arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۷۸۷۲
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۲۱ - ۲۲ مهر ۱۳۹۵

واکنش مدیر آموزش و پرورش کلاله به اخباری مبنی بر تنبیه دانش‌آموزان در این شهر

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلاله با اشاره به اینکه صحت و سقم شایعات مطرح شده هنوز مشخص نشده، گفت: در صورت ضرب و شتم دانش‌آموزان، با معلم برخورد قانونی می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 محمدرضا سنچولی  درباره شایعات و اخبار مطرح شده درباره ضرب و شتم 5 دانش آموز کلاله‎ای توسط یک معلم اظهار داشت: این دانش‌آموزان در کلاس هشتم در یکی از مدارس داخل شهر بوده‌اند اما صحت و سقم این شایعات مطرح شده، مشخص نشده است.

وی افزود: این اتفاق براساس شنیده‌ها در زنگ پایانی کلاس در روز دوشنبه رخ داده و پس از آن تعطیلات بوده و مدارس تشکیل نشده و پس از پایان تعطیلات این موضوع بررسی می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلاله  تصریح کرد: پس از تعطیلات و حضور دانش‌آموزان در مدارس، این موضوع با حضور کارشناسان و حراست به صورت میدانی بررسی و صحت آن مشخص شده و گزارش آن به اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان ارسال می‌شود.

سنچولی درباره شکایت خانواده‌های این دانش‌آموزان گفت: تنها خانواده یکی از دانش‌آموزان شکایتی را به حراست آموزش و پرورش تحویل داده والبته اعلام کرده که شکایت خود را شنبه پس می‌گیرد و بقیه خانواده‌ها شکایتی نکرده‌اند.

وی درباره تصاویر و اخبار انتشار یافته در فضای مجازی گفت: یکی از این خانواده‌های دانش آموزان این اخبار را انتشار داده اما هنوز صحت و سقم این اتفاق مشخص نیست و روز شنبه با حضور دانش‌آموزان این موضوع بررسی می‌شود و در صورت ضرب و شتم دانش‌آموزان، با معلم برخورد قانونی می‌شود.

در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی از ظهر امروز خبر ضرب وشتم 5 دانش‌آموز شهرستان کلاله منتشر شده است.
منبع: تسنیم
برچسب ها: ضرب و شتم ، گلستان
نظرات بینندگان