arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۵۱۵
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۰۱ - ۰۴ تير ۱۳۹۰

ممنوعيت انتقال فرهنگيان به شهر تهران

مديركل آموزش و پرورش شهر تهران با بيان اينكه انتقال فرهنگيان به شهر تهران ممنوع است، گفت: در اين رابطه تنها با موارد خاص موافقت مي‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مديركل آموزش و پرورش شهر تهران با بيان اينكه انتقال فرهنگيان به شهر تهران ممنوع است، گفت: در اين رابطه تنها با موارد خاص موافقت مي‌شود.

به گزارش "انتخاب" به نقل از فارس ، سيدعلي يزديخواه در رابطه با وضعيت نقل و انتقال فرهنگيان به شهر تهران در سال جديد اظهار داشت: انتقال فرهنگيان به تهران با توجه به كلانشهر بودن آن، ممنوع است. 

وي ادامه داد: در برخي موارد خاص مانند وضعيت زنان فرهنگي كه همسران آنها نظامي هستند و به خاطر مأموريت به تهران منتقل مي‌شوند يا در رابطه با بخشي از مسئولان نهادها، مؤسسات و سازمان‌ها كه در شرايط خاص قرار دارند، امكان انتقال به تهران وجود دارد كه البته اين موارد بسيار جزئي و كمتر از يك‌درصد است. 

يزديخواه تصريح كرد: موافقت با موارد خاص براي انتقال به تهران در صلاحيت مسئولان ارشد وزارت آموزش و پرورش از جمله اداره‌كل امور اداري و تشكيلات است كه بايد در اين رابطه اظهار نظر كنند. 

* نقل و انتقال فرهنگيان در ميانه سال تحصيلي "ممنوع " است 

مديركل آموزش و پرورش شهر تهران با بيان اينكه آماري از درخواست‌هاي امسال فرهنگيان براي انتقال به تهران نداريم، خاطرنشان كرد: نقل و انتقال فرهنگيان در ميانه سال تحصيلي ممنوع است و عمدتاً در ابتداي تابستان و به ندرت در ماه‌هاي بعدي در قالب نقل و انتقالات رايانه‌اي انجام و نتايج آن اعلام مي‌شود. 

وي گفت: نتايج نقل وانتقالات امسال از طريق وزارتخانه اعلام شده است و براي شهر تهران نيز نقل و انتقال رايانه‌اي نداريم و تنها در موارد خاصي كه ذكر شد، چنين امكاني وجود دارد. 
نظرات بینندگان