arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۷۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۸ - ۰۵ تير ۱۳۹۰
سئوالی که با اظهارنظر وکیل مبارک؛ ذهن مصری ها را مشغول ساخته است؛

آیا او سرطان دارد؟

فرید الادیب وکیل مدافع حسنی مبارک هفته گذشته اعلام کرد موکلش به سرطان معده مبتلا شده و تومور های این سرطان در حال گسترش است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزارت بهداشت مصر امروز یکشنبه اعلام کرد هیچ مدرک رسمی در اختیار ندارد که نشان دهد حسنی مبارک رئیس جمهوری سابق این کشور به سرطان مبتلا شده باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب" Entekhab.Ir ، این اعلام وزارت بهداشت مصر اظهارات وکیل مدافع رئیس جمهوری سابق مصر را که گفته بود موکلش به سرطان مبتلا شده است مورد تردید قرار می دهد.

فرید الادیب وکیل مدافع حسنی مبارک هفته گذشته اعلام کرد موکلش به سرطان معده مبتلا شده و تومور های این سرطان در حال گسترش است.

عبدالحمید آبزه معاون وزیر بهداشت مصر امروز اعلام کرد وزارت بهداشت مصر هیچ گونه سند عملی مبنی بر اینکه حسنی مبارک به سرطان مبتلا شده باشد در دست ندارد.

وی افزود هیچ خبری نیز درباره عمل جراحی رئیس جمهوری سابق مصر در اختیار نداریم .

مبارک 83 ساله در ماه مارس سال 2010 در یک مرکز پزشکی در هایلدلبرگ آلمان از ناحیه کیسه صفرا و پولیپ دوازدهه مورد عمل جراحی قرار گرفت.

برخی شایعات حاکی از آن بود که وی به سرطان مبتلا شده است اما اظهارات فریدالادیب نخستین اظهار نظر رسمی است که در این خصوص بیان می شود.

رئیس جمهوری سابق مصر که روند رسیدگی به اتهاماتش از جمله دستور کشتار تظاهرکنندگان، قرار است در سوم ماه اوت آغاز شود ، از 13 آوریل امسال در بیمارستان بین المللی شرم الشیخ در سواحل دریای سرخ بستری است .

وی بعد از آنکه در یک جلسه بازجویی سکته قلبی ناقص کرد به بیمارستان انتقال داده شد.

روزنامه المصری الیوم نیز در شماره امروز خود نوشت یک گروه پزشکی از آلمان که در بین آنها پزشکی که سال گذشته وی را عمل جراحی کرده بود نیز وجود دارد قرار است امروز وارد شرم الشیخ شوند تا معلوم شود آیا مبارک به سرطان مبتلا شده است یا خیر.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
0
0
احتمالا سرطان قیافه داره!
نظرات بینندگان