arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۹۹۲
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۰۱ - ۰۸ تير ۱۳۹۰

آيا کاکا بايد فروخته شود؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اگر در ماه مارس گذشته، سران باشگاه رئال با تأکيد تمام اعلام مي کردند که کاکا غيرقابل انتقال است، اکنون و در ماه ژوئن، خود کاکا که از نظر فيزيکي به روزهاي اوجش بازگشته اعلام کرده در فهرست فروش رئال قرار گرفته است. انگار نه انگار که اين کاکا، يکي از 5 بازيکن برتر دهه اخير فوتبال دنيا بوده است. در اينجا به مرور آنچه گذشته، مي پردازيم:

1 مارس سال 2011: رئال مادريد بازيکن تراز اولي مثل کاکا را از دست نمي دهد. سران رئال در فکر فروش کاکا نيستند، چون شرايط کاکا رو به بهبود است و همه چيز بهتر از قبل مي شود. همين روزها کاکا مجددا به روزهاي اوجش بازخواهد گشت

25 ژوئن سال 2011: اولويت بازار نقل و انتقالهاي براي رئال، به فروش رساندن کاکا است؛ خود کاکا هم به فکر جدايي با افتخاري است. بي احترامي به کاکا، به منزله يک رفتار زشت و غيرقابل پذيرش است

ولي الان چند ماهي است که يک واقعيت رو شده: کاکا رئال مادريد را ترک خواهد کرد و مقصد آتي او ممکن است چلسي و يا ميلان باشد.

جدايي کارلو آنچلوتي و حضور ويلاس بواس برروي نيمکت مربيگري چلسي، ماجراي انتقال کاکا به چلسي را کمرنگ تر از قبل کرده ولي هر دقيقه اي که مي گذرد، ميلان و گالياني به کاکا نزديک تر مي شوند، چون آنها هم مي دانند که خواسته پرس فروش کاکا است و بس.

ماسيميليانو الگري، مربي ميلان هم در اين رابطه گفته:«به يک بازيکن مياني تکنيکي نياز داريم.» شک نکنيد منظور او خود کاکاست.

اکنون اين سؤال مطرح است:« آيا کاکا در رئال مادريد شکست خورده و به همين دليل بايد فروخته شود؟»
نظرات بینندگان