arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۵۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۲۰ - ۱۱ مهر ۱۳۹۵

اولاند: امنیت المپیک 2024 را تامین می کنیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس جمهوری فرانسه روز یکشنبه در دیدار با رئیس کمیته المپیک وعده داد که پاریس امنیت رقابت المپیک 2024 را به خوبی تامین خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از پاریس، فرانسوا اولاند در دیدار با توماس باخ گفت: اگر فرانسه بتواند میزبانی بازی های المپیک 2024 را بر عهده بگیرد، پاریس قول می دهد که امنیت کامل ورزشکاران و رقابت ها را به نحو احسن تامین کند.

اولاند در این دیدار گفت: امنیت، موضوعی است که بیش از هر چیز دیگری در رقابت های المپیک ارجعیت دارد و دغدغه ذهنی همه ورزشکاران و کشورهای شرکت کننده در این مسابقات بین المللی است.

وی مدعی شد: ما می توانیم امنیت ورزشکاران را بر عهده بگیریم. امنیت بزرگترین و مهمترین دغدغه خاطر ما است. ما نمی دانیم که جهان در سال 2024 چه جهانی خواهد بود اما مطمئنا جهانی خطرناک خواهد بود. هیچ کشوری و هیچ پایتختی نمی تواند به خوبی فرانسه امنیت رقابت های المپیک 2024 را تامین کند.

در این دیدار، اولاند یادآوری کرد که فرانسه به خوبی توانست امنیت رقابت های فوتبال یورو2016 را تامین کند و این گواهی بر توانایی پاریس در این موضوع است.
 
نوماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک روز گذشته (شنبه) بازدید دو روزه خود از شهر پاریس، نامزد میزبانی المپیک 2024 را آغاز کرد.

باخ در بازدید اولیه خود از موسسه ملی ورزش فرانسه (INSEP) دیدن کرد. او همچنین از امکانات موجود در انجمن ورزش حرفه ای فرانسه بازدید کرد.

چهار شهر پاریس، لس آنجلس، رم و بوداپست برای میزبانی المپیک 2024 نامزد شدند. برنامه هایی که دریافت شده، نشان می دهد میزبانان به آنچه شهر ها و مردمان شان برای آینده نیاز دارند، توجه کردند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان