به نظر شما احمدی نژاد دست به افشاگری می زند؟/ تحلیل بینندگان "انتخاب"، شما هم بنویسید! | سایت انتخاب
کد خبر: ۳۰۰۸۹
تعداد نظرات: ۹۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۰۲ - ۰۹ تير ۱۳۹۰

به نظر شما احمدی نژاد دست به افشاگری می زند؟/ تحلیل بینندگان "انتخاب"، شما هم بنویسید!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمود احمدی نژاد در آخرین واکنش به برخی دستگیری ها و حملات به جریان انحرافی، گفت: کابینه خط قرمزی است که اگر بخواهند به آن دست‌اندازی کنند، دیگر من باید وظیفه‌ی قانونی خود را انجام دهم و این حتما به کشور آسیب می‌زند. 

به نظر شما، آیا احمدی نژاد، این بار دست به افشاگری می زند یا مانند دفعات گذشته، تنها وعده ی افشاگری می دهد؟

آیا او همچنان بر موضع "سکوت الهام بخش وخدت" اصرار می ورزد یا روزهای آینده، صخنه ی نبرد شدید دولت و مخالفان است؟

... و سئوالات و چراهای متعددی که شما بیننده گرانقدر "انتخاب" می توانید نظر و تحلیل خود را با رعایت قواعد، اصول و خطوط قرمز برای ما در زیر (بخش نظرات) بنویسید. ان شالله، بهترین تحلیل ها پس از انتشار در بخش نظرات همین خبر، در ستون اخبار ویژه منتشر خواهند شد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
سمی
|
CANADA
|
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
2
66
کدام حرف و وعده آقای احمدی نژاد ، راست از آب در آمده که این یکی آخریش باشه . ایشان به خالی بندی شهره دهر است. زیاد این مطالب را جدی نگیرید.
پاسخ ها
سعيد ش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
سمي عزيز - از اينکه در محيط مجازي ميتونيم با همديگه حرف بزنيم خوشحالم .
جواب کامنت من رو با عجله دادي ! من ادعا نکردم که کامنت من با تحليل و قوي است بلکه از کاربران خواهش کردم با تحليل بيان کنند تا چيزي بفهمم ! اخه من با سواد نيستم ! اما متاسفانه ما ها عادت داريم فورا گارد بگيريم و بر عليه همديگه نظر بديم . مطمين باش اين کامنت ها تحليل ميشه و باز خورد آن براي افراد و جريانهاي خاص گزارش ميشه . و اونهايي که سرشونو مثل کبک کردن زير برف و ديگران رو نميبينن بايد بفهمند که روز موعود که احقاق حق مردم ايران بشه نزديکه ! دوست عزيز جيب مردم ايران شده گوشت قربوني و هر کس در يک زماني از اون کنده و رفته نفر بعدي هم تمام تقصير ها رو به گردن نفر قبلي انداخته و اين سناريو که ميبيني براي آماده کردن افکار عمومي براي پذيرفتن نفر بعديه که شش سال هم اون ادامه بده .
اگر تحليل رو هم تخليل نوشته بودم ببخشيد توکه جوون کنف کن نيستي ! هستي ؟
هاشمی
|
UNITED KINGDOM
|
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
2
28
دولت بخشی از نظام است ، و بخش های دیگر و مهمتری وجود دارد که نظارت بر دولت را بعهده دارد.خط قرمز قانون است نه کابینه ، و تشخیص با مراجع دیگر است ، در صورت تشخیص خیانت به کشور مطمئنا نظام با آنها قاطعانه و بی روی درباسی برخورد خواهد کرد، ایشان دست خود را رو شده می بینند و بازی را تمام شده ، بولوف است و در نهایت خودزنی
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۴:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
1
67
6 ساله که میگه می خواهم افشا گری کنم، مفسد اقتصادی معرفی کنم، نفت سر سفره هاتون بیارم، کاری به پوشش و لباستون ندارم. خدایی به کدوم وعده خودش عمل کرد؟!
ناشناس
|
CANADA
|
۰۴:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
0
44
مگه در کشور اسلامی مورد پشت پرده وجود داره که افشاگری بشه؟عجیبه ها!!!
يكي از همين دانشجو ها . . .
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
4
22
دفعات پيش فرق ميكرد ، الآن بحث جدي تر شده چون بحث دستگيري آقايان مشايي و بقايي در كاره و جناب رئيس جمهور تمام توان خودش رو براي جلوگيري از اين رخداد بكار خواهد گرفت . . .
حالا ميگي نه ، نگاه كن .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
2
27
به نظرم امروز دولت بیش از اندازه تنهاست که بخواهد قدرت نمایی کند. دوستان دیروز آن از ترس طرد شدن از جامعه پس از طرح (غیر) هدفمند یارانه ها به دایه های مهربان تر از مادر تبدیل شدند. البته احمدی نژاد را با کارهای عجیب و غیرمعمول و البته غیرمعقول باید شناخت.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
0
38
مردم هیچ کارند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
این و هستم
بهروز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
20
1
همواره ثبات در مديريتها و سياستگذاريها عامل پيش برنده هر سازمان يا دولتي ميباشند .
بنده نه تنها موافق ايشان نيستم(علارغم اينكه در دو انتخابات گذشته به ايشان راي دادم) .
اما نوع برخورد با دولت مستقر را مناسب نمي دانم . مگر دنيا به آخر رسيده ، در 32 سال گذشته دولتهاي مختلفي مشغول كار بودن كه داراي نقاط قوت و ضعف خودشان بودند .
دولت فعلي كه آشكارا خود به مباني نظام و انقلاب و رهبري (؟) مقيد نشان ميدهد .
عدم ثبات و حاشيه سازي به ضرر نظام و كشور است .
در صورتي كه تخلفي هم بخواهد انجام شود دستگاهاي نظارتي و از همه مهمتر رهبر معظم انقلاب مثل شير حي و حاضرند .
بگذاريد دولت كارش را بكند و از مجاري قانوني با تخلفات برخورد كنيد . نه هياهو و جنجال و آبرو ريزي .
نمي شود براي يك دستمال قيصريه را آتش زد . پس درايت كجاست ؟
del pak
|
ROMANIA
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
10
12
چون در ایران مقام اول کشور در قانون اساسی‌ رهبر هست و بعد رئیس جمهور ،ایشون باید برای اینجور مسائل از شخص رهبری اجازه و بعد بیاید در جایی مثل تلویزیون برای مردم بطور مستقیم بازگو یا بقول خودش افشا گری کند
سعيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
0
27
با سلام . آقاي احمدي نژاد بلوف زن بسيار خوبي است و بي ترس از بر ملا شدن بلوف مي زند . لذا ايشان هيچ عكس العملي نداشته و چون دور خود را خلوت مي بيند و از آن استقبالها ديگر خبري نيست لذا توهم راي ميليوني ايشان فرو نشسته و مي داند كه اگر در حال حاضر شوكي وارد كند با حمله مخالفان كه متحد دشه اند مواجه مي گردد. تنها در صورتي كه ايشان قصد داشته باشد در انتهاي كار زودرس خود ، از خودش اسطوره اي بسازد و بي مهابا افشا گري كند تا آبروي رفته را باز پس گيرد اين عمل را انجام مي دهد كه بسيار بعيد است. زيرا در حال حاضر جو بر وفق مراد نيست و اطافيان ايشان هم نمي توانند بعد از ايشان قوت بگيرند. در هر حال عدم صداقت و پايداري در گفتار و كردار ايشان بي شك وجود خواهد داشت
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
0
25
هه ایشون اینقدر قدرت را دوست دارند که ...خدمت به مردم هیچ اهمیتی برای ایشون ندارد
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
0
30
گیریم که بخواد بکنه و گیریم که وجودشو داشته باشه- وقتی سفر های استانی نداره- وقتی حرفاش با تاخیر و غیر مستقیم از تلویزیون پخش میشه فایده ای نداره عزیز- رهبری حساب همه جارو کرده- باید قبل از اینکه قهر 11 روزه میکرد افشا گری میکرد- الان دیگه دستش رو شده
ايران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
8
7
اگر فشارها بيشتر بشه و راهي ديگه اي براش باقي نگذارند كم كم بصورت مستقيم يا غير مستقيم دست به افشا گري خواهد زد!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
0
15
نه
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
2
13
در هر دو صورت اين بازي رو هر دوطرف باخته .
1-اگر احمدي نژاد حرف بزنه احتمال دستگيري ايشان و اطرافيانش قطعي ميشه.
2- اگر حرفي نداشته باشه پس با دستگيري ها بازهم دستگير
3-اگر حرف بزنه ابروي نظام و كساني كه ازش حمايت كردن ميبره .و مطمئنن قبل از اينكه حرفي بزنه دستگير ميشه .
خلاصه بگم .در هر دوصورت اين تهديدش ترس و شك رو بجون مخالفين انداخته كه اگر ميخواستن باهاش مدارا كنن ديگه نكنن و هر چه زود تر دستگيرش كنن.
انتخاب حجتيه از همون اول اشتباه بود .
و ايت الله مصباح يزدي كه الان در مسند قدرت هستند هم خود يك پاي ثابت از حجتيه هستند.به نظر من رهبري عزيز تدبيري بيانديشاند كه همانطور امام خميني ره عزيز از ياران حجتيه نفرت داشت .ايشان هم اطرافشان را از حجتيه پاك كنند .انشاءالله.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
0
40
چه چيزي رو افشا گري کنه؟؟؟ اينکه رئيس جمهورش کردن؟ اينکه مردم رو کشته ؟؟؟ اينکه گروني و ناامني درست کرده ؟؟؟ و اينکه از به به ديگران مغرور شده و به مردم پشت کرده ؟؟؟؟
بابايي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
0
15
سلام به نظر من احمدي نژاد كوتاه مي آيد و از حرف هاي خودش عقب نشيني مي كند رويه اي كه چند سال پيش هم در قضيه اعلام اسامي مفسدين اقتصادي شاهد آن بوديم و احمدي نژاد با طرح اين مساله كه « دوستاني از بالا توصيه كردند» از افشاي اسامي مفسدان اقتصادي خودداري كرد.
از سوي ديگر جناح مخالف نيز با در نظر گرفتن اين تهديد و در راستاي حفظ نظم عمومي جامعه تا حدودي دامنه مخالفت ها و فشارهاي خود را كم تر مي كند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
0
15
اولین سوال این است که مخاطب سخن احمدی نژاد چه کسی است؟ منظور احمدی نژاد مطمئنا افشاگری بر علیه هاشمی یا اصلاح طلبان نیست. بلکه افشاگری بر علیه جریانی است که به زعم او در چند ماه اخیر دولت را تحت فشار گذاشته اند. ثانیا این افشاگری باید آنچنان چشم گیر باشد که نظام از آن ضرر کند. سوال این است که آیا افشاگری بر علیه کسانی همچون مطهری، باهنر یا توکلی آنچنان با اهمیت است که ضررش را نظام بدهد. پس باید موضوع افشاگری نیز بسیار قابل توجه باشد و بعبارت دیگر موضوع افشاگری باید کلیت نظام را زیر سوال ببرد. شاید بتوان افشاگری را مرتبط با حوادث مرتبط انتخابات کرد. در این صورت سخن احمدی نژاد قابل فهم است. اما از آنجا که در حوادث انتخابات احمدی نژاد به عنوان برگزار کننده انتخابات هیچ گاه نمی تواند خود را از اتهامات مخالفین مبرا سازد. بنابراین افشاگری می تواند در این مورد یک خودکشی سیاسی باشد. بنابراین تا زمانی که احمدی نژاد به ماندن در عرصه سیاسی ایران امید داشته باشد بعید بنظر می رسد که دست به افشاگری در این مورد بزند
مهران.ن دانشجوی مقطع دکترا اقتصاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
0
19
کابینه بهانه است!
سال 90 سالی که گفته میشد در اواخر آن تورم و گرانی کمر دولت را خواهد شکست بنظر میرسد به اواسط نرسیده این امر محقق شد
خبرها حاکی از آن است که دولت دهم در اجرای قانون هدفمندی یارانه ها ناکام مانده و راهی را رفته که نه میتواند ادامه دهد و نه برگشتی در آن است.قانونی که به گفته رئیس جمهور قرار بود باعث شکوفایی اقتصادی شود حال باعث بالا رفتن نرخ بی کاری و تورم شده و متاسفانه فشار شکست این طرح بر اقشار کم درآمد جامعه بسیار زیاد است و کم کم صدای اعتراض از گوشه کنار کشور شنیده میشود نمونه آن هم تجمع کارگران روبروی مجلس شورای اسلامی است که دیروز صورت گرفت. حال بنظر میرسد شانه خالی کردن از این بحران عظیم اقتصادی تنها راه و بهترین گزینه باشد آن هم به بهانه کابینه!!!!!!
پاسخ ها
سعید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
" دولت دهم در اجرای قانون هدفمندی یارانه ها ناکام مانده و راهی را رفته که نه میتواند ادامه دهد و نه برگشتی در آن است."

کاملا موافقم. اصلا کل قضیه همین است .
وبقیه مسایل مانند ماجراهای مشایی و..بهانه ای بیش نیستند.
اقتصاد کشور در بدترین وضعیت بحرانی قرار دارد و وطوفان تعطیلی دهها هزار کارخانه وبیکاری میلیونی در راهست ... آقایان این رافهمیده اند که سیاستهای غلط اقتصادی وهمچنین مساله تحریم های جهانی ( که می گفتند اهمیت ندارد!!) کم کم دارد کار دستشان می دهد ومی خواهند تقصیر را گردن یکی بیاندازند وکسی که همه در مورد قربانی کردنش به توافق رسیده اند شخص احمدی نژاد است!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
0
1
ahmadi jan mashaee az to che soty dare naghet ra behameja mekese
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
1
2
به نظر من تقابل مجلس و دولت بسیار شدید می شود حتی بعد از انتخابات مجلس و تجربه نشان داده احمدی نژاددر مواقع تنگنا دست به دامان اسناد چه راست و چه دروغ میشود لذا بایدمنتظر اتفاقات وسیع تر بایستی بود زیرا اینگروه بتازه به دوران رسیده مستقر در راس امور که نتیجه کج فهمی های سیاسی ما و بعضی ها بوجود آمده منتظر این فرصت میباشد که خود را مطرح کند و هیچ زمان و مکانی برای آنها بهتر از این فرصت نمی باشد پس بایستی منتظر بود ضمنا توجه داشته باشید مجلس قبلا در این بازی باخته است . چه موقع؟ بله آنموقع که نبض اقتصاد یارانه را باواگذاری صندوق ذخیره یارانه ها در دست دولت قرار داد . آفرین : نبض بازی سیاست در آنجا بود که اگه یادتون باشه آنموقع خیلی بحث و درگیری بر سر مسئله نگهداری و مقدار آن بود. ی مسئله اگه خوب توجه بکنید خواهید دید کسانی که آنطرف بازی بودند و خیلی طرفداری از رئیس جمهور می کردند جدیدا وارد این طرف بازی سیاست شده اند خوب توجه داشته باشید اینها همش برنامه است اینها با این تنش هابزرکتر و زنده تر میشوند . بخدا قسم روزی برسد که تنها چاره ای که داشته باشید و این گروه انحرافی را بخواهید کنار بزنید فقط و فقط با برکرداندن زمان به عقب چاره دارید . آری در دنیای سیاست زمان به عقب بر میگردد و آن زنده کردن امثال به قول بعضی ها فقته گران سال88 و فقط بوسیله آنها و واقعیت جلوه دادن نتایج انتخابات می توانید این گروه منحرف را کنار بزنید و گرنه باید منتظر روزهای بد و بدتر و بدترین باشید . والسلام
سعید گراوند کلسرخی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
2
2
شک نکنید ویقین داشته باشید که این اتفاق ناخوشایند خواهد افتاد چون این روحیه افشاگری را در رفتار و کردار او تجربه کردیم افشاگریهای ایشان که راست و دروغش بماند ازهمان آغاز ریاستش بر جمهور اغاز شد و ونمونه بارز مضحک وغیر اخلاقیش در مناظرات انتخاباتی سال 88بود که خیلی ساده اندیش وخوش باور کف میزدند واسه اون افشاگری ها ؟ ولی متاسفانه وغافل از اینکه این حرفها فقط یک بازی سیاسی طراحی شده برای جلب ارای مردم وجنگ قدرت و ریاست بود خیلی ها به این درباره به عمق حقیقت (بازی سیاسی) پی بردند وخیلی هم که کشته ومرده احمدی نزاد هستند همچنان بر ان حرفها پایبند و حالو هوای اشفته وپریشان رئیس جمهور محبوبشان را لحظه بر دل غافل خویش نمی گمارند . آری احمدی نزاد افشاگری خواهد کرد چئن هر روز فشارها وتهدیها وسیل بازداشت عزیزترین کسانش عرصه را بر او سخت ودشوار وطافت فرسا کرده و روز به روز دشوارتر هم خواهد شد .
آری این بازی سیاسی به دقیقه 90 نزدیک شده و هر لحظه باید منتظر سوت پایان این بازی با فشاگری احمدی نزاد باشیم که یقینا در نوع وقت وزمان خود جالب وشنیدنی برا مخالفان وشوک دردناکی برای دوستدارانش خواهد شد
... بشماریم ثانیه ها را ومنتظر سوت پایان بازی ؟
دقیقه 90 و بازی را باختن برای هر دلداده ای بسیار سخت و دشوار است ؟!
واکنون نمیدانم چرا وچه حس بود سال 90 را از همان ابتدا دقیقه 90 به گمان وذهنم خطور کرد و گنجانده شد ؟ شاید خیلی دردها رازها و ناگفتها گریها اشکها و آه ناله و حسرت و لبخند شادی جشن امید و آرزو در 90 نهفته است شاید ...؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
نويد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
0
13
با سلام وخسته نباشيد
