arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۹۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۲۱ - ۲۸ مهر ۱۳۹۵

قلعه نویی: با هیچ بازیکنی شوخی ندارم/ فولاد در 50 متر رو به جلو عملکرد خوبی دارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان اظهار داشت: تیم تراکتورسازی تیم بزرگی است و حفظ شرایط آرمانی این تیم سخت است و هر وقت بازی‌ها پیاپی بوده خوب بازی کردیم، ولی مقابل سایپا خوب نبودیم که امیدواریم فردا در زمین خودمان 3 امتیاز را کسب کنیم.

 وی افزود: فولاد تیم خوبی است و در 50 متر رو به جلو عملکرد خوبی دارد و امیدواریم بتوانیم با حضور هواداران‌مان فردا 3 امتیاز را کسب کنیم و یقین دارم که ما به صدر جدول برمی گردیم، هر چند کسب تساوی بیرون از خانه مقابل سایپا قابل قبول بود.

سرمربی تیم تراکتورسازی تصریح کرد: ما معتقدیم آذربایجانی‌ها در بسیاری از موارد اولین‌ها هستند، ولی در بحث 3090 حمایت کافی از ما صورت نگرفت.

وی افزود: رقبای ما یک میلیون عضو در این سامانه دارند، ولی ما فقط 30 هزار عضو داریم و تعجب می‌کنم که چرا به تیم‌شان کمک نمی‌کنند و رقبایشان در این امر پشت تیم‌شان هستند.

قلعه‌نویی گفت: تراکتور نماد مردم آذربایجان شده و باید در امر 3090 هم از این نماد حمایت شود و ما 20 تا 30 میلیون آذری زبان در کشور داریم و حیف است که مردم خوب آذربایجان از این تیم حمایت نکنند.

قلعه‌نویی گفت: در رابطه با استادیوم چون فکر ما برای حفظ بیت‌المال است دیدیم اگر انسان‌های خودخواهی باشیم و خیلی زود در این ورزشگاه بازی کنیم، چمن از بین می‌رود به همین خاطر گفتیم بازی فولاد را هم در استادیوم اختصاصی بازی کنیم تا این چمن یک ماه دیگر فرصت استراحت داشته باشد.

وی تصریح کرد: شرکت در بحث 3090 ارتباطی با حضور در استادیوم ندارد و انتظار داریم تمامی هواداران از تیم‌شان حمایت کنند.

وی تاکید کرد: ما از نظر آماری جزو بهترین تیم‌های لیگ هستیم وخط حمله خیلی خوبی داریم و مهدی شریفی به مرز آمادگی نزدیک شده است و ادینهو هم شرایط خوبی داشته و حاتمی هم وضعیت قابل قبولی دارد.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز تاکید کرد: نیم فصل باید مطالعه کنیم و ایرادهای تیم را برطرف کنیم و به چند نفر از بازیکنان هشدار دادم که اگر تقویت نشوند در نیم فصل دوم کنار ما نخواهند بود.

 سرمربی تیم تراکتورسازی درباره مصدومیت جاسم کرار خاطرنشان کرد: کرار به یقین فردا بازی می‌کند ولی مشخص نیست که در ترکیب اصلی باشد یا در نیمه دوم به میدان برود.

وی گفت: کرار می‌تواند در لیگ‌های معتبر دنیا بازی کند، ولی بدن‌سازی‌های لازم را انجام نمی‌دهد و در فشار بازی دچار مصدومیت می‌شود.

قلعه‌نویی گفت: می توانستیم در بازی سایپا و حذفی از کرار استفاده کنیم، ولی به او استراحت دادیم و معتقدم او باید نگرشش را تغییر دهد تا به راحتی دچار مصدومیت نشود.

وی ادامه داد: ما به چند بازیکن تیم هشدار دادیم و امیدواریم در 7 هفته آینده این هشدار کارساز شود تا در تیم ما بمانند. با هیچ بازیکنی شوخی ندارم و مربی منضبطی هستم و هیچوقت هم مربی پروازی نبودم و همیشه کنار تیم هستم و باید همه کسانی که با ما کار می‌کنند همه فکر و ذکرشان روی بازی باشد و تمرکز کافی را داشته باشند. اگر دوستان همراه نشوند کسانی را جایگزین آنها می کنیم که بهتر از آنها باشند ولی ما دوست داریم تغییر رویه دهند و در جمع ما بمانند.

منبع: فارس
نظرات بینندگان