arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۷۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۰ - ۰۶ تير ۱۳۹۰

قالیباف: حتی دشمنان رهبری هم به ساده زیستی ایشان تاکید دارند

شهردار تهران گفت: حتی افرادی كه با مقام معظم رهبری دشمنی و كینه دارند بر ساده زیستی و سلامت ایشان و خانواده محترمشان اذعان دارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شهردار تهران گفت: حتی افرادی كه با مقام معظم رهبری دشمنی و كینه دارند بر ساده زیستی و سلامت ایشان و خانواده محترمشان اذعان دارند.

به گزارش فارس، محمدباقر قالیباف یكشنبه شب در مراسم بزرگداشت واقعه ششم تیر به شكرانه حفظ سلامت رهبری در سوء قصد ضمن تاكید بر قدرشناسی این ایام گفت: خداوند متعال بندگان خودش را دوست دارد و به هر بهانه‌ای به ‌دنبال كمك به آن است، ماه رجب، ماه مغفرت و آمرزش است و همه باید از خدا بخواهیم درك درستی از این ماه را به ما عنایت فرماید. 

شهردار تهران افزود: ماه رجب و شعبان این آمادگی را ایجاد می‌كند كه به ضیافت الهی نائل شویم و اگر در این دو ماه توجه كردیم، می‌توانیم از سفره‌ای كه خداوند در ماه مبارك رمضان پهن می‌كند، استفاده كرده و در شب قدر درك واقعی پیدا می‌كنیم.

وی در ادامه با تبریك مبعث حضرت رسول(ص) عنوان كرد: بدون شك حادثه مبعث بزرگ‌ترین حادثه‌ای است كه برای بشریت اتفاق افتاده است و دیگر تكرار نمی‌شود. 

قالیباف مهم ترین انگیزه این حادثه را وحی، نزول قرآن و اخلاق برای انسان‌ها دانست و خاطرنشان كرد: اگر ما در جامعه در همه ابعاد به اوج برسیم ولی در عرصه اخلاق عقبگرد داشته باشیم باید بدانیم از فلسفه نظام فاصله گرفتیم چراكه از اهداف نظام، امام، شهدا و مقام معظم رهبری رعایت اخلاق در زندگی است.

شهردار تهران در ادامه تاكید كرد: ما باید از خدا بخواهیم در مسیر رشد و تعالی حركت كنیم. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابعاد شخصیتی مقام معظم رهبری را گسترده دانست و با اشاره به ویژگی‌های معظم‌له گفت: ساده‌زیستی یكی از ویژگی‌های رهبری در طول زندگی مباركشان است و مرام طلبگی از قبل از انقلاب و چه امروز كه دو دهه از مسئولیت ایشان به عنوان رهبری می‌گذرد در ایشان وجود دارد.

قالیباف این ویژگی رهبری را زبانزد خاص و عام دانست و گفت: امروز شاهد این هستیم كه حتی افرادی كه با مقام معظم رهبری دشمنی و كینه دارند بر سلامت ایشان و خانواده محترمشان اذعان دارند. 

وی اضافه كرد: در حال حاضر حتی كسانی كه از كشور فرار كرده و امروز پشت تریبون ضد انقلاب قرار می‌گیرند موضوع زندگی رهبری كه پیش می‌آید با همه كینه‌ای كه دارند، زندگی ایشان را تاكید كرده و می‌گویند در این ارتباط حرفی نداریم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
1
اقای قالیباف علاقه مند به گرفتن پستهای بهتر هستند؟؟؟
نظرات بینندگان