arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۷۴۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۵ - ۲۰ مهر ۱۳۹۵

هشدار نسبت به افزایش تعداد "دلقک‌های وحشت‌آور" در انگلیس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پس از گذشت چند سال، بار دیگر طی هفته‌های گذشته در سراسر انگلیس گزارش‌هایی درباره ظهور افرادی در لباس دلقک‌های وحشت‌آور که اقدام به ترساندن مردم و خصوصا کودکان کرده‌اند، منتشر شده است.

با افزایش تعداد گزارش‌ها در این مورد، پلیس این کشور نسبت به وجود افرادی که با پوشیدن لباس دلقک، مردم را می‌ترسانند هشدار داده است.

طی هفته گذشته، شش گزارش در این مورد با عنوان "حوادث دلقک"، تنها در منطقه "نورثامبریا" بوده است.

یکی از وحشتناکترین آنها مردی بوده که با داشتن ماسک دلقک و چاقویی در دست در مقابل گروهی از کودکان ۱۱ تا ۱۲ ساله ظاهر شده و آنها را در حالی که به سمت مدرسه شان می دویدند، دنبال کرده است.

ساکنان حوالی مدرسه می گویند، این کودکان بسیار سراسیمه و وحشت زده به مدرسه رسیدند و پلیس در تلاش برای یافتن این مرد است که لباس دلقک به تن داشته است.

در حال حاضر پلیس‌های گشت در سراسر نورثامبریا حضور دارند. با وجود تعداد بالای گزارش ها در مورد دیده شدن دلقک‌های وحشت‌آور، هیچ گزارشی مبنی بر جراحت یا حمله به افراد وجود ندارد.

به گزارش یورونیوز، مقام های رسمی می گویند: این اتفاق احتمالا در ادامه موجی است که از ایالات متحده آمریکا آغاز شده است. این موج از اواخر تابستان امسال در آمریکا آغاز شد و پس از آن در کانادا و استرالیا نیز گسترش یافت.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان