arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۰۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۲ - ۰۴ آبان ۱۳۹۵

جانشین بیرانوند در تیم ملی کیست؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مصدومیت علیرضا بیرانوند بدترین خبر برای پرسپولیس و البته تیم ملی بود. با مصدومیت بیرانوند، رادشویچ این فرصت را دارد تا در دیدار با نفت آبادان اولین دیدار لیگ برتری خود را داشته باشد؛ اما تکلیف دروزاه تیم ملی در روزهای غیبت دروازه بان شماره یک کی روش در دیدارهای گذشته مشخص نیست. تیم ملی در این مدت باید یک دیدار رسمی برابر سوریه برگزار کند که نتیجه این دیدار می تواند در پایان دور رفت با توجه به دیدار مستقیم ازبکستان و کره جنوبی تکلیف ایران را تا اندازه زیادی مشخص کند.

 دروازه بان اول ایران در جام جهانی و جام ملت ها با درخشش بیرانوند در چهار دیدار گذشته تیم ملی نیمکت نشین بوده است. حقیقی که این روزها تمرینات اختصاصی خود را پشت سر می گذارد، در میان گزینه های موجود با توجه به تجربه بالایی که دارد، شانس زیادی برای حضور درون دروازه تیم ملی دارد.

 
 

 

محمدرضا اخباری


دروازه بان سوم تیم ملی در اردوهای گذشته محمدرضا اخباری است که این روزها در تراکتور نمایش های قابل قبولی از خود به جا گذاشته است. سرمربی تیم ملی یک دیدار رسمی و یک دیدار دوستانه پیش روی خود دارد و نشان داده که به دنبال فرصت دادن به گزینه های جوان برای آینده تیم ملی است. اخباری که با حضور کامل در ترکیب تراکتورسازی فرم قابل قبولی دارد، می تواند تهدیدی جدی برای حقیقی باشد و شاید مصدومیت حقیقی بیش از هر گزینه ای به نفع او باشد.

 
 

رشید مظاهری


مظاهری گزینه چهارم کی روش برای حضور در تیم ملی خواهد بود. او که در اردوی ایتالیا تیم ملی را همراهی کرده است بعد از پشت سر گذاشتن روزهای نه چندان خوب در ذوب آهن این روزها مجددا به فرم ایده آل خود نزدیک شده است. مظاهری بعد از اردوهای تیم ملی با توجه به نیاز کی روش به سه دروازه بان در لیست سرمربی تیم ملی جایی نداشت؛ اما مصدومیت بیرانوند می تواند به او کمک کند تا به اردوی تیم ملی اضافه شود و شاید درخشش او در تمرینات دن گاسپار کمک زیادی به رخ دادن یک اتفاق ویژه بکند.

 
البته در لیگ برتر دروازه بان هایی مانند شیخ ویسی، فراهانی و البته سوشا مکانی حضور دارند که در صورت صلاح دید کی روش می توانند به لیست سه نفره دروازه بان های تیم ملی اضافه شوند.

منبع: ورزش3
نظرات بینندگان