arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۶۲۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۲۲ - ۰۴ تير ۱۳۹۰

كفاشيان: بدترين روزهاي زندگي‌ام را مي‌گذرانم

علي كفاشيان در اصفهان اعتراف كرد كه بدترين روزهاي زندگي‌اش را مي‌گذراند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ايسنا: علي كفاشيان در اصفهان اعتراف كرد كه بدترين روزهاي زندگي‌اش را مي‌گذراند.

رييس فدراسيون فوتبال كه هم اكنون در اصفهان به سر مي‌برد در نشست خبري با نمايندگان رسانه‌هاي گروهي شركت كرد و در مورد آخرين وضعيت فوتبال ايران و مشكلات موجود سخن گفت.

وي در اين نشست با بيان اينكه در شرايط كنوني بدترين روزهاي زندگي‌ام را مي‌گذرانم، گفت: زيرساخت‌ها و پتانسيل خوبي در فوتبال داريم. به عنوان مثال ليگ ما از ليگ‌هاي قوي در آسيا است، اما در نتيجه‌گيري در تمامي رده‌ها نتايج شايسته‌اي كسب نكرده‌ايم كه براي همه جاي سوال بزرگي است.

علي كفاشيان در پاسخ به سوال خبرنگاري كه مديريت و عملكرد فدراسيون را ناموفق و داراي ضعف‌هاي زياد عنوان كرد، گفت: نمي‌توان عملكرد يك فدراسيون و مجموعه را تنها در نتيجه تيم ملي ديد، بلكه بايد تمامي ساختارها و عملكرد آنها مدنظر قرار داد. فدراسيون فوتبال در سالهاي اخير برنامه‌هاي زيادي اجرا كرده؛ تدوين و اجراي برنامه‌هاي راهبردي پنج و ده ساله، اجراي برنامه‌هاي فيفا و AFC از جمله طرح آسياويژن، توجه و رشد به بخش بانوان، رشد و توسعه زيرساخت‌ها در تمامي سطوح از جمله باشگاه‌ها تا تشكيل تيم‌هاي مختلف پايه، تاسيس آكادمي و بسياري برنامه‌هاي ديگر از اقداماتي بوده كه فدراسيون در سالهاي اخير انجام داده است كه پيشرفت خوبي داشته‌ايم، اما نتوانسته‌ايم در بخش تيم‌هاي ملي نتايج قابل توجهي كسب كنيم. ما به دنبال چرايي آن هستيم تا بهترين راهكار را پيدا كنيم. در مورد تيم اميد از دو سال قبل با كميته المپيك همكاري داشتيم، امكانات و نيازهاي مدنظر آنها را فراهم كرديم. كسب اين نتايج بايد بررسي شود، نه اينكه از روي احساسات برخورد كنند.

وي افزود: با جابجايي نفرات و رفتن كفاشيان، مسائل و مشكلات به اين صورت حل نمي‌شود، بلكه بايد راهكارهاي درست و منطقي را در پيش بگيريم.

وي همچنين با تائيد قدرت فوتبال اصفهان در سالهاي اخير در كشور گفت: اصفهان در تمامي زمينه‌هاي فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلي رشد چشمگيري داشته و توانسته تمركز قدرت را از تهران خارج كند و اين انگيزه را در تيم‌هاي ديگر نيز به وجود آورد. تنها نقطه ضعف اصفهان در خصوص عدم فعاليت بانوان اين استان در فوتبال و فوتسال مي‌باشد.

وي در پاسخ به سوالي كه در مورد رفتن و يا ماندن كي‌روش شد، گفت: مجموعه قوي را به وجود آورديم و از كي‌روش نيز خواسته‌ايم در تمامي رده‌ها نظارت داشته باشند. تمام ساختارها و برنامه‌ريزي‌هاي وي را نيز در حال انجام دادن هستيم و اين استفاده از تجربه و دانش وي است كه در تمامي كشورها به آن عمل مي‌كنند. به عنوان مثال فوتبال انگلستان با تمام قدرتي كه دارد از تجربيات و دانش يك مربي ايتاليايي استفاده مي‌كند.

