arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۰۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۲۰ - ۰۴ آبان ۱۳۹۵

تغییر زمان بازی فولاد خوزستان و استقلال تهران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ساعت برگزاری دیدار تیم‎های فولاد خوزستان و استقلال تهران در هفته دهم لیگ برتر تغییر کرد.

ساعت آغاز دیدار تیم‎های فولاد خوزستان و استقلال تهران در استادیوم غدیر اهواز تغییر کرد و این مسابقه از ساعت 18 روز پنجشنبه برگزار می‌شود.

پیش از این ساعت برگزاری این دیدار 16:40 دقیقه اعلام شده بود.

تشییع پیکر جانباز احمد غفاری نیا در شوش دانیال

جانباز دفاع مقدس احمد غفاری‌نیا به دیدار همرزمان شهیدش رفت.

احمد غفاری نیا در عملیات والفجر 8 مجروح شیمیایی شد، در تاریخ 30مهر1395 به همرزمان شهیدش پیوست.

پیکر مطهر این جانباز دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم تشییع شد و در قطعه صالحین گلزار شهدای شهرستان شوش دانیال (ع) آرام گرفت.

برگزاری مسابقات ورزشی جانبازان خوزستان

به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی یک دوره مسابقات طناب کشی ویژه جانبازان اعصاب و روان استان خوزستان، در محل فضای باز بیمارستان بوستان برگزار شد.

در این  مسابقات که با حضور 30 شرکت کننده به صورت گروهی برگزار شد، به تیم‌های اول تا سوم هدایایی تقدیم شد.

آغاز عملیات لایروبی کانال کنترل سیلاب سد شهدای رامشیر

فرماندار رامشیر از آغاز عملیات لایروبی کانال کنترل سیلاب سد شهدای رامشیر خبر داد .

سعید فیوضی فرماندار رامشیر  به همراه مسعود صادقی مدیر عامل  شرکت بهره برداری از سد و شبکه‌های آبیاری زهره و جراحی  از عملیات لایروبی کانال کنترل سیلاب سد  شهدای رامشیر بازدید کرد.

فرماندار رامشیر در حاشیه این بازدید گفت:  در اجرای مصوبات شورای کشاورزی استان که به ریاست استاندار خوزستان در فرمانداری رامشیر برگزار شد  عملیات لایروبی کانال کنترل سیلاب آغاز شده و امیدواریم که با افزایش ماشین آلات طی چند روز آینده این عملیات با سرعت بیشتری انجام شود.

فیوضی در ادامه با اشاره به اهمیت لایروبی کانال کنترل سیلاب اظهار داشت: به دلیل رویش بیش از حد علف‌های هرز در بستر کانال در سال گذشته بر اثر شدت بارندگی و طغیان رودخانه متاسفانه خسارت شدیدی به کشاورزان و روستاهای همجوار وارد شد و امیدواریم با تکمیل عملیات لایروبی از تکرار حوادث مشابه سال گذشته جلوگیری شود.

ارتحال پدر شهید حسن مهدی‌پور‌ بیرگانی در مسجدسلیمان

زنده یاد منوچهر مهدی‌پور بیرگانی پدر شهید حسن مهدی پوربیرگانی در سن 77سالگی بر اثر بیماری قلبی دار فانی را وداع گفت و میهمان فرزند شهیدش پیوست.

پیکر پدر شهید حسن مهدی‌پور‌ بیرگانی با حضور اقشار مختلف مردم، رئیس و کارکنان بنیاد شهید و امورایثارگران مسجدسلیمان برگزار شد.

پس از برگزاری آئین تشییع پیکر پدر شهید حسن مهدی‌پور‌ بیرگانی در قطعه شهدای آرامستان بهشت آباد شهرستان مسجدسلیمان آرام گرفت.

شهید گرامی حسن مهدی‌پور بیرگانی در تاریخ 08 شهریور ماه سال 1366 در شمالغرب کشور به فیض شهادت نائل شد.

نشست شهد صلوات در شوش

ششمین نشست فرهنگی و معنوی شهد صلوات در شهرستان شوش برگزار شد.

ششمین جلسه از سلسله نشست‌های شهد صلوات همراه با ختم صلوات و روایت‌گری عبدالکریم نیسی، هادی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شوش، با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، خانواده‌های معظم شهدا  و مردم شهید پرور شوش در منزل شهید والامقام خیرعلی بهمنی برگزار شد.

رامهرمز صدرنشین مسابقات لیگ برتر کبدی خوزستان

مسابقات لیگ برتر کبدی استان خوزستان برای نخستین بار به میزبانی باغملک برگزار شد.

این دوره از مسابقات کبدی استان که با حضور 8 تیم برتر استانی و با هدف استعداد یابی و معرفی هر چه بیشتر ورزش کبدی به جوانان برگزار شد.

در این مسابقات رامهرمز با 3 بازی 3 برد بدون باخت با 6 امتیاز در رتبه اول قرار گرفت و تیم  باغملک با 3 بازی 2 برد و یک باخت با 4 امتیاز در رده دوم ایستاد و تیم شوشتر با 3 بازی 1 برد و دو باخت با 2 امتیاز به مقام سوم دست یافت.

توقیف 900 گرم طلای غیر استاندارد در بهبهان

مدیرکل استاندارد استان خوزستان گفت: طی بازدید مشترک اداره کل استاندارد خوزستان و اداره صنعت و معدن خوزستان از عرضه کنندگان مصنوعات طلا در شهرستان بهبهان، 900 گرم طلای قاچاق و فاقد کد استاندارد به ارزش ریالی بیش از یک میلیارد ریال توقیف و از عرضه آن جلوگیری به عمل آمد.

رضا دهدشتی‌زاده گفت: طلاهای توقیف شده برابر مقررات صورت جلسه شده و پرونده آنها جهت سیر مراحل قانونی به اداره حقوقی اداره کل ارجاع شده است.

مهارت آموزی باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: یکی از چالش هایی که در جامعه به عینه  دیده می‌شود نگاه تک محوری به آموزش مهارتی و ایجاد فاصله بین  مراکز آموزشی  است.

عبدالنبی سواعدی در دیدار با مدیران و معاونین دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء (ص) شهرستان بهبهان اظهارکرد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در کشور در ایجاد مراکز جوار دانشگاه برای مهارت آموزی به دانشجویان در حین دوره تحصیلی باعث ایجاد هم افزایی بین دانشگاه و فنی و حرفه‌ای شده است.

وی با اشاره به اینکه تنها راه سودمندی و توانمندسازی انسان‌ها مهارت آموزی است، تصریح کرد: دانشجویان در هر رشته‌ای که تحصیل می‌کنند همزمان می توانند یک مهارت در مراکز جوار نیز کسب نموده تا سریعتر جذب بازار کار شوند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان عنوان کرد: امروز نکته‌ قابل توجه بستر سازی برای فرهنگ مهارت آموزی است، باید طوری عمل کرد تا نهال مهارت از ابتدا در نونهالان کاشته شده و به عنوان یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

انتصاب سرپرست شبکه بهداشت و درمان خرمشهر

طی حکمی از سوی رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان، سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان خرمشهر معرفی شد.

فرشید بهشتی به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان خرمشهر منصوب شد.

اعلام رأی بازی بادران و نفت مسجدسلیمان

رأی دیدار بادران تهران و نفت مسجدسلیمان از سری مسابقات لیگ دسته اول از سوی کمیته انضباطی صادر شد.

د ر دیداری که بین دو تیم بادران تهران و نفت مسجدسلیمان از سری رقابت‌های لیگ دسته اول که در تاریخ 2 مهر 95 در ورزشگاه اکباتان تهران برگزار شده بود، تیم بادران تهران به دلیل داشتن پنج بازیکن اخطاری به پرداخت جریمه نقدی 20 میلیون ریال (معادل 2 میلیون تومان) محکوم شد.

همچنین احمد تقوی مربی تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل اعتراض به تصمیمات داوری، توبیخ کتبی شد. آرای صادره قطعی است.

مسابقات کبدی جوانان خوزستان

مسابقات لیگ برتر کبدی استان خوزستان در رده سنی جوانان در باغملک برگزار شد.

در این مسابقات تیم رامهرمز الف با 6 امتیاز اول شد،  باغملک با 4 امتیاز در رده دوم ایستاد و تیم رامهرمز ب با 2 امتیاز مقام سوم را کسب کرد.

برگزاری دوره آموزش اطفاء حریق در اهواز

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کوثر اهواز از اجرای دوره آموزشی استفاده از انواع کپسول‌های آتش نشانی و نحوه اطفاء حریق به کارکنان، مربیان و کارآموزان خبر داد.

فاطمه ایران‌نژاد اظهار داشت: در راستای ایمن سازی و پیشگیری از آتش سوزی همچنین روش‌های مقابله با حریق و نحوه استفاده از کپسول‌های خاموش کننده، این مرکز اقدام به برگزاری این دوره  آموزشی کرد.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این دوره آموزشی ارتقاء سطح آگاهی کارکنان، مربیان و کارآموزان و فراگیری مهارت‌های لازم جهت پیشگیری از آتش سوزی و همچنین آموزش اصول اولیه اطفاء حریق به منظور کاهش تلفات جسمی و مالی در حوادث است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کوثر اهواز خاطر نشان کرد: این دوره آموزشی رایگان بوده و هیچ گونه شرط سنی برای شرکت کنندگان در نظر گرفته نشده بود.

صیانت از حقوق مصرف کننده

مدیرکل استاندارد استان خوزستان اظهار داشت: هدف از مبارزه با قاچاق کالا، صیانت از حقوق مصرف کننده و واحدهای تولیدی که اقدام به دریافت کد شناسایی مصنوعات طلا از سازمان ملی استاندارد ایران و سایر مراجع مربوطه نموده اند است.

وی افزود: همشهریان عزیز هنگام خرید طلا و جواهرات به کد شناسایی استاندارد محصول و نیز قیمت روزانه این مصنوعات گرانبها که توسط اتحادیه طلا و جواهرات اعلام می شود دقت نمایند و حتماً از فروشنده فاکتور معتبر دریافت نمایند.

برگزاری همایش اختلالات ژنتیکی در اهواز

همایش بررسی و پیشگیری از اختلالات ژنتیکی با حضور کارکنان، مربیان و کارآموزان در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران اهواز برگزار شد.

هدف از اجرای این دوره ارائه مشاوره‌های ژنتیکی و انجام تست‌های تشخیصی بود که به زوجین کمک می‌کند از تولد نوزادانی با مشکلات ژنتیکی پیشگیری کنند.

منبع: تسنیم
برچسب ها: تشییع ، استادیوم ، فولاد
نظرات بینندگان