arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۶۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۲۲ - ۱۵ مهر ۱۳۹۵

درمان زوج های نابارور ایتالیایی در ایران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دکترحمید چوبینه مدیرعامل مجتمع دارویی - درمانی هلال ایران گفت: از هر پنج زوج ایرانی یک زوج یعنی 20 درصد جمعیت متاهل کشور نابارور هستند.
 
 دکتر چوبینه که عصرپنجشنبه درنخستین سمینارمشترک ایران وایتالیا در زمینه درمان پیشرفته ناباروری درتهران سخن می گفت، افزود: یکی ازعلل ناباروری در ایران و بسیاری از کشورهای جهان افزایش سن ازدواج است که این عامل موجب کاهش شانس باروری در زوج ها به شمار می رود.
 
وی دربخشی دیگری ازسخنان خود با اشاره به پیشرفت های دانش پزشکی ایران پس از انقلاب در این زمینه، خاطرنشان کرد : هم اکنون امکانات لازم در زمینه درمان ناباروری در ایران فراهم شده و متخصصان پزشکی کشورما توانمندی کافی را در این حوزه درمانی برخوردارند.
وی همچنین با اشاره به تعرفه های ارزان و مناسب پزشکی در حوزه درمان ناباروری در ایران در مقایسه با بسیاری از کشورهای اروپایی، افزود: جامعه پزشکی و مراکز درمانی ایران با توجه به پیشرفت های بسیار خوبی که در زمینه درمان ناباروری دست یافته اند آمادگی درمان بیماران زوج های نابارور را از کشورهای مختلف جهان از جمله زوج های جوان ایتالیایی را دارند.
 
دکترچوبینه دربخش دیگری ازسخنان به ظرفیت های گردشگری در ایران در حوزه های مختلف از جمله در حوزه پزشکی و سلامت اشاره کرد و افزود: این مساله مزیتی است که می توان در درمان ناباروری در حوزه گردشگری سلامت از آن استفاده کرد.
 
سمینارمشترک درمان ناباروری ایران و ایتالیا پنجشنبه و جمعه (15-16مهر) به میزبانی مجتمع دارویی درمان هلال ایران برگزار می شود.
 
در این سمینار که شماری از پزشکان ایتالیایی حضور دارند فردا (جمعه) به کار خود پایان می دهد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: زوج ، باروری ، گردشگری
نظرات بینندگان