arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۹۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۲ - ۰۲ آبان ۱۳۹۵

گزارش کمیسیون امنیت ملی از برجام تقدیم هیات رئیسه مجلس شد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از اتمام کار بر روی گزارش 6 ماهه از نحوه اجرای توافق هسته ای و تهیه آن بر اساس چهار محور خبرداد و گفت: این گزارش تقدیم هیات رئیسه مجلس شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به گزارش ایرنا، سید حسین نقوی حسینی افزود: طبق مصوبه مجلس، کمیسیون امنیت ملی باید هر 6 ماه گزارشی از نحوه اجرای توافق هسته ای به جلسه علنی ارائه کند، بر همین اساس، تدوین اولین گزارش 6 ماهه کمیسیون انجام شد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با اتمام کار بر روی گزارش 6 ماهه و تهیه آن بر اساس چهار محور در نهایت تقدیم هیات رئیسه مجلس شد.

وی تاکید کرد: هیات رئیسه قرائت گزارش برجام را در دستور کار جلسه علنی قرار خواهد داد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین سومین گزارش سه ماهه وزارت امورخارجه از برجام به کمیسیون ارسال شد که یکی از مبناهای تهیه دومین گزارش 6 ماهه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از اجرای برجام خواهد بود.

به گزارش خانه ملت، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گزارش 6 ماهه از برجام را بر اساس چهار محور بازدید میدانی، گزارش های سه ماهه وزارت امور خارجه، نشست های تخصصی با مسئولان دستگاه های مربوطه و گزارش گیری از دستگاه هایی که اجرای برجام بر آنها اثرگذار بوده تهیه و تدوین کرده اند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان