arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۶۳۶
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۰۱ - ۰۵ تير ۱۳۹۰

رضا شاهرودي: خيانت به ايويچ در بازي با رم دروغ است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رضا شاهرودي چپ پاي خوش استيل فوتبال ايران هم جزو بازيکنان آن زمان تيم ملي بود که با ايويچ کار کرد. وقتي با رضا حرف زديم او خبر نداشت که اين مربي فوت کرده است. شاهرودي به سوال هاي خبرنگار سايت گل پاسخ مي دهد.
* مي داني تومسيلاو ايويچ مُرد؟
** چرا مرد؟
*ظاهرا به دليل بيماري قلبي و ديابت.
** واقعا خيلي حيف شد. من از شنيدن اين خبر ناراحت شدم. من در آن زمان چيزهاي زيادي از ايويچ ياد گرفتم. آن زمان خيلي خوب فهميدم که او از لحاظ فني مربي فوق العاده اي است و برخورد خوبي هم با بازيکنان داشت.
*او چيزي به تو نگفت که هميشه در يادت بماند؟
** گفتم که چيزهاي زيادي از او ياد گرفتم. من يکي از بازيکناني بودم که ايويچ خيلي دوستم داشت. او مي گفت که تو مي تواني در اروپا بازي کني. حتي زماني که ايويچ مديرعامل هايدوک اشپيلت کرواسي بود، من و افشين پيرواني را مي خواست ولي اين باشگاه مشکل مالي داشت و ما قرارداد نبستيم.
*بعضي ها معتقدند که در بازي دوستانه ايران و رم ايتاليا، بعضي از بازيکنان کم کاري کرده و به ايويچ خيانت کردند. اين موضوع را تأييد مي کني؟
** خير، خيانت به ايويچ دروغ است. ما در آن زمان تمرينات بدنسازي انجام مي داديم و بدن ها سنگين بود. ضمن اينکه در آن ديدار ايويچ در نيمه اول به بازيکنان ذخيره ميدان داد و نيمه دوم اصلي ها به ميدان آمدند. يادم مي آيد من، کريم باقري، عابدزاده، دايي و چند نفر ديگر در نيمه دوم وارد زمين شديم.
*ايويچ بعد از آن باخت به شما چه گفت؟
**او اصلا ناراحت نبود و مي دانست که به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف تيمش است. در ضمن تيم رم آن زمان يکي از بهترين تيم هاي ايتاليا بود.
*قبول داري اخراج ايويچ اشتباه بود؟
**بله، ما اين مربي را خيلي راحت از دست داديم. اگر ايويچ مي ماند چه بسا که در جام جهاني از گروهمان صعود مي کرديم. ما بايد اين مربي را سال ها حفظ مي کرديم.
نظرات بینندگان