اقاي احمدي نژاد در حال حاضر به اخرين ريسمان چنگ انداخته اند تا از دستگيري اعضاي كابينه جلوگيري كند اما بعيد مي دانم چيزي براي افشاگري داشته باشد چنانكه اگر اينگونه بود در قهر يازده روزه از ان استفاده مي كرد و وزير اطلاعات را عوض مي كرد در ثاني اگر هم چيزي در چنته داشته باشد ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
14
0
بنده شک ندارم که دست به افشاگری میزنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
0
12
خير چون اگر فكر ميكرد افشاگري كمكي به او ميكرد زوتر اين كارا كرده بود
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
0
7
خیر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
0
25
جناب احمدی نژاد میخواد دست به کدوم افشاگری بزنه که دست خودش تو اون کار نباشه؟؟
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
0
16
احمدی نژاد بلف میزند.قرار به افشا گری باشه از فساد اطرافیان ایشون باید پرده برداشت
وحید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
1
1
خب اگه قرار بشه بمونه افشاگری نمیکنه ولی اگه مطمئن بشه که داره از دولت میره حتما اینکارو میکنه!! دیگه دیگه
یکی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
2
7
احمدی نژاد با اطمینان این صحبت ها را می کند پس اگر موقعیتش بشود حتی از بلند پایه ترین مقام نظام هم نمی گذرد و دست به افشاگری بر علیه آن می زند .
ندا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
1
2
پیش از وقایع اخیر احمدی نژاد در توهم محبوبیت ذاتی و قدرتی که به واسطه ریاست جمهوری خود داشت آینده ای را برای خود متصور شده بود که پس از این 2 سال با تکیه به آرای میلیونی، یار گرمابه و گلستان خود را به عنوان آیینه تمام نمای خود، به حامیان خود معرفی نماید و با یک انتخابات مشابه دور قبل، قدرت را در جانب خود حفظ کند. ولی از آنجایی که همیشه اوضاع بر وفق مراد سپری نمیشود. جریانات اخیر تمام برنامه های ایشان را نقش بر آب نمود. پس ایشان چیزی برای از دست دادن ندارند لذا اگر چیزاهایی در پس پرده وجود داشته باشد یقین بدانید که ایشان مطابق همان مناظره مشهور ملاحظه هیچ احدی را نخواهند کرد، پس میتوان ادعا کرد که تهدید ایشان جدی است.. حالا باید دید این افشاگری در ارتباط با چه اشخاصی است . که قطعا این اشخاص در راستای این که دهان ایشان به افشاگری باز نشود از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهند کرد. پس منتظر بنشینید و نظاره کنید که چه کسانی پس از این تهدید به خواسته های شخض احمدی نژاد تن خواهند داد..
(لطفا مطابق سابق! مردانگی پیشه کنید و نظر بنده را حذف یا سانسور نفرمایید..)
بسیجی دوران دفاع مقدس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
0
6
متاسفانه در کشور ما پس از ورشگستگی سیاسی وقدرت افشاگری مد شده واین هم بر میگردد به اینکه خود ویاران خود را برمصالح نظام وکشور مقدم می دانیم وموقعی که در راس قدرت هستیم برای ماندن برقدرت ازخلاف دیگران چشم پوشی میکنیم ومصالح نظام وکشور را فدای ماندن برقدرت می کنیم وهزینه بزرگی را متحمل مردم وکشورونظام می کنیم (مانند بعضی از نمایندگان که نزدیک انتخابات است دست به افشاگری بی حاصل می زنندآنها باید درطول این مدت درمقابل این بی قانونیها می ایستادند) پس بعید نیست که جناب رئیس جمهور هم دست به افشاگری بزند ولی این چه سودی به نظام ومردم داردجزء( موش داروئی بعدازمرگ سهراب)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
0
6
احمدی نژاد تا زمان تبلیغات انتخابات مجلس هیچ کار تندی نمی کند و در زمان تبلیغات با حرکتهای تند سعی می کند فضا را به نفع خود و یارانش کند و مجلس را به دست بگیرد . به احتمال زیاد هم موفق میشود.
او به خوبی می داند که نظام در شرائطی نیست که هم بر یاران ایشان سخت بگیرد و هم اصلاح طلبان و اینکه که اصلاح طلبان هم هیزم تنور انتخاباتی نمی شوند که تمام نان ان تنور از قبل مصادره شده باشد
مردمک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
4
2
هر چند که به خاطر سیاستهای _ به نظر من _ اشتباه سایت انتخاب گفته بودم که دیگه کامنت نمیذارم اما به خاطر اشتباه بزرگی که _ بازم به نظر بنده _ اینجا رخ داده تصمیم گرفتم یه نیمچه نظری بدم و اون اینکه ظاهرا تمام دوستان بدون در نظر گرفتن اصل قضیه ( سخنان احمدی نژاد) یه جورایی بازیه سایت انتخاب رو خوردن و همه در یک حرکت اشتباه در اشتباه از افشاگری رئیس جمهور سخن گفتن

البته من نمیدونم سایت انتخاب این عمل رو اگاهانه انجام داده یا خودشم دچار اشتباه شده ، با این حال من فکر میکنم این سری اصلا بحثی از افشاگری نیست و در صحبتهای رئیس جمهور هم چیزی در این مورد ندیدم


به نظرم اون وظیفه قانونی که به کشور هم اسیب میرسونه و رئیس جمهور در موردش صحبت کرده افشاگری نیست ، بلکه مسئله استعفا از مقام ریاست جمهوریه ( چرا که این کار هم قانونیه و هم باعث اسیب به کشور میشه )
پاسخ ها
ناشناس
| AUSTRIA |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
یعنی چی ؟ چرا آدم دلسوزی مثل آقای احمدی نژاد!!!!!قبل از استعفا دست به افشاگری نزنه/ اصلا این خلاف عقله. آقای احمدی نژاد اگه استعفا بده استعفاش یه دلیلی داره. خوب مردم نمی پرسن دلیل ایشون چی بوده برا استعفا؟ آقای احمدی نژاد وقتی نوبت به آدمای ضعیف و بی دفاع می رسه که خوب افشاگری میکنه. اگه این دفعه طرف دعوا یه آدم کله گندست چرا این فرصت رو از رئیس جمهور می گیرین که یک بار هم که شده در عمرش بیاد و آبرو و حیثیت یه آدم کله گنده رو بریزه؟ ایشون که به آدمای ضعیف بدون مدرک تهمت زد چرا این دفعه نمی ذارین به یه آدم کله گنده تهمت بزنه که بعدش مجبور بشه یه بار هم کشه تو عمرش برا تهمتهاش یه دلیل و مدرک درست درمون ارائه کنه؟ خلاصه این آقا هر کار خواسته کرده تو این چند سال این لذت اخر رو از ایشون دریغ نکنین.
مردمک
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
دوست عزیز " ناشناس " استعفا دلیل داره و دلیلشم همون به قول اقای احمدی نژاد دست درازی به کابینه خواهد بود و توجیهشم یختمل این موضوع خواهد بود که وقتی من نتونم با کسایی که خودم انتخاب میکنم ، کار کنم ؛ پس لاجرم نمیتونم مشکلات مملکت رو از بین ببریم ( که البته اگر تحلیل اقای احمدی نژاد اینجوری باشه باید بگیم ایشون به حرف اقای سید محمد خاتمی میرسه که قبلا گفته بود با توجه به کانونهای قدرت ، ریاست جمهوری در ایران بیشتر یه تدارکاتچیه...... ( هرچند که در یکی از مناظرات یادمه اقای احمدی نژاد این سخن اقای سید محمد خاتمی رو نقد کرده )

و اما در مورد افشاگری و ادمای ضعیف بنده فکر میکنم شما دچار اشتباه شدید.

فقط کافیه به اسمهایی که در مناظره معروف برده شد دقت کنین...... هاشمی رفسنجانی، خاتمی، ناطق نوری و خود میر حسین موسوی....

ایا اینها ادمای ضعیفی بودن؟ فقط کاقیه سر انگشتی حساب کنیم تا ببینیم همین چند نفری که اقای احمدی نژاد ازشون اسم بردند چند سال از سی سال بعد از انقلاب دولت و مجلس در دستشون بوده؟؟؟

نه دوست عزیز.... افشاگری اقای احمدی نژاد اتفاقا در مورد ادمهای بزرگ این مملکت بود و به نظر حقیر اشتباه بزرگش هم اسم بردن از بزرگان پیش از خودش بود ، چه اگر غیر از این بود احتمال داشت که در اختلاف و دعوای اخیر، خیلی از طرفداران هاشمی و خاتمی و .... به جای طرفداری از جریان اصولگرای سنتی به طرف اقای احمدی نژاد متمایل میشدن

بهرصورت بنده فکر میکنم اقای احمدی نژاد بعضا با اشتباهات پی در پی تا حد زیادی باعث پراکنده شدن طرفداران خودش شد و الانم فکر میکنم یا باید در مقابل تمام فشارها کوتاه بیاد و به قول خاتمی تبدیل بشه به تدارکاتچی ، یا باید در یک اقدام بحث برانگیز ، برای رسیدن به خواسته های خودش استعفا بده _ که باتوجه به شخصیتی که از اقای احمدی نژاد سراغ داریم بعید میدونم از استعفا و عواقبش ترسی به خودش راه بده
مهدی59
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
1
10
از این بشر دوپا هرچی بگی برمیاد؛ مگر مناظره ی تاریخی ایشان را یادتان رفته است ؛فقط باید گفت : تاریخ انقلاب رییس جمهوری مانند احمدی نژاد ندیده و نخواهد دید !!!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
0
3
اقای احمدی نژاد اشتباه رو پشت اشتباه تکرار میکرد......اول از برکناری بعد قهر 11 روزه و بعد هم این واکنش های تندش که خودش رو در مقابل مردم و رهبری قرار داد و سرش رو انداخته پایین و کاری که خودش فکر میکنه درسته رو انجام میده .
و به نظره من دلیلش اینه که حامیان اصلی او پشتش را خالی کردن و هیچ گونه حمایتی حتی در مطبوعات برای او انجام نمیدت!!!!!!!!
اگر هم افشا سازی بخواد بکند نیش به خودش میزند!!!!!!!!!!
ناشناس
|
SWITZERLAND
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
0
5
مثل این آقا زیاد دیدیم......این بازی ها هم تکراری شده و از مد افتاده.....با حرکت بچگانه ای که کرده همه دورشو خالی کردن.....منظورم اون قهر کردن بود .....

