arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۸۰۵۶
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۲۲ - ۲۳ مهر ۱۳۹۵

مربی استقلال تهران: عملکرد بازیکن برای قرارگیری در ترکیب مهم است نه اسم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمد خرمگاه جمعه‌شب در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های سیاه‌جامگان مشهد و استقلال تهران که در سالن کنفرانس هیأت فوتبال خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: تیم سیاه‌جامگان مشهد از نظر نفرات بازیکن و کادر فنی تیم بسیار خوبی است و به آن‌ها احترام می‌گذاریم.

وی با اشاره به اینکه ازنظر بدنی و تاکتیکی وضعیت خوبی داریم افزود: برای برد در بازی فردا به میدان می‌رویم و می‌خواهیم مشهد را با کسب سه امتیاز ترک کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به نفرات محروم و مصدوم تیمش در بازی فردا، عنوان کرد: در بازی با سیاه‌جامگان تنها بازیکنی که مصدوم بوده و او را در اختیار نداریم علی قربانی است.

خرمگاه خاطرنشان کرد: در بازی فردا ضمن اینکه برای برد به میدان خواهیم رفت چیدمانی درون زمین خواهید دید که بیانگر دست‌یابی ما به سه امتیاز این مسابقه است.

وی با اشاره به وضعیت خط دفاعی تیمش در رویارویی با سیاه‌جامگان مشهد، گفت: اینکه چه بازیکنی و اسمی در ترکیب قرار بگیرد برای ما مهم نیست بلکه عملکرد بازیکن مطرح است.

گفتنی است دیدار تیم‌های سیاه‌جامگان مشهد و استقلال تهران فردا در چهارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 15 و 30 دقیقه در ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) مشهد برگزار خواهد شد.

منبع: فارس
نظرات بینندگان