arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۶۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۲۰ - ۱۷ مهر ۱۳۹۵

اختلال در حرکت قطارهای خط سه مترو تهران/ ازدحام جمعیت در ایستگاه میرزای شیرازی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اختلال در حرکت قطارهای خط سه مترو تهران از ایستگاه میرزای شیرازی به سمت قائم، موجب ازدحام جمعیت و سردرگمی مسافران این خط شده است.

 
جریان عادی قطارهای خط سه مترو تهران با اختلال مواجه شده است.

مسافران خط سه مترو تهران که از ساعتی پیش در ایستگاه میرزای شیرازی حضور دارند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار می کنند که از هر دو قطار که وارد ایستگاه می شود، یکی از آنها مسافران خود را تخلیه و در مسیر معکوس حرکت می کند.

در همین ارتباط یکی از مسافران همیشگی خط سه مترو تهران به خبرنگار ایرنا گفت: قطارهایی که در این ایستگاه، مسافران خود را تخلیه نمی کنند نیز به دلیل ازدحام جمعیت، امکان سوار کردن مسافران جدید را ندارند.

یکی از بانوان حاضر در ایستگاه میرزای شیرازی نیز با ابراز تعجب از اختلال پیش آمده در خط سه مترو تهران، تاکید می کند که اطلاع رسانی در خصوص اختلال حرکت قطارهای این خط به خوبی صورت نمی گیرد.

براساس مشاهدات خبرنگارما ماموران حراست مترو در حال تخلیه قطارهای ورودی به ایستگاه میرزای شیرازی هستند و متصدی این ایستگاه از بلندگوها اعلام می کند که تا دقایقی دیگر امکان تردد قطار مقدور نیست.

متصدی ایستگاه با بیان اینکه مسئولان در تلاش برای رفع اشکال هستند، مسافران را به آرامش و خونسرد بودن دعوت کرد و می گوید: لطفا تا رفع اشکال با ماموران همکاری کنید.
در این پیوند، احسان مقدم مشاورمدیرعامل و مدیرروابط عمومی شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه اعلام کرد که به دلیل نقص فنی در ایستگاه های شهید بهشتی تا قائم و برعکس، در برخی ایستگاههای خط سه ازدحام جمعیت وجود دارد.

وی درگفت و گو با خبرنگار ما افزود: از ساعت 16 و 40 دقیقه عصر امروز به دلیل بروز نقص فنی درخط سه متروی تهران، سرفاصله اعزام قطارها از مسیر قائم تا شهید بهشتی و بالعکس از 15 دقیقه به 30 دقیقه افزایش یافته است.

خط سه مترو تهران به طول 37 کیلومتر با 24 ایستگاه یکی از طولانی ترین خطوط مترو در خاورمیانه است که جنوب غربی تهران (آزادگان) را به شمال شرق پایتخت (شهرک قائم) وصل می کند.

خط سه مترو از ایستگاه شهرک قائم در شمال شرق تهران آغاز می شود و تا ایستگاه آزادگان در جنوب غرب ادامه دارد.

سرفاصله حرکت قطارها در خط سه مترو تا زمان بهره برداری کامل از این خط 15 دقیقه است.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان