arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۵۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۷ - ۱۲ مهر ۱۳۹۵

تصمیم زیرکانه تاج که قابل ستایش است!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فدراسیون فوتبال مهدی تاج به درستی تصمیم‌گیری درباره بازی ملی با کره را به مسئولان عالی نظام واگذار کرد.

داریوش سعیدی: فدراسیون فوتبال در یکی از منطقی ترین تصمیم های سال های اخیرش، درحالی که با تمام توان آماده برگزاری مسابقه مهم ملی با کره جنوبی می شود، تصمیم گیری درباره اولویت بندی برای بازی با کره را به مسئولان عالی رتبه کشوری واگذار کرد. درحالی که فدراسیون فوتبال از ماه ها قبل تمام رایزنی های ممکن برای تغییر زمان بازی با کره را انجام داده اما نتوانسته است این تاریخ را تغییر دهد،حالا تصمیم گرفته تا تابع تصمیمات مدیران عالی نظام باشد.

محمدرضا ساکت خیلی هوشمندانه بعد از انتقادات مذهبی صورت گرفته ، درباره بازی گفته است:«ما تابع تصمیم مقامات مسئول در نظام هستیم و تبعات را هم می پذیریم.» تبعات این تصمیم شاید نرفتن به جام جهانی باشد اما فدراسیون در روزهایی که انتقادهای زیادی را تحمل می کند ، تصمیم گرفته تا تصمیم گیری به این مهمی بر عهده خودش نباشد.

آنها به درستی تبعات فوتبالی این اتفاق را می پذیرند ، درحالی که پیش از این مجوزهای لازم را از شورای تامین امنیت کشور گرفته است، حالا اعلام آمادگی کرده تا تصمیم گیری درباره بازی در اختیار نهادهای بالا دستی باشد. این تصمیم زیرکانه تاج و دوستانش ستودنیست.
نظرات بینندگان