arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۷۳۶۶
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۲۲ - ۱۹ مهر ۱۳۹۵

فارین پالیسی از کلینتون اعلام حمایت کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سردبیران این نشریه با شکستن سنت دیرین 50 ساله خود، برای نخستین بار از هیلاری کلینتون نامزد حزب دمکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت کردند.

این نشریه، دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه را بدترین نامزد انتخابات ریاست جمهوری از یک حزب عمده در تاریخ ایالات متحده دانسته است.

سردبیران فارین پالیسی تاکید کردند با اینکه این نشریه در طول نزدیک به نیم قرن انتشار خود، هیچ گاه از یک نامزد برای یک مقام سیاسی حمایت نکرده، اما کلینتون را یکی از بهترین نامزدهای دارای شایستگی ایالات متحده از هنگام جنگ دوم جهانی به این سو دانسته اند که بدون شک آماده ریاست بر این کشور است.

سردبیران این نشریه در نوشتار خود افزودند: انتخاب احتمالی کلینتون به عنوان نخستین بانوی رئیس جمهوری آمریکا، نه تنها تاریخی و حامل نشانه مهمی درباره فراگیری و تعهد مردم آمریکا به گزینش نامزدهای برجسته خواهد بود، بلکه با ورود وی به کاخ سفید، تهدید بزرگی برای ایالات متحده را که دورنمای عجیب و به شدت نگران کننده ریاست جمهوری دونالد ترامپ است، از بین خواهد رفت.

سردبیران فارین پالسی همچنین ترامپ را به دلایل بسیاری از جمله حمایت از شکنجه، دیدگاه های وی درباره کاربرد تسلیحات هسته ای، خطرات وی برای اقتصاد بین المللی، امنیت جهانی، هم پیمانان آمریکا و افراد بی گناه زیادی که قربانی بی تجربگی و ناپختگی وی خواهند شد، محکوم کرده اند.

نویسندگان این مقاله در پایان ترامپ را بدترین نامزد یک حزب اکثریت آمریکا دانسته اند که تاکنون در این کشور معرفی شده است.

قرار است پنجاه و هشتمین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای انتخاب چهل و پنجمین رئیس جمهوری این کشور، در تاریخ هشتم نوامبر 2016 (18 آبان ماه سال جاری) برگزار شود.
برچسب ها: نامزد ، ترامپ ، حزب
نظرات بینندگان