arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۲۲ - ۰۵ تير ۱۳۹۰

لغو انحصار آگهی‌های دولتی

معاون مطبوعاتي و اطلاع‌رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در ديدار مديران مسؤول مطبوعات استان سمنان از لغو انحصار آگهي‌هاي دولتي خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایسنا: معاون مطبوعاتي و اطلاع‌رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در ديدار مديران مسؤول مطبوعات استان سمنان از لغو انحصار آگهي‌هاي دولتي خبر داد.

محمدجعفر محمدزاده در اين نشست که با هدف هم‌انديشي و بررسي روند فعاليت‌هاي مطبوعاتي در استان سمنان برگزار شد، گفت: با ابلاغ ضوابط اجرايي بودجه سال 90، امکان توزيع آگهي‌هاي دولتي در همه مطبوعات کشور فراهم آمده و از اين پس تلاش خواهيم کرد اين آگهي‌ها به نحوي عادلانه و متناسب با ظرفيت هاي اطلاع‌رساني مکتوب در بين مطبوعات سراسر کشور توزيع و ساماندهي شود.

معاون مطبوعاتي و اطلاع‌رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي افزود: اميدواريم با ارائه آگهي‌هاي دولتي بر اساس ضوابط و مقررات موجود، زمينه‌اي براي حمايت بيش‌تر و جدي‌تر از مطبوعات کشور فراهم آيد و دولت نيز از ظرفيت‌هاي متنوع رسانه‌يي براي عرضه تبليغات خود استفاده کند.

محمدزاده هم‌چنين با تأکيد بر لزوم به روز شدن نرخ آگهي‌هاي دولتي تصريح کرد: در گام بعدي تلاش خواهيم کرد نرخ آگهي هاي دولتي که مدت‌هاست افزايش نيافته، واقعي شود.
نظرات بینندگان