arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۶۱۳۵
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۰۹ - ۱۴ مهر ۱۳۹۵

تکذیب یک خبر درباره لاریجانی در روزنامه شرق

گزارش «شرق» با تیتر «لاریجانی در کنسرت عقیلی» براساس خبرهای موجود در خبرگزاری‌ها و به‌ویژه عكس‌های منتشر شده در سایت باشگاه خبرنگاران جوان تهیه شده بود
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حضور علی لاریجانی هنگام اجرای گروه موسیقی «دستان» به خوانندگی سالار عقیلی در سرای گردشگری «مهر و ماه» قم تکذیب شد.

سرای گردشگری «مهر و ماه» در حالی ششم شهریور با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی افتتاح شد که برخی سایت‌ها و خبرگزاری‌ها با انتشار تصاویر این افتتاحیه، از حضور علی لاریجانی هنگام اجرای سالار عقیلی و گروهش خبر داده بودند در تماس خبرنگار «شرق» با دفتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی برای پیگیری موضوع، مشخص شد لاریجانی در آن روز فقط در ابتدای مراسم گشایش حضور داشته و در ادامه مراسم پیش از آغاز اجرای گروه «دستان» به خوانندگی سالار عقیلی، سالن را ترك كرده است.

گزارش «شرق» با تیتر «لاریجانی در کنسرت عقیلی» براساس خبرهای موجود در خبرگزاری‌ها و به‌ویژه عكس‌های منتشر شده در سایت باشگاه خبرنگاران جوان تهیه شده بود؛ هرچند باید اذعان کرد در عكس‌های پرشمار باشگاه خبرنگاران و سایت‌های دیگر، نشانی از حضور لاریجانی هنگام اجرای موسیقی یا در كنار اعضای گروه دستان نیست. بنابراین رئیس مجلس به عنوان نماینده قم در مراسم گشایش حضور داشته و پیش از برنامه‌های جانبی و سرگرم‌كننده كه در چنین مراسم‌هايی معمول است، آنجا را ترك كرده. هدف ما از ارائه این خبر به دلیل مخالفت علی لاریجانی و دو نماینده دیگر استان قم با برگزاری كنسرت در این استان بود و دانستن اینکه ممنوعیت برگزاری تا چه محدوده‌ای مدنظر است؟ با توجه به اینكه عقیلی در مراسم گشایش سرای «مهر و ماه» موسیقی اجرا کرده بود و این مركز در شش‌كیلومتری اتوبان تهران- قم قرار دارد، برداشت خبرنگار «شرق» این بود كه بیرون از شهر قم چنین محدودیتی مدنظر نیست.
نظرات بینندگان