرا که در این زمینه باید در سطح ملی و بین‌المللی کارهایی انجام بگیرد. برای مثال درحال حاضر ما در بحث جهاد علمی کاملا متمرکز شده‌ایم. اقدامات در این زمینه جالب و اعجاب‌انگیز بوده است. مردم ایران نشان دادند اگر بخواهند و انرژی بگذارند در تمام زمینه‌ها به همین صورت می‌توانند موفق شوند. این مسئله در زمینه جهاد اقتصادی هم صدق می‌کنند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۳
0
5
آقای باهنر نیازی نیست قانون رو تغییر بدی. با جدیت برخورد کنید......
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۳
0
5
آقاي باهنر شما كه تابحال خيلي خيلي از قانون براي دولت مايه گذاشتين اين هم روش!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
0
2
آقای باهنر من در تمامی انتخاباتها رای داده ام اما به برکت این مجلس هشتم ...... از فقرو گرانی کلافه شده ایم نمی بینید؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
0
2
آقاي باهنر در هيچ كجاي دنيا قانون را به خاطر كسي تغيير نمي دهند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
0
1
آقای باهنر: چون انتخابات مجلس را در این سال در پیش داریم شعار دلخوش کننده هم از جانب امثال شماها نیز رونق خواهد گرفت. اگر علاقه مند هستید که حاشیه متن را تحت تاثیر قرار ندهد پس جنابعالی و دوستانتان از متن تشریف ببرید آن طرف تر از حاشیه، چون هرچه مردم و نماینده فرهیخته آنها در عرصه های مختلف فریاد زدند و از خلاف و قصور متن هشدار دادند به گوش شما ها نرفت که نرفت تا به جایی رسیدید که دیگه در این ماجرای به قول شما ها انحرافی ماندید که چه قدرتی را مقصر بدانید............
نظرات بینندگان