arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۸۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۰۳ - ۰۷ تير ۱۳۹۰

اسرائیل بار ديگر حزب الله را به حمله تهديد کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
راديو ارتش صهيونيستي از تهديد شماري از مقامهاي امنيتي و نظامي رژيم صهيونيستي براي حمله دوباره به جنوب لبنان خبر داد.

 به گزارش انتخاب، راديو صهيونيستي در گزارشي با اشاره به اقدامات پدافندي حزب ا... در جنوب لبنان اعلام کرد: شماري از مقامهاي امنيتي و نظامي اين رژيم تهديد کرده اند که اگر وضعيت امنيتي در روستاهاي جنوب لبنان به همين وضعيت ادامه داشته باشد يا بحراني تر شود در اين صورت آنها حمله دوباره به اين منطقه را در دستور کار خود قرار مي دهند.اين مقامها مدعي شده اند که حزب ا... بخشي از روستاهاي جنوب لبنان را به يک منطقه آماده انفجار تبديل کرده و بسياري از تجهيزات نظامي و سلاحهاي خود را در روستاهاي اطراف مستقر و ذخيره کرده است. آنها همچنين گفتند: حزب ا... پايگاهها و مراکز خود را در جنوب لبنان افزايش داده است.

تهديدهاي رژيم صهيونيستي براي حمله دوباره به لبنان، درحالي صورت مي گيرد که برخي گزارشها از احتمال اعلام نهايي رأي دادگاه حريري در لاهه خبر مي دهند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۷
0
0
اين گوي و اين ميدان - جرات داري بيا اشغالگر - اينها فرزندان علي و زهرايند - اينها فرزندان ابوذر و مقدادند- اينها فرزندان سلمان و عمارن - اينان از نسل شهيد اول و شهيد ثاني اند - اينان در تمام تاريخ در برابر ظلم ستمگراني چون بني اميه و بني عباس و عثمانيان ايستادگي كرده اند - ايستادگي در برابر اشغالگران يهود آزمودن تجربه هاي مقاومت هر چه بيشتر است
نظرات بینندگان