arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۸۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۰۸ - ۰۷ تير ۱۳۹۰

دیدار محرمانه وزیر دفاع ایران با یک هیات امریکایی/ اوباما حرف های ایران را گوش کرد

پایپ لاین نیوز نوشت: در 18 ژوئن وزیر دفاع ایران احمد وحیدی سفری دو روزه به افغانستان کرد که به دعوت وزیر دفاع افغانستان انجام شده بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پایپ لاین نیوز نوشت: در 18 ژوئن وزیر دفاع ایران احمد وحیدی سفری دو روزه به افغانستان کرد که به دعوت وزیر دفاع افغانستان انجام شده بود.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی انتخاب  Entekhab.IR،  سردار وحیدی مورد استقبال گرم مقامات افغانی قرار گرفت و چندین دیدار با وزیر دفاع افغانستان و معاون رئیس جمهور و کرزای رئیس جمهور افغانستان داشت.



یک منبع مطلع گزارش داد که سردار وحیدی مذاکرات محرمانه ای با یک هیات امریکایی که متشکل از مقامات نظامی و سیاسی بود دیدار داشت.

این منبع افزود: امریکایی ها در این دیدار در مورد نقش بالقوه ایران در کمک به ایجاد ثبات و امنیت در افغانستان صحبت کردند. این در حالی بود که سردار وحیدی بر خروج سریع نیروهای امریکایی و عدم قبول ایجاد پایگاه نظامی امریکایی در این کشور تاکید کرد.

البته بسیاری از جزئیات این جلسه مشخص نیست.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی انتخاب  Entekhab.IR،  جالب است که توجه شود، تنها دو روز  پس از این دیدار محرمانه، اوباما اعلام کرد که نیروهای امریکایی در افغاسنتان کاهش می باید.

به نوشته ی "پایپ لاین نیوز"، به نظر می اید که ایران در این ماجرا، تکالیف را دیکته می کند و امریکا نیز سیاست های ایران را اجرا می کند!

قابل ذکر است، سردار وحیدی می خواهد دیداری مشابهی هم از عراق داشته باشد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۴
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
0
0
این گاوچران ها هیچ غلتی نمی توانند بکنند
نظرات بینندگان