arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۰۲ - ۰۵ تير ۱۳۹۰

احضار دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران به کمیته انضباطی فیفا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فدراسیون بین المللی فوتبال از دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران خواست باحضور در کمیته انضباطی فیفا در مورد استفاده از کامیابی نیا بازیکن دو اخطاره تیم امید ایران در بازی های مقدماتی المپیک لندن توضیح دهد.
 

کادر فنی تیم ملی فوتبال امید ایران 29 خرداد در بازی رفت از مرحله دوم رقابت های مقدماتی المپیک لندن در اربیل عراق از کمال کامیابی نیا 2 کارته استفاده کرد که این بکارگیری موجب شد فیفا چهارشنبه اول تیر 90 در نامه ای به فدراسیون فوتبال کشورمان ، این تخلف را متذکر شود.

در نامه فیفا خطاب به محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال کشورمان آمده است:

کمیته انضباطی فیفا در نامه ای 9 مارس 2011 برابر با چهارشنبه 18 اسفند 1389 به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد کمال کامیاب نیا به علت دریافت 2 کارت در2 بازی برابر قرقیزستان از بازی بعدی محروم است اما در بازی رفت با عراق به میدان رفته است که براساس بخش یک قانون 55 کمیته انضباطی فیفا ، تخلف محسوب می شود.

در ادامه نامه قید شده است: این تخلف قرار است قبل از اول جولای برابر با 10 تیر در کمیته انضباطی فیفا بررسی شود بنابراین از محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران دعوت می شود با حضور در مقر کمیته انضباطی فیفا، در این باره توضیح دهد.

بازی برگشت امیدهای ایران و عراق از مرحله دوم رقابت های مقدماتی المپیک لندن پنجشنبه ساعت 20 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که امیدهای کشورمان نتیجه را 2 ـ صفر به عراقی ها واگذار کردند.
نظرات بینندگان