arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۹۸۸
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۰۵ - ۰۸ تير ۱۳۹۰

سبقت استقلال از پرسپوليس در نقل و انتقال ها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بخش اعظمي از حقوق بازيکنان در فصل نهم هنوز پرداخت نشده است.باشگاه استقلال بدهکاري عظيمي به بازيکنان خود دارد و در اين ميان بازيکناني به خدمت گرفته شده اند که هيچ يک حاضر به دريافت حقوقي کمتر از سقف قرارداد نيستند!

در اين شرايط اسفبار و اوج بي پولي استقلال چگونه توانسته تاکنون بهترين هاي ليگ را به تيمش بياورد؟ پاسخ دادن به اين سؤال دشوار است! با کدام ابزار؟ استقلالي ها تاکتيک ويژه اي را براي پيروزي در فصل نقل و انتقالها پيش کشيده اند که بي ترديد در آينده با مشکلاتي رو به رو خواهند شد.

تاکتيک اول اين بود؛جذب يک بازيکن بزرگ به اين دليل که به ديگرستاره ها به طور غير مستقيم نشان داده بشود مي خواهيم جذب تان کنيم. استقلال در قدم اول موفق بود.آن ها کرارجاسم را جذب کردند. بازيکني که اگر چه اخلاق درست و حسابي ندارد اما به لحاظ فني جزو بهترين هاي فصل قبل بود. فتح ا... زاده اين بازيکن را خريد تا نشان دهد مي خواهد تيمي پرستاره را بساز. اقدام او موفقيت آميز بود زيرا پس از جذب کرارجاسم درواقع حضور سيد مهدي رحمتي در استقلال هم قطعي شد.در همان اثنا بود که دروازه بان اول تيم ملي با آندرانيک تيموريان تماس گرفت و به او گفت: «من دارم به استقلال مي روم.تو هم بيا! » رحمتي پس از آن هم با پرسپوليسي ها مذاکره کرد اما واقعيت اين بود که مرد پرتوقع فوتبال ايران انتخابش را کرده بود. با اينکه مدير برنامه هايش به باشگاه پرسپوليس رفت اما رحمتي مقصدش روشن بود. او مي دانست حضور در استقلال اين فصل لذت ديگري دارد.تيمي که با جذب ستاره ها رؤيايي خواهد شد.

باشگاه استقلال يک چک به مبلغ 300 ميليون تومان به رحمتي داد و پس از آنکه اين چک وصول شد رحمتي به باشگاه رفت و قرارداد داخلي خود را امضا کرد. استقلال توانست چک اول رحمتي را نقد کند اما آيا در پرداخت هاي بعدي نيز موفق خواهد بود؟ حقوق عقب افتاده بازيکنان چه مي شود؟ حنيف عمران زاده و هادي شکوري در رأس معترضين قد علم کرده اند و فتح ا... زاده با مشکلات فراواني رو به رو است و نمي داند چگونه بايد از زير بار اين همه بدهکاري بيرون بيايد. با اين حال او و همکارانش را بايد برنده فصل نقل و انتقالها دانست.

بي شک اگر بازيکناني که امروز به استقلال آمدند به پرسپوليس مي رفتند صداي تحسين خيلي ها به آسمان بر مي خواست اما واقعيت اين است که ارتش سرخ تا کنون نتوانسته بازيکناني را به خدمت بگيرد که از لحاظ فني موقعيت اين تيم در فصل آينده را محکم کند. نصرتي بازيکني بود که استقلالي ها او را نخواستند. علي کريمي هم تنها از جنبه هاي راهبردي مانند جذب تماشاگر کمک حال پرسپوليس خواهد شد زيرا همه مي دانند جادوگر ديگر آن جادوگر سابق نيست. البته سستي حبيب کاشاني را بايد عاملي در جهت جذب نشدن بازيکنان بزرگ دانست.براي مثال مي توان به ماجراي پژمان نوري اشاره داشت. اين بازيکن پيش از سفر به امارات گفت: «باور کنيد اگر پرسپوليس به من 800 ميليون تومان مي داد حاضر بودم از پيشنهاد يک ميليارد و دويست ميليوني الامارت بگذرم.»