كفاشيان در پاسخ به سوالي در خصوص گردش مالي فدراسيون در سال در حدود 400 ميليارد تومان، گفت: نمي‌توان آن را تائيد يا تكذيب كرد. ما نيز آمار اين‌چنيني در دست نداريم، اما با وجود تيم‌هايي كه در ليگ برتر و ديگر دسته‌جات است و نيز عملكرد فدراسيون و هيات‌ها، چنين گردشي نيز بايد وجود داشته باشد.

وي درباره فعاليت كميته فوتسال اظهار كرد: كميته فوتسال در حال پيدا كردن شخصيت واقعي خود است كه تا حد نايب رييسي فدراسيون پيش آمده. سرمايه‌گذاري زيادي در فوتسال انجام شده و درآمدزايي كه در آن صورت مي‌گيرد در خود بخش فوتسال هزينه مي‌شود. اعضاي مجمع كميته فوتسال نيز تشكيل شده كه هشت نفر اعضاي باشگاه‌ها هستند، چهار نفر هم روساي هيات‌هايي كه فوتسال فعال دارند كه در مجموع چهار نماينده از اصفهان است.

وي در مورد سقف قراردادها اظهار كرد: با توجه به شرايطي كه به وجود آمده اين ذهنيت نيز وجود دارد كه بسياري از باشگاه‌ها، مربيان و بازيكنان سقفي را رعايت نكردند كه با اثبات آن با آنها برخورد خواهد شد. با عدم برخورد با چنين موضوعي بسياري از باشگاه‌ها ضربه خواهند خورد و ما هم چون برنامه‌اي كه در خصوص منشوري‌ها انجام داديم با سقف قراردادها نيز برخورد مي‌كنيم.

كفاشيان در مورد جواب فيفا به فدراسيون در مورد مسائلي كه براي تيم ملي بانوان به وجود آمده، گفت: كميته انضباطي نامه‌اي را به فيفا ارسال نموده و تشكيل جلسه صورت خواهد گرفت. ما نيز منتظر جواب خواهيم بود. در مسابقات دور قبل ناظر ژاپني لباس بازيكنان را تائيد كرد، اما در اين دور ناظر بحريني آن را رد نمود و اصرار داشت كه گردن و گوش بازيكنان بايد آزاد و بدون پوشش باشد كه اين مغاير با شئونات اسلامي و مذهبي ما است.

وي در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد وضعيت نقش جهان در جلسه وي با خدابخش مديركل تربيت‌بدني اصفهان اظهار كرد: در اين نشست چيزي عايد من نيز نشد. همچون 10 سال گذشته كه در سازمان تربيت‌بدني بودم و هر سال قرار بود سال آينده اين ورزشگاه به بهره‌برداري برسد. من تمام احساسات و علاقمندي شما را درك مي‌كنم و اميدوارم مسئولان به اين فكر باشند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
1
0
دلم برات کبابه.
عامک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
0
1
این که چیزی نیست درست نگاه کنی روزای سخت تری هم هست البته روزای بعد مرگ اگه بهش معتقد باشی حاجی جون با این خدمات درخشانی که به فوتبال و جوونای مملکت کردی.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
0
1
آقاي كفاشيان شما بعنوان يك رئيس بد ترين روزهاي زندگي تان را سپري ميكنيد و شايد تاوان رياست را ميپردازيد اما من نه رئيس هستم و نه از مزاياي رياست بهره مند اما من هم بدترين روزهاي عمرم را سپري ميكنم چرا؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
0
1
كار هاي ديگر فدراسيون :
1. از دست داردن صندلي در afc
2. حذف تيم بانوان كشور به خاطر سستي فدراسيون
3. نداشتن مربي و سرمربي واحد و قوي و انتخاب مربي به صورت فوري
4. حذف تيم اميد كشور به خاطر بي سوادي فدراسيون
ali
|
JAPAN
|
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
0
1
ba ba khaili ro dari.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
0
0
خب چرا استعفا نمیدی ؟!!!
نظرات بینندگان