arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۷۵۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۰۰ - ۰۶ تير ۱۳۹۰

نوشابه هم گران شد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
گراني ها نوشابه راهم بي نصيب نگذاشت.

به گزارش انتخاب، از چند روز پيش قيمت نوشابه نيز افزايش يافته است، به طوري که برخي توزيع کنندگان به فروشگاه ها و سوپرمارکتها تأکيد دارند که قيمت مصرف کننده نوشابه 250 سي سي 200 تومان است اما درعين حال فروشگاه ها نوشابه را در محدوده قيمتي 175 تا 200 تومان در اختيار مصرف کننده قرار مي دهند.

همچنين قيمت بطري هاي 300 سي سي نوشابه با 50 تومان افزايش قيمت به 350 تومان رسيده است.نوشابه خانواده 1/5 ليتري نيز با 150 تومان افزايش قيمت 1050 تومان را براي خود ثبت کرده است.


گفتني است، مسؤولان از دور نخست تغيير قيمت برخي کالاها قبلاً خبر داده بودند که به نظر مي رسد طي روزهاي آينده دامن بسياري از ديگر کالاها را بگيرد.درهمين حال اگر چه مردم نسبت به افزايش برخي کالاها واکنش نشان مي دهند، اما تا حدودي با افزايش قيمت نوشابه باتوجه به مضرات آن موافق هستند!
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
2
لبنیات هم گران شده.من دیروز رفتم ماست و پنیر بخرم که گران شده بود البته ناگفته نماند شیر هم گران شده .
این هم از دولت عدالت محور
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
1
سایت...هاست....قصدت از نوشتن این مطلب!! چرا الکی شایعه درست میکنید..قصد نا امن نشان دان بلاد را دارید پدر سوخته ها...بزنم پدر پدر پدرسوخته ات را در بیارم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
2
قابل توجه اينكه دوروز پس از آغاز طرح هدفمندي يارانه هاي يكي از مسئولين از طريق صدا و سيما اعلام كرد قيمت كالاها ارزان شده است. ايشان در ادامه بحث خود فرمودند قيمت ماكاروني از 875 تومان به 860 تومان رسيده كه جاي خوشحاليست. اين را گفتم از اين جهت كه ارزان شدن يك كالا كه هيچ جايگاهي در سبز خانوار ندارد براي سرپوش گذاشتن بر اشتباهات اين طرح حربه خوبي بود.دريغ از اينكه از نان گرفته تا برنج و روغن و مرغ و گوشت و صدها قلم كالاي بهداشتي و درماني، غذايي و ... گران شده است. الانم كه خبر تاسف بار گران شدن نوشابه. خدا بهمان صبر بدهد.
نظرات بینندگان