arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۶۱۹۱
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۲ - ۱۴ مهر ۱۳۹۵

نماینده دلواپس به ظریف: نامه عذرخواهی بنویسید

وی تاکید کرد: وزیر امور خارجه کشورمان وزیر اقتصاد آلمان را نپذیرفت که این اقدام پسندیده‌ای بود البته رئیس مجلس نیز وی را به حضور نپذیرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 نماینده مردم شاهین شهر از وزیر امور خارجه خواست رسما خطاب به مجلس نامه بنویسد و عذرخواهی کند.

 حسینعلی حاجی دلیگانی که سخنان روز گذشته اش درباره صدراعظم آلمان امروز با اعتراض یکی از نمایندگان همراه شد (اینجا)، در پایان جلسه علنی امروز مجلس گفت: از آقای ظریف و آقای لاریجانی تشکر می کنم که وزیر اقتصاد آلمان را راه ندادند و حاضر نشدند با ایشان نشست داشته باشند.

این نماینده دلواپس در ادامه اعتراض دیگری خطاب به ظریف را بیان کرد و گفت: در مجلس دو نوع رفتار با یک نوع برخورد صورت گرفت. اقای دهقان وزیر دفاع گفت ربطی به مجلس ندارد، اما رسما نامه نوشت و عذرخواهی کرد. اما آقای ظریف همین برخورد را کرد و مجلس واکنشی نداشت. بجاست آقای ظریف هم کتبا نامه بنویسند و عذرخواهی کند.

علی مطهری نایب رئیس دوم مجلس که در غیاب لاریجانی اداره ساعاتی از مجلس را برعهده گرفته است در پاسخ به تذکر حاجی دلیگانی گفت: همان روز یکشنبه در جلسه ظریف به صورت کتبا و شفاها عذرخواهی کرد و اعلام داشت که اگر توهینی صورت گرفته بنده عذر می‌خواهم.

وی تاکید کرد: وزیر امور خارجه کشورمان وزیر اقتصاد آلمان را نپذیرفت که این اقدام پسندیده‌ای بود البته رئیس مجلس نیز وی را به حضور نپذیرفت.

مطهری با اشاره به اظهارات وزیر اقتصاد آلمان گفت: وی اعلام داشته بود که تنها به شرط آنکه ایران رژیم صهیونیستی به رسمیت بشناسد به کشورمان خواهد آمد اما وی با آمدن به ایران شرط خود را زیر پا گذاشت.

نایب رئیس دوم مجلس بیان داشت: البته وزیر اقتصاد آلمان اعلام کرد که حرف‌های بنده تحریف شده بود، اما وی رفتار متکبرانه‌ای داشت که لازم بود با آن برخورد شود.ش
برچسب ها: ظریف ، مجلس ، مطهری
نظرات بینندگان