الان هم داره برگ آخر رو رو میکنه که باز هم سوختست......من پیشنهاد میدم مثل بچه آدم 4 سالشو تموم کنه و بره یه گوشه واسه خودش زندگی کنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
0
10
اگر چه در محل کار و زندگی ما از ابتدا هم طرفداران احمدی نژاد حتی 10 درصد نمی شدند ولی همان تعداد معدود هم این روزها سرافکنده و پشیمان هستند از رایی که به ایشان دادند. مطمئن باشید استعفای ایشان موجی از شادمانی را در کشور ایجاد خواهد کرد و مردم جشن بزرگی برگزار کرده و خداوند متعال را شکر گزاری خواهند کرد.
پاسخ ها
سید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
املا موافقم. من هم متاسفانه به احمدی نژاد رای دادم وعلتش هم راستش این بود که موسوی برایم عزیز بود ولی چون فکر کردم که احمدی نژادقصد جدی برای مقابله با رانت خواری ودزدی های باند... رادارد گفتم به او رای بدهم..ولی الان دیدم که کلا دعوا بر سر لحاف ملا بوده. وهمه ژستها وادای ساده زیستی و..فیلم وعوامفریبی بیش نبوده.
یعنی اینکه مدنظرشان بوده : کلا چرا باند..بخورد و باند ما نخوریم. !!!همین.

نمونه آن اختلاسها ورانت خواری وحشتناک افشا شده اخیر در مورد نزدیکان ومعاونین احمدی نژادست.
ضمنا خیلی مسخره است اگر فکر کنیم که شخص احمدی نژاد از این همه دزدی وچپاول بی خبر بوده است!!!

واقعا احساس می کنم کلاه گشادی به سرمان رفته است !!
ناشناس
|
GERMANY
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
0
1
اگر اين كار را بكند، طعمه خواهد شد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
0
1
اش خالته،بخوری پاته نخوری پاته
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
0
14
به قول یکی از رقبای احمدینژاد تو انتخابات پایه های مدیریتی دولت ایشان عبارت است از:ماجرا جویی و بی ثباتی،رفتارهی نمایشی و قهرمان نمایی و شعاری،خیالبافی و خرافه گرایی،خلاف گویی و پنهانکاری،خود محوری و قانون گریزی،سطحی نگری و روزمرگی،افراط و تفریط که رفته رفته همه اینها نمودشان داره بیشتر میشه. خواهشا ثبت کنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
0
10
به قول یکی از رقبای احمدینژاد تو انتخابات پایه های مدیریتی دولت ایشان عبارت است از:ماجرا جویی و بی ثباتی،رفتارهی نمایشی و قهرمان نمایی و شعاری،خیالبافی و خرافه گرایی،خلاف گویی و پنهانکاری،خود محوری و قانون گریزی،سطحی نگری و روزمرگی،افراط و تفریط که رفته رفته همه اینها نمودشان داره بیشتر میشه. خواهشا ثبت کنید
ماسال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
1
2
هیچ چیزی نداره که بخواد افشا کنه مگه باز به روش نطق های قبلی چیزهایی را ببافه /
در مناظرات که اوج هجمه ایشان به یاران امام و انقلاب بود مگه بر علیه جناب هاشمی و سپاهی ها و دولت های قبلی جمهوری اسلامی چه گفت همان شایعات و همان تهمت های که رادیوهای خارجی دشمن اسلام و ایران میگفتن //
یهو مردم دیدن این آقا که گذاشتنش اینارو توی تلوزیون بگه حتما راست میگه این فریب بزرگ ایشون بود موسوم به حیله بزرگ شیطانی/
و تمام کاری که در این شش سال شده بجز بدبخت و گرسنه و روانی کردن مردم از جمله خودم فقط و فقط زمینه چینی بوده واسه حذف روحانیت و ولایت فقیه و پیروزی در انتخابات بعدی اونم به کمک ابلیس و جن و رمالی و سحر و جادو بوده / .
اینا یه فرقه خطرناکن که خیلی ها از جمله هم دانشگاهی این جناب راجع بهشون نوشت اما کو گوش شنوا /
حالا حتی قبول ندارن که اشتباه کردن که ایشون رو بر مقدرات کشور مسلط کردن میگن اشتباه نکردیم پس کی اشتباه کرد من اشتباه کردم /
شگرد این جناب بردن آبروی انقلاب اسلامی ایران و یاران امام با استفاده از امکانات نظام اسلامی بود تا پله ها رو بره بالا اما از آنجا که خدا با مردم فلک زده ایرانه اینچنین با سلاح غرور و غد بودن خودش چهره واقعیش شناخته شد من در برابر رهبری معظم انقلاب سر تعظیم فرود میآورم و از ایشان میخواهم مردم را نجات بدهند / آفرین به شما رهبر معظم و آفرین به عمری که ثانیه های آنرا برای خدا و خلق خدا صرف کردی و تلاش کردی / اجرت رو فقط ذات باری تعالی بده مردم مدیون شما هستن من تمام مجاهدات شما رو خونده ام و سر بلندی شما رو میخوام
nima
|
UNITED STATES
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
0
8
میگم سر گرمی خوبی برای ملت نهادی
بي خيال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
1
2
منم با مردمك موافقم. شك نكنيد كه آقاي احمدي نژاد استعفا ميده .و شايد با استعفاي اون مشكل تجميع انتخابات مجلس و رياست جمهوري هم حل بشه.
خدا حفظش كنه ! استعفاش هم مشكل گشاست!!!
بقول نوه ام : بزن به بي خيالي!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
0
4
احمدی نژاد این شش سال است توبه راست گفتن کرده ودروغ گفته میگوید ودراخرخط که اینک است میخواد خالی بندی کنه که مردم برای حرف ایشان .... قائل نیستند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
0
5
يقين دارم تنها توانائي و قدرت ايشان در بلف زدنه اگر ايشان اهل لاسوگاس بودن شايد ثروتمندترين آدم ميشدند!! دروغهاي شاخدار رو طوري ميگه كه خودشم باور ميكنه . از اين كنده هيچ دودي بلند نميشود مگر عوام فريبي كه اونم خوب بلده چطور عده اي را يك گوني سيب زميني خام كنه!! افشاگري پيشكش رحيم جونش!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
دروغهاي شاخدار رو طوري ميگه كه خودشم باور ميكنه !!
از اين كنده هيچ دودي بلند نميشود مگر عوام فريبي كه اونم خوب بلده چطور عده اي را يك گوني سيب زميني خام كنه!!

