arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۶۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۹ - ۱۴ مهر ۱۳۹۵

پورحیدری: خدا را شکر الان بهترم/ هواداران استقلال از منصوریان و بازیکنانش حمایت کنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال از هواداران این تیم خواست که از علیرضا منصوریان و شاگردانش حمایت کنند.

منصور پورحیدری در مورد حال عمومی‌اش گفت: خدا را شکر وضعیت بهتری دارم. آن اوایل کم اشتها شده و بدنم ضعیف شده بود، ولی الان خدا را شکر بهترم و باید از تلاش پزشکان و پرسنل بیمارستان تشکر کنم. در نهایت پزشک تشخیص داد مرخص شوم، ولی باید 10 روز دیگر به بیمارستان بروم تا وضعیتم بررسی شود، چون تحت‌نظر هستم.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از شخصیت‌های فوتبالی به عیادتش آمدند، تأکید کرد: از همه آنهایی که به بیمارستان آمدند یا به هر طریقی پیگیر وضعیتم بودند، تشکر می‌کنم. واقعاً ناراحت می‌شوم که به دیگران زحمت می‌دهم و خیلی‌ها به بیمارستان می‌آیند. از همه آنها ممنونم.

پورحیدری در پاسخ به این پرسش که «آیا از وضعیت استقلال خبر دارد؟»، گفت: بله، خدا را شکر شرایط استقلال چند هفته‌ای است که بهتر شده و با منصوریان در مورد شرایط تیم حرف زدم. استقلال مطمئناً به بهترین روزها برمی‌گردد و از هواداران استقلال می‌خواهم که از منصوریان و بازیکنان حمایت کنند. استقلال روزهای حساسی را در سه جام در پیش دارد و امیدوارم که هواداران همیشه پشت تیم باشند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد بازی تیم ملی برابر ازبکستان در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه گفت: کار تیم ملی سخت است، چون با حریفی سرسخت آنهم در خانه‌اش بازی می‌کند. البته ما خوب دفاع کردن را بلد هستیم و می‌توانیم در آنجا امتیاز بگیریم. امیدوارم ازبکستان را ببریم تا مردم و فوتبالدوستان ایرانی خوشحال شوند.
43
نظرات بینندگان