arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۷۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۲۲ - ۱۸ مهر ۱۳۹۵

اولین زن نماینده ایران در مسابقات سه‌گانه ایرون‌من + تصویر

شیرین گرامی سومین بار است که از سوی ایران در مسابقات بین المللی سه گانه شرکت می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شیرین گرامی اولین زن ایرانی شرکت‌کننده در مسابقات سه‌گانه، مرحله اول این دور از مسابقات را که 180 کیلومتر دوچرخه‌سواری بود با موفقیت به اتمام رساند.
 
اولین زن نماینده ایران در مسابقات سه‌گانه ایرون‌من + تصویرشیرین گرامی از روز گذشته به عنوان تنها نماینده جمهوری اسلامی در مسابقات ایرون من، یکی از چالشی ترین مسابقات بین المللی سه گانه دو، شنا و دوچرخه سواری تلاش خود را آغاز کرده است. شیرین گرامی که توانست اولین مرحله از این مسابقات را با موفقیت به اتمام برساند گفت: « حضور وی در این مسابقات بین المللی حاصل تلاش رییس فدراسیون ورزش زن خانم شهریان و آقای صبوری رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه کشور است. »


او با تقدیر از حمایت ها و پشتیبانی های مسئولان ورزشی جمهوری اسلامی برای حضور او در این مسابقات بین المللی گفته است: « امید دارم که با سرعت و عملکرد بهتر بتوانم در این دور از مسابقات صاحب مقام شوم تا نشان دهم که لباس، ملیت و پوشش مانعی برای حضور زنان در عرصه های بین المللی نیست. »

شیرین گرامی سومین بار است که از سوی ایران در مسابقات بین المللی سه گانه شرکت می کند. اولین حضور شیرین در مسابقات لندن بود که مورد استقبال ورزشکاران و مسئولان ورزشی کشورهای اسلامی قرار گرفت.  پس از آن بود که این دختر جوان ایرانی در مسابقات بین المللی کانادا شرکت کرد.  امسال ایرون من از این ورزشکار ایرانی برای شرکت در مسابقات هاوایی دعوت کرد و شیرین گرامی توانست با تمرین های مقدماتی خود را برای این مسابقات آماده کند.

به گفته شیرین شرجی و گرمی هوای هاوایی بسیار طاقت فرساست و او برای اولین بار است که در چنین هوایی ورزش های سه گانه را انجام می دهد. در حالی که ورزشکاران سایر کشورهای جهان از لباس های مناسب برای شرکت در این مسابقات استفاده می کنند، شیرین گرامی با پوشش کامل در این مسابقات حاضر شده است.
 
شیرین گرامی بعد از دوی چهل کیلومتر قرار است حدود چهار کیلومتر هم شنا کند.  لباس های ورزشی مناسب برای شرکت در مسابقات سه گانه دو، دوچرخه و شنا توسط شیرین گرامی طراحی شده است.

نظرات بینندگان