arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۹۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۹ - ۰۷ تير ۱۳۹۰

پاسخ بادامچیان به انتقاد از دیدار موتلفه و هاشمی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اسدالله بادامچیان قائم مقام حزب موتلفه گفت : دیدار ما با آقای هاشمی رفسنجانی ، نمونه ای از عقلانیت، معنویت و عدالت است و ما با همه نیروهای نظام ، تا زمانی كه در چارچوب نظام هستند و بنا بر رهنمود رهبری مبنی بر جذب حد اكثری و دفع حداقلی، ارتباط داریم.

این نماینده مجلس در گفتگو با اعتدال ، افزود :‌ موتلفه اسلامی در مجموع دارای اعتدال در رویه است و همه این مساله را می دانند و قبول دارند؛ مثل دیدار دیشب با آقای احمدی نژاد كه در بنیاد هفتم تیر كه بنده مدیر عامل آن هستم ، برگزار شد و جناب آقای عسگر اولادی و بقیه دوستان هم بودند ، حال اینكه از دیدار با آقای احمدی نژاد یك عده خوششان نمیآید و از دیدار با آقای هاشمی هم عده دیگری خوششان نمی آید . خوب نیاید، ما نمی توانیم به خوش آمد كسی رفتار كنیم.

عضو كمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس افزود: ما وظیفه خودمان را انجام می دهیم و در چارچوب نظام و رهنمود های مقام معظم رهبری پیش می رویم ، حالا بعضی دوستان هم اظهار نظر می كنند؛ یك كسی رد می كند، كس دیگر تعریف می كند ،اظهار نظر آزاد است ، اما مشی موتلفه همان اعتدال و انجام وظیفه شرعی و مصلحت نظام است.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دیشب دیدار صمیمانه خوبی را با آقای احمدی نژاد در قتلگاه شهید بهشتی داشتیم، البته عده ای هم خوششان نمی آید كه ما اینقدر گرم و صمیمی هستیم.

بادامچیان افزود: با آقای هاشمی دیدار می كنیم، عده ای خوششان نمی آید، فردا با آقای علی لاریجانی دیدار می كنیم ، عده ای دیگر چیزی می گویند ، من نمی دانم باید تابع خوش آمد این و آن باشیم یا تابع وظیفه ؟

وی تاكید كرد: موتلفه تابع وظیفه است و از اینهایی كه تند و كند می گویند، گله ای نمی كنیم؛ اظهار نظر آزاد است و دیگران اجازه دارند حرفهایشان را بزنند.

نظرات بینندگان