arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۸۰۲۶
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۲۰ - ۲۳ مهر ۱۳۹۵

وضعیت ترافیک در محورهای مواصلاتی قم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس پلیس راه استان قم با بیان این که در بیشتر محورهای استان ترافیک سنگین و نیمه سنگین در جریان است، گفت: تصادف های امشب در آزاد راه قم - تهران هیچ گونه تلفات جانی در بر نداشته است.

سرهنگ اردشیر جمشیدی جمعه شب با اشاره به بروز چند فقره سانحه رانندگی در ساعت های ابتدایی امشب در نزدیکی عوارضی آزادراه قم - تهران به علت ترافیک بوجود آمده در مسیر، اظهار داشت: در این تصادف های زنجیره ای چندین وسیله نقلیه با یکدیگر برخورد کرده اند که این تصادف ها منجربه مصدوم شدن سطحی چند نفر شد.
 
وی با بیان این که نیروهای پلیس راه استان هم اکنون با حضور در صحنه در حال هدایت خودروها و بازگشایی مسیر و رفع گره ترافیکی ایجاد شده هستند، افزود: در حال حاضر بیشتر محورهای مواصلاتی استان شامل محورهای اراک به سمت سلفچگان، کمربندی امام علی(ع) از امامزداده جمال تا میدان 72 تن و آزادراه قم - تهران، محور جعفریه و سلفچگان به سمت قم، دلیجان به سمت سلفچگان، آزادراه سلفچگان به سمت ساوه و جاده قدیم قم به سمت تهران دارای ترافیک نیمه سنگین است و بقیه محورها نیز دارای ترافیک عادی و روان می باشد.
 
رئیس پلیس راه قم هم چنین با بیان اینکه شب گذشته واژگونی خودرو در محور راهجرد به سمت تفرش، یک کشته برجای گذاشت، گفت: در روزهای تعطیل سپری شده حوادث دیگری نیز رخ داده که همه آنها از نوع جرحی بوده است.
 
وی ابراز امیدواری کرد: رانندگان وسایل نقلیه قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و هرگز هنگام خستگی و خواب آلودگی به رانندگی ادامه ندهند.
 
استان قم دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهار راه فرعی است که از جمله آن ها می توان به آزاد راه قم – تهران به طول ۱۳۰ کیلومتر، جاده قدیم قم – تهران، بزرگراه قم – ساوه به طول 87 کیلومتر، جاده قدیم قم - کاشان، آزاد راه قم – کاشان به طول 104 کیلومتر، آزاد راه قم - گرمسار به طول 173 کیلومتر و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک به طول 136 کیلومتر اشاره کرد.
 
استان قم در شاهراه مواصلاتی 17 استان کشور قرار گرفته است.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان