arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۶۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۲۱ - ۱۵ مهر ۱۳۹۵

سردار فدوی: آمریکایی‌ها قادر به درک ولایت‌ فقیه و شهید نیستند/آمریکا مجبور به تمکین از ایران شده‌ است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شیطان بزرگ یعنی آمریکا مجبور به تمکین از انقلاب اسلامی شده و در برابر انقلاب اسلامی نمی‌تواند هیچ اقدامی انجام دهد.

 سردار علی فدوی امشب در یادواره بیست و نهمین سالگرد شهدای خلیج فارس در زادگاه شهیدان نادر مهدوی و غلامحسین توسلی در روستای بحیری دشتی با بیان اینکه شهدای والامقام با تاسی از فرهنگ عاشورا راه سعادت و کمال انتخاب کرده‌اند اظهار داشت: شهدای نبرد مستقیم با آمریکای جهانخوار در آبهای خلیج فارس با تاسی از فرهنگ عاشورا مقتدرانه در برابر آنها ایستاده‌اند و  حیثت آنها را خدشه‌دار کردند.

وی با بیان اینکه انقلابی ایران به برکت انقلاب اسلامی  به قدرت لایزال الهی وصل هستند خاطر  نشان کرد: تمسک به قدرت لایزال الهی سبب شده  امروز هیچ قدرتی قابل مقایسه با ایران نباشد.

سردار فدوی با قدردانی از رشادت‌های شهیدان والامقام و با بیان اینکه این شهیدان، انقلاب اسلامی را تثبیت کردند اظهار داشت: شهیدان نادر مهدوی، غلامحسین توسلی و 5 تن از یاران دیگرشان با دلاوری‌هایی که امام حسین(ع) و یارانش در کربلا داشتند واهمه و ترس به خود راه ندادند و قدرت پوشالی شیطان بزرگ را شکست دادند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه اثرات خون شهدا سبب شده که هر روز بر توان سپاه افزوده‌تر می‌شود خاطر نشان کرد: به پشتیبانی و اثر خون شهدا تاکنون هر لحظه بر توان سپاه افزوده‌تر شده و استطاعت و قوه این نیرو که به خداوند متصل است و از خون شهدا برکت می‌گیرد بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه شهدای کربلای ایران در 37 سال گذشته به‌مثابه شهدای کربلا و پیروی از آن‌ها پا به‌پای اسلام ایستادند افزود: انقلاب اسلامی هر روز به برکت خون پاک شهدا  بزرگ‌تر، بالاتر و مستحکم‌تر شد.

فدوی با بیان اینکه استحکام انقلاب اسلامی هر روز افزایش می‌یابد افزود:  پایداری  و قدرت انقلاب اسلامی پس از طی 37 سال همراه با بالاترین و شدیدترین دشمنی‌هایی که علیه انقلاب صورت گرفته در قوت و قدرتی به سر می‌برد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه  دشمنان به هیچ صورت نمی‌توانند بر انقلاب اسلامی مسلط شوندافزود:  دشمنان قطعاً تا ابد بر ایران سلطه پیدا نمی‌کنند چراکه خداوند سلطه کافران بر مؤمنان را قرار نداده است.

وی با بیان اینکه شهدای خلیج‌فارس به‌مثابه کسانی که از روز ازل منتظر این مأموریت بودند خاطر نشان کرد: این شهدا از شلمچه در عملیات کربلای 5 حرکت کردند و  18 روز بعد نخستین عملیات مقابله‌ به‌ مثل در دورترین فاصله از سرزمین اصلی در سال 66 انجام دادند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه  از روز نخست شروع کار همه‌جانبه نیروی دریایی سپاه فقط شیطان بزرگ در برابر ما بوده است گفت: هیچ‌کسی تا الان به‌عنوان دشمن  طرف نیروی دریایی سپاه قرار نگرفته و تنها شیطان بزرگ در برابر این نیروی بزرگ الهی قرار داشته است.

فدوی با بیان اینکه  شهدای خلیج‌ فارس نگرانی و ترس از قدرت پوشالی امریکا نداشتند تصریح کرد: ما مفتخر به قدرت و پشتیبانی اثر خون این شهدا هستیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به نافهمی دشمن در عرصه‌های مختلف افزود: خدا را شاکریم که دشمن بزرگ آمریکا به این قدرتی که نیروی دریایی سپاه دارد پی برده و فهمید در برابر چه نیروی قرار دارد.

وی  با اشاره به گفته‌های وزیر دفاع آمریکا خاطر نشان کرد: 100 پیش وزیر دفاع امریکا دریکی از پایگاه‌های خود در جنوب خلیج‌فارس بیان کرده که به دنبال این هستند که خودشان و هم‌پیمانان منطقه‌ای و غیر منطقه‌ای خود ایجاد توانی می‌کنند که این توان در برابر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان یک قدرتی بازدارنده عمل کند.

وی افزود: این سخنان وزیر دفاع یک کشور کوچک و معمولی نیست بلکه از سوی کشوری که خود را ابرقدرت می‌داند مطرح می‌شود.

فدوی با بیان اینکه آمریکایی‌ها هر روز در خلیج فارس با قدرت انقلاب اسلامی مواجه هستند گفت: آمریکا قدرت  انقلاب اسلامی به گونه‌ای درک کرده‌اند که هر روز در خلیج فارس با این قدرت مواجه هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه دشمنی  آمریکایی‌ها با انقلاب اسلامی ذره‌ای کم نشده تصریح کرد: در عین حالی که دشمنی آمریکایی‌ها علیه انقلاب اسلامی کم نشده بلکه هر روز به ابعاد آن اضافه می‌شود.

وی با بیان اینکه کسی جرات نگاه چپ به انقلاب اسلامی ندارد افزود: با وجود اینکه 28 سال از پایان جنگ تحمیلی گذشته بر دشمنی علیه انقلاب اسلامی کم نشده ولی کسی جرات نکرده در این مدت به انقلاب اسلامی نگاه چپ کند.

فدوی با بیان اینکه قدرت انقلاب اسلامی بر اساس وعده الهی که پیروزی ازآن مومنان است محقق شده گفت: با این وعده الهی هیچگاه بر قافله مومنان سلطه‌ای ایجاد نمی‌شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه هیچ قدرتی نمی‌‎تواند خللی بر انقلاب اسلامی وارد کند افزود: دشمنان وقتی اطمینان پیدا کردند که از پس انقلاب اسلامی بر نمی‌آیند دلدادگان انقلاب اسلامی در دیگر کشورها مورد تهاجم قرار دادند و در تمامی علمیات‌ها با شکست مواجه شده‌اند.

وی با بیان اینکه آمریکا مجبور به تمکین از انقلاب اسلامی ایران شده است تصریح کرد: شیطان بزرگ یعنی آمریکا مجبور به تکمین از انقلاب اسلامی شده چون می‌داند در برابر انقلاب اسلامی نمی‌تواند کاری بکند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به شکست‌های دشمنان انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف افزود: در جنگ 33 روزه حزب‌الله لبنان ، در یمن ، سوریه، تمام توان خود را بکار گرفتند ولی نتوانستند کاری انجام دهند به گونه‌ای که هفتمین ناو و شناور آمریکایی در یمن منهدم شد که این مهم نشان دهنده وعده الهی و اثر خون مطهر شهدا است.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها قادر به فهم و درک ولایت‌فقیه و شهید نیستند افزود: تا زمانی که به ریسمان الهی  چنگ می‌زنیم و پیرو  ولایت هستیم هیچ قدرتی نمی‌تواند به ما آسیبی برساند.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان