arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۶۳۲۵
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۲۲ - ۱۴ مهر ۱۳۹۵

راز رفاقت برانکو-قلعه‌نویی چیست؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
امیر قلعه‌نویی و برانکو ایوانکویچ، یک دهه بعد از زمانی که حذف یکی‌شان با رسیدن دیگری به صندلی‌اش همراه شد، رفاقتی برادرانه با هم ریخته‌اند.

امیر قلعه نویی در یکی از مصاحبه های تاریخی اش ، باری دیگر از برانکو و پرسپولیس تقدیر کرد. او در واکنش به پیشنهاد پرسپولیسی ها به سروش رفیعی جملاتی گفته است که کمتر در فوتبال ایران اتفاق می افتد. مربی تراکتورسازی گفته است:«باز هم به مرام پرسپولیسی ها که شب بازی نرفتند با سروش حرف بزنند.»

 قلعه نویی در ادامه حمایت ها و رفاقتش با برانکو ، چنین جمله ای را گفته است و البته طعنه ای به یک ماجرای فصل قبل برای یکی از ستاره های تیمش زده است که این فصل دیگر در تبریز نیست. برانکو و قلعه نویی در ماه های اخیر حسابی روابط برادرانه دارند ، درحالی که در سال آخر حضور برانکو در فوتبال ایران به عنوان سرمربی تیم ملی این روابط ، اینچنین گرم و صمیمی نبود و بعد از برانکو هم قلعه نویی جای برانکو را در تیم ملی گرفت و البته در یکسال حضورش در تیم ملی موفق نشد در جام ملتها نمایش موفقی داشته باشد.

نتایجی که سبب شد محسن صفایی فراهانی ، رئیس وقت کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال قراردادش را تمدید نکند و بعد هم کفاشیان در تصمیمی اعجاب انگیز که بعدها مشخص شد انتخاب خودش نبوده است ، علی دایی را سرمربی تیم ملی کرد. البته این رفاقت صمیمی این روزهای قلعه نویی و برانکو ، در مواضع مشترک شان درباره تیم ملی و کی‌روش نمودی آشکار دارد.

آنها انتقادهای اساسی درباره نحوه برگزاری بازی های لیگ برتر و برنامه های سرمربی تیم ملی دارند و این تعطیلات طولانی مدت را به ضرر لیگ برتر می دانند.این که منافع همسان ژنرال و پروفسور دلیل چنین موضع همسانی است یا رفاقت برادرانه شان، بی شک پاسخی روشن از سوی هر دوی آنها دارد. این دو دوستی و احترام متقابل را دلیل چنین واکنشی می دانند.

برچسب ها: مصاحبه ، طعنه ، برانکو
نظرات بینندگان