arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۷۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۲۰ - ۱۹ مهر ۱۳۹۵

کنایه سرلشگر فیروزآبادی به پادشاه عربستان و پسرش: رفتارشان از سر دیوانگی است

رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: غربی ها به دنبال بهانه در کشورهای اسلامی می گردند تا کشتار را شروع کنند. آل سعود هم ابزاردست آنهاست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه آل سعود با حمایت همه جانبه غرب برسرزمین حجاز حاکم شد گفت: غرب با حاکم کردد آل سعود بر حجاز هدفی جزنابودی اسلام نداشته و این نقشه انگلیس بود.

کنایه سرلشگر فیروزآبادی به پادشاه عربستان و پسرش: رفتارشان از سر دیوانگی استسرلشگر حسن فیروزآبادی روز دوشنبه درحاشیه آئین ختم مادر حیدر مصلحی درجمع خبرنگاران درباره موضوع یمن افزود: ماهیت آنچه در یمن اتفاق می افتد وهابیت است وهابیت یک مذهب انگلیسی است.

وی ادامه داد: وقتی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، برنامه های غربی ها با شکست مواجه شد و انقلاب مردم ایران اسلامی مسلمانان جهان را بیدار کرد.

سرلشگرفیروزآبادی با بیان اینکه امریکا، انگلیس و صهیونیست آل سعود را تجهیز کردند، افزود: غرب برای جلوگیری از ادامه شکست های خود مقابل انقلاب اسلامی آل سعود را تجهیزکرد تا ضربه آخر را به نظامی که نتیجه تلاش ها و مجاهدت امام راحل و امت اسلامی بود وارد کند.

داعش مولد آل سعود و تفکر وهابی است 

سرلشکر فیروزآبادی با تشریح اقدامات آل سعودی در مرزهای خود یک طرف حزب الله، یک طرف سوریه، یک طرف عراق و یک طرف یمن اظهارکرد: رئیس امنیت قبلی سعودی که حالا دستش رو شده است طراح عملیات ها و ترورها در عراق و لبنان بود و هزینه های آن را پرداخت می کرده است.

وی اظهارکرد: عربستان ضمن لشکرکشی به یمن با هواپیما به حوثی ها درمنطقه ای ازاین کشورحمله کرد که یک گروه از شیعیان برای دفاع از خودشان به حرکت درآمده و عربستان را زمین گیر و شکست دادند.

رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه هیچ محاسبه گری و تحلیل گری درهیچ جای دنیا امروز نمی گوید که شاه سعودی و پسرش این جنگ را اداره می کنند، عاقلند! ادامه داد: بلکه همه اعتراف میکنند آل سعود با کشتار زنان و کودکان و تخریب مساجد، بیمارستان ها و کوبیدن مدارس از سر دیوانگی است و اما حرکتی که سعودی ها در دو روز گذشته انجام دادند یک حرکت کاملا از سر کم شخصیتی و نادانی است.

سرلشگر فیروزآبادی داعش را فرزند آل سعود خواند و گفت: داعش فرزند سعودی و تفکر وهابی است و به لحاظ نظری منطبق برآل سعود است.
به گفته وی، فقط داعش قبل از آل سعود شروع به کشتار انسان ها کرده است و امروز که داعش در معرض شکست و نابودی است عربستان سعودی ماموریت داعش را برعهده گرفته است.

رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: غربی ها به دنبال بهانه در کشورهای اسلامی می گردند تا کشتار را شروع کنند. آل سعود هم ابزاردست آنهاست.

عربستان از زمانی که اسرائیل را به رسمیت شناخت ابراز دست غرب شد

سرلشکرفیروزآبادی با بیان اینکه عربستان امروز ابزارغرب نشده است، گفت: آن زمانی که می خواستند اسرائیل را تاسیس کنند غربی ها پیش کشورهای عربی رفتند و هیچ کشوری مشروعیت اسرائیل را تائید نکرد ولی با آل سعود پس از حاکم شدن بر حجاز دولت اشغالگر اسرائیل را ره مشروعیت پذیرفت.

سرلشگر فیروزآبادی افزود: اسرائیل زائیده تفکر وهابی درمنطقه است و مشروعیت خود را از تفکر وهابی به دست آورده است. بنابراین ما با دشمنان نادان، جاهل و مزدور و آلت دست دشمنان اسلام در منطقه مواجه هستیم که رحم و مروت و انسانیت و فرهنگ انسانی را نمی شناسند و به آن اعتقاد ندارند.

وی گفت: یهودی ها می گویند، غیریهودی ها نطفه حیوانات هستند. این موضوع رذالت است و سعودی ها می گویند هر کسی که وهابی نیست باید کشته شود این دو تفکر یکی هستند فقط وهابیت نام اسلام را روی خود نگه می دارد برای اینکه بتواند به نام اسلام مسلمین را نابود کند و این برنامه انگلیسی است.

وی اظهارکرد: تنها راه چاره مقابله با این تفکر خطرناک این است که جوانان جهان اسلام با وحدت و همدلی سرزمین های اسلامی را از وهابیت پاک کنند که این اتفاق به زودی رخ خواهد داد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان