arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۵۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۰۶ - ۱۲ مهر ۱۳۹۵

حرف‌های مدیر شبکه اچ‌بی‌او درباره آینده سریال پرطرفدار

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آی ‌سینما: مدیر برنامه‌ریزی شبکه «اچ بی او» که به تازگی در مراسم فرش قرمز سریال «وست ورلد» ساخته جاناتان نولان در هالیوود حاضر شده بود، در گفت‌وگو با خبرنگاران آینده سریال پرطرفدار «بازی تاج و تخت» را منوط به یافتن قصه مناسب و نویسنده‌ای کاربلد دانست.

دیوید بنیاف و دی. بی. وایس تیم تهیه‌کننده و نویسنده «بازی تاج و تخت» در مراسم اهدای جوایز امی امسال صریحا اعلام کردند در شکل‌گیری آینده پربیننده‌ترین سریال فانتزی «اچ بی او» به‌هیچ‌وجه دخیل نخواهند بود و چنانچه قرار باشد فصل‌های مستقلی براساس مجموعه اصلی ساخته شود بدون حضور آن دو خواهد بود.

کیسی بلویز مدیر برنامه‌ریزی شبکه «اچ بی او» در گفت‌وگو با خبرنگار «هالیوود ریپورتر» با اشاره به ظرفیت‌های داستانی قلمرو «وستروس» یادآور شد: «هنوز خیلی جاها برای سرک کشیدن وجود دارد اما مهم‌ترین مسئله برای ما پیدا کردن قصه درست و نویسنده‌ای کاربلد است.»

بنیاف در پاسخ به این سوال که آیا علاقه‌ای به ادامه داستان وستروس دارد یا نه، گفت: «بهتر است از جرج (آر. آر. مارتین) این سوال را بپرسید. این دنیای خارق‌العاده را جرج خلق کرده که از قضا بسیار غنی هم هست.» او در ادامه اضافه کرد: «مطمئنم که سریال‌های دیگری درباره وستروس ساخته خواهد شد، اما کار ما در همین نقطه تمام شده است.»

هرچند، بلویز بسیار خوش‌بین‌تر از بنیاف و وایس به قضایا نگاه می‌کند و عقیده دارد وقتی زمانش برسد اتفاق تازه‌ای برای «بازی تاج و تخت» رخ خواهد داد: «تعهد بسیار بسیار بزرگی برای آنهاست؛ نه تنها به خاطر استفاده از قوه خلاقه‌شان، بلکه زندگی خانوادگی‌شان نیز تحت تاثیر قرار می‌گیرد. هر بار آنها برای ماه‌ها درگیر می‌شوند و در نتیجه، کار بسیار بسیار بزرگی است. اما ما باید دنبال قصه‌ای باشیم که برای ساخت پیش‌درآمد و یا مجموعه‌ای مستقل و جداگانه مناسب باشد. هرچه دل‌تان می‌خواهد بگویید اما من از این دو نفر انتظار ندارم این کار را انجام بدهند چون تا مدت‌ها احتیاج دارند از فشار کاری تمام این سال‌ها عبور کنند. با این همه، شکی نیست که اگر در ساخت مجموعه‌های بعدی به نحوی دخیل بشوند اتفاق خوشایندی خواهد بود. در چه سطحی؟ واقعا نمی‌دانم.»

بلویز بر قطعی نبودن چنین تصمیمی تاکید کرد و در ادامه توضیح داد: «هنوز زود است. موارد جذاب زیادی وجود دارد اما در این مقطع خاص، نه نویسنده‌ای استخدام کرده‌ایم و نه هیچ اقدام دیگری. در دنیایی ایده‌آل و مطلوب، «بازی تاج و تخت» ممکن بود ادامه یابد و ما ناچار نبودیم با این همه مسئله دست‌وپنجه نرم کنیم!»

نظرات بینندگان