arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۹۵۹۵
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۲۰ - ۳۰ مهر ۱۳۹۵

پیروزی مقتدرانه صنعت نفت آبادان برابر ماشین سازی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و ماشین سازی تبریز از ساعت 16 و 45 دقیقه امروز (جمعه) در چارچوب هفته نهم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد.
در حالی که در نیمه اول دیداری سرد و کسل کننده را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود با شروع نیمه دوم شرایط تغییر کرد و صنعت نفت موفق شد 3 گل به ثمر برساند.
 
در دقیقه 53 تیم صنعت نفت به دلیل خطای بازیکنان ماشین سازی صاحب یک ضربه پنالتی شد و حسین بغلانی این توپ را به گل اول این دیدار تبدیل کرد.
 
در دقیقه 75، حکیم انصاری توپ ارسالی محمد شادکام از گوشه محوطه جریمه با ضربه ای دیدنی گل دوم تیمش را به ثمر رساند.
 
اما در دقیقه 90، اشتباه محمد نصرتی مدافع با تجربه تیم ماشین سازی باعث شد تا این بازیکن با گل به خودی، سومین گل این دیدار را به نفع صنعت نفت به ثمر برساند تا این دیدار در پایان با نتیجه 3 بر صفر به سود تیم میزبان خاتمه بیابد.
 
شاگردان نادر دست نشان با این پیروزی از 9 دیدار خود صاحب 13 امتیاز شد و بالاتر از استقلال تهران و سپاهان اصفهان در رده چهارم جدول رده بندی ایستادند.
 
قضاوت این دیدار را محمد حسین زاهدی فر برعهده داشت و هادی طوسی و امیر رضا آشور ماهانی کمک داوران این دیدار بودند.
 
داور در این دیدار به محمد شادکام(60) و علی عبدالله زاده(71) بازیکنان صنعت نفت آبادان کارت زرد نشان داد.
 
نادر دست نشان سرمربی صنعت نفت آبادان، تیم خود را با ترکیب حسن هوری، حسین بغلانی، گوی هیان کیم، مجتبی ممشلی، علی عبداله زاده، حکیم نصاری، محمد زبیر نیک نفس، برونو اولیویرا(50 رضا نوروزی)، محمدرضا پورمحمد، میلاد جهانی و محمد شادکام راهی میدان کرده بود.
 
رسول خطیبی سرمربی ماشین سازی تبریز نیز از سید مهدی اسلامی، سعید مهدی پور(68 حامد پاکدل)، هنریکو اندرسون(67 حبیب گردانی)، بهمن کامل، کاها شویلی، احمد کامدار، آندرانیک تیموریان، محمد نصرتی، بهرام احمدی(67 سجاد رهبر)، مهدی میرقریشی و مهرداد بایرامی برای این دیدار در ترکیب تیم خود استفاده کرده بود.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان