arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۹۶۵
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۲۰ - ۰۷ تير ۱۳۹۰

هشدار سردار رادان به استفاده مجدد از تجهیزات ماهواره

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت:اصراركنندگان به استفاده مجدد از تجهیزات ماهواره ای به مراجعه قضایی معرفی می شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت:اصراركنندگان به استفاده مجدد از تجهیزات ماهواره ای به مراجعه قضایی معرفی می شوند.

به گزارش ایرنا،سردار احمدرضا رادان عصرسه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران در شهركرد افزود : آنچه در این مرحله مدنظر نیروی انتظامی است، برخورد با تجهیزات دریافت امواج ماهواره از جمله دیش هایی است كه در معرض دید عموم قرار گرفته اند.

وی گفت: نیروی انتظامی در این مرحله به حكم اخلاق،خود را ملزم می دانست كه برای جمع آوری این تجهیزات به منازل مردم وارد نشود.

به گفته وی،در این مرحله سوال هایی پیش آمد كه اگر پس از جمع آوری دیش ها برخی افراد، مجددا' اقدام به استفاده از این تجهیزات كنند، تكلیف چیست كه در این زمینه نیروی انتظامی هشدار می دهد درمرحله دوم با اخذ مجوز از مراجع قضایی، حكم ورود به منازل اخذ می شود و این افراد به عنوان تكرار جرم به محاكم قضایی معرفی خواهند شد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در باره دغدغه برخی علما و مراجع در زمینه سه پرونده اخیر تجاوز به عنف گفت:این دغدغه و انتقاد بجا و ازسر دلسوزی و احساس تكلیف است.

به گفته وی،آنچه در این راستا به نیروی انتظامی بازمی گردد پیگیری تخصصی برای دستگیری افراد مجرم و تشكیل كامل پرونده تخلف آنهاست.

رادان یادآور شد:با ابلاغ ریاست قوه قضاییه و معاون اول دستگاه قضا و دادستان كل كشور
این گونه پرونده ها خارج از نوبت رسیدگی و با شدت پیگیری می شود.

وی گفت: وقوع این دست حوادث در ایران بسیار ناچیز است و اخیرا یك واقعه در یكی از شهرستانهای اطراف اصفهان رخ داد اما همزمان موضوع یكی دو شهرستان دیگر نیز در رسانه ها مطرح شدكه این پرونده ها مربوط به دوسه ماه گذشته بود و جای این سوال است كه چرا این حوادث در این زمان مطرح شده است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی یادآور شد:این فضاسازی باید كنترل شده باشد تا آحاد جامعه احساس امنیت كنند.

وی همچنین گفت:استانداردهای رفتار پلیس در جمهوری اسلامی باید براساس مبانی فقهی ، شرعی ، اخلاقی و عرفی تعیین شود.

رادان یادآور شد:اینكه آیا نیروی انتظامی تمام این استانداردها را كسب كرده یا خیر،نمی توان گفت كه ناجا تمام این استانداردها را كسب كرده است.

وی یادآور شد:بااین حال، نیروی انتظامی برای تحقق تمام این استانداردها موضوع استانداردسازی و تعالی رفتار كاركنان خود بویژه كاركنان ماموریتی با هدفگذاری در كاركنان كلانتریها ، پاسگاه ها و راهنمایی و رانندگی را به مورد اجرا گذاشته و بررسی ها نشان می دهد كه وضعیت این نیرو نسبت به قبل بهتر شده و امید است این استانداردسازی در تمام استانها به پایان برسد.

به گفته وی،استانداردسازی و تعالی رفتار در مراكز علمی و دانشگاهی نیروی انتظامی نیز به عنوان یكی از دورس اصلی دیده شده است.

وی در باره اجرای طرح امنیت اخلاقی و اجتماعی نیز گفت:دغدغه های مردم شناسایی و به نیروی انتظامی ابلاغ شد وبا همراهی مردم در اجرای این طرح، این دغدغه ها نیز به حداقل می رسد و در مورد بدپوششی و آلودگی صوتی، اجرای این طرح علاوه بر سه استان تهران ،مازندران و گیلان در چند استان جدید نیز اجرایی شده است.

به گزارش ایرنا،جانشین فرمانده نیروی انتظامی برای سخنرانی در یادواره 150 شهید نیروی انتظامی چهارمحال وبختیاری به شهركرد سفر كرده بود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
حسینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
7
10
شما هم داری راه را کج میبینی.شما را ارجاع میدهم به سخنان مقام معظم رهبری در 14 خرداد که فرمودند:
اگر بخواهيم به نام انقلابيگرى و رفتار انقلابى، امنيت را از بخشى از مردم جامعه و كشورمان سلب كنيم، از خط امام منحرف شده‌ايم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
19
0
جناب سردار رادان مگه نمی بینین با وجود تبلیغات زهر آگین دشمن با صدها راه و روش مختلف که در گوش مردم میخوانند که بر علیه انقلاب و نظام خودشون حرکت کنند مردم چه طوری با جان و دلشون و به صورتی روز افزون از این نظام و رهبری عظیم الشان و انقلابشون دفاع میکنن . اگه قبول دارین که تمام مردم پشت سر نظام و میثاقشون با خدا و دین و اسلام و ولایت ایستادن پس لطفا به این کارها خاتمه بدهید باور کنید مردم بهترین مدافع نظام هستن اگه ما ناراضیشون نکنیم
اونها که جلوی فتنه و انحراف رو گرفتن همین مردم بودن پس شما هم به اونها اعتماد کن و به اندازه ای که از کشور متعلق به مردم بهره میبری به اونها خدمت کن اجرت با فاطمه زهرا (س)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۵
12
0
درود بر تو سردار غیور اسلام
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۴
0
1
آن را كه حساب پاك است از محاسبه چه بك است!!! اصلا چه ربطي داشت!!نه؟
عادل
|
FRANCE
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
0
2
ایول ایوله ایول، سردار ایوله، ایول، سردار تاج سره ایول،
سردار با سلام میگم اگه میشه یه آمار از تعداد خونه هایی که ماهواره دارن بدین که مردم بفهمند این عده قلیل و اندک که ماهواره داشتن جزو همون 30 درصدین که با این طرح امنیت اجتماعی مخالفن. با تشکر از زحمات شما. بچه ها دوباره ایول ایوله ایول سردار تاجه سره....
sunrise
|
UNITED ARAB EMIRATES
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
0
1
دوستان یه چند کلمه میگم خودتون تا تهش رو برید و بخندید و این سردار عزیز رو مورد عنایت قرار بدید ............... چند روز پیش یه نصاب دیدم گفتم خوب کار و کاسبیتون ریخت بهم خداروشکر یکی اومد جلو شما رو بگیره نه گذاشت نه برداشت گفت خدا پدرشون رو بیامرزه از اینور جم می کنند ما از اونور پهن می کنیم چه پولی به جیب میزنیم ماااااااااااا .
linda
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
0
1
چشم سردار چشم. اجازه ميدين شبكه 3 رو نگاه كنيم؟ بعد شبا تا كي اجازه ميدين تلويزيون نگاه كنيم؟
نظرات بینندگان