نظير همين اتفاق براي آندو رخ داد.آندو هم يک ميليارد و دويست ميليون تومان از قطر پيشنهاد دارد اما حاضر است پيشنهاد 750 ميليوني (بدون پرداخت ماليات) را بپذيرد و در ايران بماند چرا که مخارج زندگي درخارج و پرداخت ماليات هاي کشورهاي حوزه خليج فارس بخش اعظمي از دريافتي بازيکنان را هدر خواهد داد. درماجراي رفتن نوري به امارات مي توان مديران پرسپوليس را مقصر دانست .چگونه استقلال بدون پول با ستاره هايي همچون سيدجلال، رحمتي، آندو و خسرو به توافق مي رسد اما پرسپوليس از انجام اين کار عاجز است؟
 
حميدرضاعرب
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
5
11
اس اسی دستا بالا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
3
5
خوب از مدیری که به علی دایی 2 سال اعتماد کرد که نباید بیشتر از این انتظار داشت
اینها همه عاشقان خدمت هستند
خودم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
7
6
پول مفت ملته دارن میدن به یه عده بی سواد که هر روز فساد اخلاقی یکیشون مشخص می شه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
5
5
برای شما متاسفم ، چرا باید این رقم های نجومی به این بازیکنها داده بشه، اصلاً پول کی را به اینها می دهند، شما به جای اینکه بگویید چرا استقلال این پولهای هنگفت را داده و به جای سرزنش چنین قراردادهای ننگینی برعکس از موفقیت مدیر عامل استقلال صحبت می کنید، بعدش هم اگر کشورهای حاشیه خلیج فارس چنین پول هایی میدهد بگذارید بروند حداقل برای کشور ارز آوری دارند.
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
1
0
اگر دوستان، نگاهی به حجم تراکنش مالی صنعت فوتبال بیاندازند دیگر در مورد اعداد و ارقام رد و بدل شده اینگونه سخن نخواهند گفت!
در اوضاع کنونی کشور، کدام صنعت تا این اندازه دارای رونق است؟ آقای فتح الله زاده با علم به تمامی جهات این عمل را انجام میدهد و زیر بار این ریسک بزرگ رفته است!
مطمئن باشید که جوجه را آخر پاییز میشمرند.
بحثهای اینچنینی در مورد بیت المال و ... فقط عوام فریبی افرای است که "دستشان به این دنبه چرب و نرم نرسیده، می گویند بو مده".
یا حق
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
0
2
یارب روا مدار مدار که . . . معتبرشود!!البته مدیران بیشتر برای خودشون جوش میزن تافوتبال!کاش روزی به این حسابهاوپول دادنهارسیدگی بشه،انشااله.
اسماعيلي
|
KUWAIT
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
0
2
با خودم فكر كردم من و بسياري از افراد اين جامعه كه كارگر يا كارمندند با انواع مدرك تحصيلي كه حاصل رنج سال هاتلاش و كوشش و بي خوابي است نهايتا ماهي 500 هزار تومان حقوق مي گيرند كه در يك سال با تمام پاداش و عيدي و حقوق 7 ميليون تومان مي شود.كه ازش كلي تومان ماليات كم مي شود.
ولي يك بازيكن فوتبال در يك سال 750 ميليون تومان . خود اين بازيكن مي داند كه اين مبلغ چند تا صفر دارد بعد هم بدون كسر ماليات
خدا نبخشد كه آخرش هم جزء دعوا - رسواي اخلاقي -ناسزا و ... براي ما هيچي ندارند
بازهم به همبن چندر غازي كه داريم خدا را شكر
م.ع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
0
1
با سلام، به خدا هيچكدام از اين بازيكنان سالي 20 ميليون هم نمي ارزند. اينها كه از بيت المال مفت مي خورند جز بي بندو باري و بي فرهنگي چه چيزي به جامعه ما داده اند؟ به نظر شما يك آدمي كه براي اين مملكت مدال المپيادهاي علمي مي آورد و يا يك محقق بزرگ علمي با اين مقياسها چند مي ارزد؟
..... بر سر مديران ما كه اين بي شخصيتها را پرورش مي دهند. و آنها به ريش ملت مي خندند.
آخر رحمان احمدي يا نيكبخت و ....كي هستند كه تو اين مملكت بايد لكسوس سوار شوند ولي يك معلم يا كارگر بعد از 30 سال كار صادقانه نتواند يك پيكان سوار شود. شما را به خدا جلوي اين ريخت و پاشهاي مسخره را بگيريد. مطمئنم كه اين بار هم مثل n بار قبلي نظرم را منتشر نمي كنيد. البته بيراه هم نيست زيرا اسم سايت شما انتخاب است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
2
0
پول میگیرن

نوش جونشون

باز یه هنری دارن پول میگیرن

از مردم دزدی نمیکنن !!!!
اسماعيلي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
0
1
سلام
چرا نظر من كه ديروز براتون ارسال كردم درج نكرديد؟
حتما منتظر پاسخ قانع كنندتان هستم
مدیر پایگاه انتخاب: دوست عزیز، به دلیل زیاد بودن نظرات، امکان درج فوری نظرات نیست و گاهی تایید همه ی نظرات؛ یک روز زمان می طلبد
نظرات بینندگان