arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۶۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۰۹ - ۱۶ مهر ۱۳۹۵

روحانی وارد مالزی شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی ایران در دومین مرحله از سفر به کشورهای جنوب شرق آسیا ظهر جمعه به وقت محلی در راس یک هیات سیاسی و اقتصادی وارد فرودگاه بین المللی کوالالامپور پایتخت مالزی شد.

 رئیس جمهوری را در این سفر 'محمدجواد ظریف' وزیر امور خارجه، 'محمود حجتی' وزیر جهاد و کشاورزی، 'محمدرضا نعمت زاده' وزیر صنعت، معدن و تجارت، 'محمود واعظی' وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس طرف ایرانی کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور و 'ولی الله سیف' رئیس کل بانک مرکزی همراهی می کنند.
 
مراسم استقبال رسمی از رئیس جمهوری اسلامی ایران قرار است عصر امروز جمعه در کاخ نخست وزیری مالزی در شهر 'پوتراجایا' پایتخت ستادی مالزی با حضور 'نجیب تون رزاق' نخست وزیر این کشور برگزار شود و پس از آن مذاکرات دو جانبه آغاز می شود.
 
نشست خبری مشترک دکتر روحانی و 'نجیب تون رزاق' از برنامه های نخستین روز سفر رئیس جمهوری به مالزی است و ضیافت شام نخست وزیر این کشور به افتخار هیات ایرانی نیز جمعه شب برگزار می شود.
 
'امین حاجی مولیا' رئیس مجلس مالزی نیز قرار است روز شنبه و در دومین روز از سفر با رئیس جمهوری کشورمان ملاقات کند.
 
دیدار و گفت وگوی صمیمانه جمعی از نخبگان دانشگاهی، اندیشمندان و تحلیلگران رسانه ای مالزی با دکتر روحانی و دیدار با جمعی از ایرانیان مقیم که در زمینه های علمی، دانشگاهی و تجاری در کشور مالزی فعالیت می کنند و سخنرانی در جمع ایرانیان بخش دیگری از برنامه های رئیس جمهوری کشورمان در دومین روز این سفر است.
منبع: ایرنا
برچسب ها: کاخ ، ضیافت ، مالزی ، نخبگان
نظرات بینندگان