arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۵۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۵ - ۱۲ مهر ۱۳۹۵

حمله شیمیایی تروریست‌ها به الفوعه و کفریا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تروریست‌های جبهه النصره با خمپاره‌های حاوی گاز کلر، ساکنان دوشهرک شیعه نشین الفوعه و کفریا در حومه ادلب را هدف قرار دادند.

به گزارش تسنیم یک منبع محلی می‌گوید که تروریست‌های جبهه النصره، دو شهرک شیعه نشین و محاصره شده الفوعه و کفریا در حومه ادلب را با توپخانه جهنم و خمپاره‌های حاوی گاز کلر هدف قرار دادند، که در پی این حملات، شماری از شهروندان زخمی و عده‌ای نیز دچار حالت خفگی شدند و این در حالی است که این حملات تا لحظه نگارش این گزارش، همچنان ادامه دارد.

در پی کنترل ارتش سوریه بر اردوگاه حندرات و بیمارستان الکندی و در نتیجه تنگ‌تر شدن حلقه محاصره تروریستها، فرماندهی کل ارتش سوریه از همه عناصر مسلح در محلات شرقی حلب خواستند که این شهر را ترک و اجازه دهند که غیرنظامیان زندگی طبیعی خود را ادامه دهند.

ادهم عوض مسئول یگان موشکی گروه مسلح موسوم به ارتش آزاد به همراه دو معاونش محمد عبدان و رجب منصور به ضرب گلوله ارتش سوریه در جبهه الملاح در حومه شمالی حلب، کشته شد.

در این بین گروه تروریستی جیش‌الفتح از طریق پخش فایلی صوتی در شبکه‌های اجتماعی حالت آماده باش عمومی در حلب به منظور جلوگیری از پیشرویارتش سوریه اعلام کرد و از عناصر خود و کسانی که دارای سلاح هستند، خواست به این جبهه بشتابند.

جنگنده‌های سوریه از صبح امروز، مواضع گروههای تروریستی بین الشیفونیه و دوما را با چندین موشک هدف قرار دادند.

درگیری‌های شدید بین ارتش سوریه و گروه تروریستی جبهه النصره در محور الدرخیبه – خان الشیخ در حومه غربی دمشق همچنان ادامه دارد.
نظرات بینندگان