arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۹۳۴۰
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۹ - ۲۹ مهر ۱۳۹۵

روادید ملی پوشان کاراته صادر شد/ تیم ایران بامداد فردا در اتریش

ملی پوشان کاراته ایران در بخش کومیته مردان و زنان با صدور ویزای شینگن از سوی سفارت اتریش، بامداد فردا(جمعه 30 مهرماه) راهی این کشور می شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روادید کاراته کاهای ایران پس از مدت ها تلاش صادر شد تا آنان ساعت 4:10 بامداد راهی استانبول شده و سپس عازم اتریش شوند و در مسابقات قهرمانی جهان به میدان بروند.

در تیم بانوان آلاله صعودی، رزیتا علیپور، سمیرا ملکی پور، حمیده عباسعلی و طراوت خاکسار به عنوان بازیکن مریم مشیری (سرمربی) و لیلا بهرامی (مربیان) حضور دارند.

در تیم مردان هم امیر مهدی زاده، سعید احمدی، علی اصغرآسیابری، ذبیح اله پورشیب، سجاد گنج زاده، بهمن عسگری، ایمان سنچولی و علی فداکار به عنوان بازیکن و سیدشهرام هروی(سرمربی)، حسین روحانی(مربی)، شهاب سلطانی(مشاور فنی) و سیدمحمدرضا حسینی(مربی بدنساز) حضور دارند.

همچنین منوچهر حاجی محمدیان، فرهاد خطیری، محمد بهبودی و رضا خادمیان 4 نفر از داوران کشورمان نیز برای شرکت در کلاس ارتقاء داوری و قضاوت در مسابقات قهرمانی جهان با پرواز مستقیم هواپیمایی اتریش راهی این کشور خواهد شد.

فریبا بداغی مربی تیم ملی بانوان، فاطمه چالاکی و مهدی خدابخشی 2 کومیته کا کشورمان نیز به همراه اعضای تیم ملی کاتا پس از صدور روادید طی روزهای آینده عازم اتریش می شوند.

بیست و سومین دوره رقابت های کاراته قهرمانی جهان طی روزهای 4 تا 9 آبان ماه در شهر لینز اتریش برگزار می شود.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان