arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۵۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۰۶ - ۱۲ مهر ۱۳۹۵

افشاگری نیویورک تایمز: ترامپ احتمالا ۱۸ سال مالیات پرداخت نکرده

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی می گوید مدارک مالیاتی سال ۱۹۹۵ دونالد ترامپ، نامزد میلیاردر جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نشان می دهد که او در آن سال اعلام زیان ۹۱۶ میلیون دلاری کرد که این امر ممکن است او را از پرداخت مالیات به دولت فدرال، به مدت ۱۸ سال معاف کرده باشد.

به گزارش رویترز، ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ با صدور بیانیه ای، به گزارش نیویورک تایمز واکنش نشان داد و گفت نیویورک تایمز مدارک مالیاتی آقای ترامپ را به صورت غیرقانونی دریافت کرده است.

ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ همچنین روزنامه نیویورک تایمز را متهم کرد که به عنوان یک بازوی انتخاباتی هیلاری کلینتون، رقیب دموکرات او در انتخابات نوامبر ۲۰۱۶ فعالیت می کند.

نیویورک تایمز می گوید که مدارک مالیاتی ۱۹۹۵ دونالد ترامپ را در اختیار کارشناسان مالیاتی قرار داده است. به نوشته این روزنامه، این اسناد نشان می دهد که دونالد ترامپ از یک رشته قراردادهای مالی در اوایل دهه ۱۹۹۰ میلادی ضرر و زیان دید.

به نوشته این روزنامه، کارشناسان مالیاتی می گویند قوانین مالیات که به طور عمده به نفع مالیات دهندگان ثروتمند است، اجازه داد که ترامپ از ۹۱۶ میلیون دلار ضرر خود برای پرداخت نکردن مالیات روی همین مقدار سود در یک دوره ۱۸ ساله، استفاده کند.

پیشتر، دموکرات ها دونالد ترامپ را تحت فشار گذاشته بودند که همچون دیگر کاندیداها، جزئیات پرداخت های مالیاتی خود را منتشر کند؛ کاری که ترامپ از انجام آن سر باز زده است.

نظرات بینندگان