arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۵۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۰۸ - ۰۴ تير ۱۳۹۰

با بيش از يک ميليارد بازديدکننده در روز؛ گوگل، برترين سايت تاريخ

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نتايج تازه ترين بررسي ها نشان مي دهد که گوگل در ماه گذشته ميلادي(مي) به نخستين سايت تاريخ اينترنت تبديل شد که شمار بيش از يک ميليارد بازديدکننده در ماه را در کارنامه خود ثبت کرده است.
به گزارش مهر، شرکت comScore در تحقيقاتي که در ماه مي بر رويکردهاي 2 ميليون کاربر اينترنت انجام داد به اين نتيجه رسيد که در اين ماه، مجموعه سايتهاي گوگل بويژه «جي. ميل» و «يوتيوب» - با رشدي 8/4 درصدي نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، يک ميليارد و 9 ميليون و 699 هزار بازديدکننده داشته اند.
اين اولين بار در تاريخ اينترنت است که بازديد يک سايت در مدت يک ماه به رقم بيش از يک ميليارد مي رسد.
رتبه دوم اين طبقه بندي را مجموعه سايتهاي شرکت مايکروسافت با 905 ميليون بازديدکننده و 15 درصد رشد نسبت به سال گذشته به خود اختصاص داده اند.
شبکه اجتماعي فيسبوک با 714 ميليون بازديد ماهانه و 30 درصد رشد و سايتهاي ياهو با رشدي 10/8 درصدي و 689 ميليون بازديد به ترتيب در جايگاه هاي سوم و چهارم قرار گرفته اند.
البته در آمريکا ياهو با بيش از 188 هزار بازديد در ماه در رتبه اول و گوگل با حدود 180 هزار بازديد در رتبه دوم ايستاده است.
بر پايه گزارش پايگاه اينترنتي PCWORLD ، از نظر مدت استفاده از سايتها، فيسبوک با 250 ميليارد دقيقه در ماه مي، در رتبه اول قرار گرفت و پس از آن مايکروسافت با 204 ميليارد دقيقه و گوگل با 200 ميليارد دقيقه در رده هاي بعدي جاي گرفتند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
0
0
واقعا که خیلی باسواد و ریاضی دان هستید . حساب هزار و میلیون و میلیارد از دستتون دررفت !
نظرات بینندگان