arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۹۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۲۳ - ۳۰ مهر ۱۳۹۵

تیم منتخب بم و سیرجان به جای تیم‌ملی بانوان به سوئد رفت!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
از هفته پیش تا امروز خبرهای زیادی مبنی بر برگزاری مهم‌ترین بازی تاریخ فوتبال بانوان منتشر شد. بازی با سوئد در شهر گوتنبرگ که واقعا هم نام بزرگی داشت. تیم‌ملی بانوان ایران در این بازی 7 - 0 شکست خورد. البته اگر بتوانیم به این تیم‌، تیم‌ملی ایران بگوییم. در این باره که شائبه‌هایی مربوط به تیم ایران وجود داشت، مبنی بر اینکه این تیم‌ملی ایران نبود و منتخبی از دو تیم شهرستانی بود، سایت نود نوشت:

بر اساس اخباری که به سایت نود رسیده تیمی که به سوئد رفته است، تیم منتخب بم و شهرداری سیرجان است که دو مربی به نام جعفری و نجاتی دارد. در حال حاضر تیم ملی فوتبال بانوان وجود خارجی ندارد و آخرین سرمربی این تیم مهناز امیرشقاقی بود که به دلیل نتایج ضعیف کنار گذاشته شد تا سرمربی تیم جوانان شود.

قبل از امیرشقاقی، مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی بانوان بود که با فشار وزارت ورزش دوران محمود گودرزی کنار گذاشته شد و مهناز امیرشقاقی با توصیه محمود گودرزی سرمربی تیم ملی بانوان ایران شد که نتایج ضعیفی گرفت. در هر حال بسیاری از بازیکنان تاپ فوتبال بانوان ایران به سوئد نرفته اند و تیم منتخب بم و شهرداری سیرجان در حال حاضر در سوئد هستند و در یک نیمه ۷ گل خورده اند!

سایت فدراسیون فوتبال هم هیچ خبری تا این لحظه درباره بازی تیم های بانوان ایران و سوئد مخابره نکرده است! باید از شخص رئیس فدراسیون فوتبال و دبیرکل فدراسیون فوتبال و شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان پرسید چرا باید به جای تیم ملی فوتبال بانوان منتخب دو تیم باشگاهی به سوئد بروند و به نام تیم ملی مقابل سوئد، یک نتیجه تحقیر آمیز بگیرند؟نکند پای یک قرارداد مطرح بوده است؟ شنیده شده قراردادی با فدراسیون فوتبال سوئد منعقد شده که حتما تیم ملی بانوان ایران می بایست این بازی را در سوئد انجام می داده است. ای کاش در این باره روشنگری شود.

نظرات بینندگان