اینو خوب اومدی.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
0
8
جون مادرت اینو بذار رو سایت.هیچ کس فکر نمیکرد که بعد از دو سال از ظلم هایی که به اسم اسلام به ملت و اسلام شد همچین اتفاق هایی بیافته که اقتدار گرایان به این روز بیفتن.خدا خودش گفته من حافظ اسلام و دینم هستم .این ها همش کار خداست که افرادی مثل اقای احمدی نژاد خودش باعث نابودی خودش بشه ولی فکر کنه که داره کار درست انجام میده.این همون وعده خداست که میگه بد کاران رو در گمراهی خودشون گم می کنیم.ولی این دسته افراد این موضوع رو نمی فهمن که این اتفاقات عذاب از طرف خداست.چرا؟چون که به خدا ایمان ندارن.البته این فقط در مورد این دولت نیست در مورد تمام کسانی که با نیتی جز خدا میان روی کار هست
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
"این همون وعده خداست که میگه بد کاران رو در گمراهی خودشون گم می کنیم.ولی این دسته افراد این موضوع رو نمی فهمن که این اتفاقات عذاب از طرف خداست."

موافقم.
ناشناس
|
AUSTRIA
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
0
14
چی چی رو می خواد افشاگری کنه؟ این آمار نادرستی که صبح و شب در مورد پیشرفت اقتصادی کشور می ده؟ این بی اخلاقی و حرمت شکنی که در مناظرات انتخاباتی کلیدش رو زد؟ ایشون به نظر من آدم خودبزرگ بینیه که خیلی زودتر از اون چیزی که فکرش رو بکنه از یاد و خاطره ملت ما خواهد رفت.
سعيد - ش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
0
1
سلام

کامنتهاي خوبي بود اما متاسفانه اخساسي و بدون تحليل .

نظرات تمام کاربران محترم رو مطالعه ميکنم و به صداقت انتخاب هم در انعکاس بي کم و کاست و سانسور ايمان دارم .
مزيد تشکر است دوستان اهل نظر و فکر با تخليل مطالبشون رو بيان کنند .
به نظر خودم با توجه به وضعيت پيش آمده و اينکه جناب رييس جمهور ميدونن که ديگه اون ممه رو لولو برده ! وارد بازي باخت باخت نميشن . با اشاره سر انگشت رهبري در موقع لزوم تحليل هاي ايشان باد فنا نيرود .

در مثال مناقشه نيست و ببخشيد مرا مثلي هست که ميگه سگه سايه ديوار خوابيده بوده فکر ميکرده سايه دمشه .
( قصد بي احترامي به هيچ کسي رو نداشته و ندارم )
پاسخ ها
سمی
| CANADA |
۰۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
آقا خیلی ممنون که شما بقول خودتان مطالبتان را غیر اخساسی و با " تخلیل" خیلی سطح بالا بیان فرمودید و نهایت اخلاق اسلامی را در بیان عقیده مبارک ، رعایت فرمودید. لطف فرموده از گناه کامنت گذاران بی ادب در گذرید که مزید مرحمت است.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
بخاطر همین چیزاست که لیاقت توجه نداری انتخاب زورکی.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
3
6
در معادلات موجود تاريخ مصرف او تمام شده است. او شانس و حاميي جدي ندارد. كسي او را باور نخواهد كرد حتي اگر امكاني براي عمليات انتحاري داشته باشد.
اما اگر بتواند همه را با خود بزير خواهد كشيدو هدف اصلي استوانه نظام و مقام عظماي ولايت خواهد بود. اما آزموده را آزمودن خطاست، او فراست و ذكاوت رهبري را دست كم گرفته. رهبر باز هم انشاءالله پيروز ميدان است.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
موافقم
او از ابتدا هدفش حذف روحاینت و مرجعیت و در نهایت رهبری بود که ان شالله خداوند کمک رهبری و مردم کرده تا زودتر این .... از صحنه با نهایت .... حذف شود
t
|
MALAYSIA
|
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
0
0
age efsha nakone bakhte vali ba ghatre-chekan etela'at mirize

dane dorosht ham mizare tu forsate baadi
ناشناس
|
SWITZERLAND
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
0
3
اگر قرار بود افشاگری کنه توی این مدت اسم مفسدین اقتصادی را اعلام میکرد . اینها هم فقط سیاه بازیه . مملکت شده فقط وعده وعید دروغ و امارهایی که تنها روی کاغذ زیبا هستند و از حد حرف فراتر نمیروند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
0
3
مردم همه چیز را میدانند نیاز به افشاگری محمود نیست ضمن آنکه محمود در تمام سیاه کاری ها شریک است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
0
4
جدي نگيريد اين سريال تکراري تلويزيون ملي است!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
0
1
ان شالله نه
درستش اینه »انشاالله«
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
البته درست ترش اینه:

ان شاء الله
به معنی اگر خدا بخواهد
مالك
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
0
1
افشاگري:اين يك واژه تهديد اميز است براي طرف مقابل.ببينيم طرف مقابل كيست؟بي شك كه مردم نيستند پس افشاگري بر عليه دوستان وهم پيمانان.در ثاني ببينيم چه چيزهايي را ميخوان افشاگري كنند؟ به نظر ميرسد هم افشاگر و هم طرف مقابل هر دو ظرر ميكنند و هيچ برنده اي نخواهد داشت .
ازنظر افكار عمومي هردو طرف محكومند چون وظعيت كشور از هر لحاظ(اقتصادي سياسي رفاهي بين المللي و....)چندان مناسب نيست
به نظر حقير چيزي براي افشاگري وجود ندارد .
شايد 2سال ديگر به اقاي احمدي نژاد فرصت بدهند با درجه سرداري در پست گروهباني خدمت كند
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
1
2
من یقین دارم به روشنی روز که به هر حال احمدی نژاد دوران باقیمانده اش را به اتمام نخواهد رساند.
حتی اگر نظام بخواهد ومصالح داخلی وبین المللی ومسائلی مانند وجه جهانی و... ایجاب کند باز هم محالست که دوران احمدی نژاد بطور طبیعی وسر موعد پایان پذیرد.

مساله اینجاست مشکلات احمدی نژاد بسیار فراتر از آنست که بخشی از انها در رسانه ها یا از زبان برخی افراد تاکنون به گوش رسیده است. حتی مساله فراتر از تقابل جدی او با رهبریست...

فقط یک نکته می گویم : احمدی نژاد به هیچ عنوان حاضر نیست دولت بعدی را فردی غیر از خودش یا دوستان نزدیکش در دست بگیرد ( حتی اگر در ظاهر این مساله را رد کند ) چرا که او معتقد است هیچ فرد شایسته دیگری در کشور وجود ندارد که بتواند منویات ودستورات امام زمان را اجرا کند!!(باور کنید این عین حقیقتست!)
بنابراین در این رابطه هر اقدامی _تاکید می کنم هر اقدامی - که لازم باشد انجام خواهد داد حتی...!!!

من هزار ویک دلیل دارم که در این مقال نمی گنجد اگر بخواهید وامکان درج داشته باشید بخشی از دلایل را برایتان ارسال می کنم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
5
2
درود بر هاشمی با سیاست و با کیاست .
دکتر سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
0
4
سوای هر مشکل ومساله دیگر وی ؛ ...
وی بخاطر یک مساله نه تنها باید استعفا بدهد بلکه باید رسما باز خواست و محاکمه شود.

و آن مساله : آمارهای100 درصد دروغیست که به مردم می دهد .

وی قبل از استعفا به خاطر این دروغهای تاریخی باید باز خواست ..... شود.
تاوان سوء مدیریت اقتصادی وی را نباید مردم وکشور بدهند.

در چند ماه گذشته پس از قانون غلط وبدون برنامه ریزی حذف یارانه ها بیش از 30 هزار کارخانه به علت افزایش 10 برابری سوخت گاز وبرق و... تعطیل شده و حداقل700هزارنفر بیکار شده اند.
این حقیقتیست که هر کس با مشاهده بیکار شدن اطرافیان و اقوام و دوستانش ومسافرکش شدن انها و... به وضوح متوجه انها می گردد. ولی ظاهرا ایشان باز هم نمی خواهد حقیقت را بپذیرد وبیان کند
و همچنان بر دروغهای قبلی اصرار می ورزد وادعای ایجاد سالانه 2.5 میلیون شغل را دارد ( ظاهرآ منظورش بیکارنمودن سالانه 2.5 میلیون نفر است!)
و قطعا این توهین به شعور مردم است.
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
0
4
اصلا اجازه نمیدند که صدای اون به کسی برسه!

شما مگه صدا وسیما را نگاه نمی کنید؟
الان حدود یک ماه است که اخبار مربوط به احمدی نژاد از صدر اخبار به اعماق اخبار سقوط کرده!

مثلا پس از اینکه در ابتدای اخبار , خبر فلان سمینار صنایع دستی یا نمایشگاه موبایل یا تصادف اتوبوس شرکت واحد یا نمایشگاه روبات ها تو فلان دانشگاه رو می گند اون اخر خبرها می گند که رییس جمهور در فلان جلسه صحبت کرد!!!
اینست روزگار و عاقبت سیاست بازی در مملکت ما...!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
0
6
یادش بخیر دوران کودکی، در کتاب دوره ابتدایی قصه ای داشتیم به نام چوپان دروغگو، بعد ار بارها دروغ گفتن، آخرین بار که اتفاقا راست هم می گفت و گرگ ها گوسفندانش را می دریدند کسی به کمکش نیامد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
0
5
فرصت افشاگری پیدا نمی کند. چون ماجراهای پشت پرده فراتر از این حرفاست...
وی قبل از افشاگری دستگیر خواهد شد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
0
4
چی رو می خواد افشا کنه؟
مگه عباس غفاری جن گیر معروف تو دفتر اون اطاق ویژه نداشته ؟ که دستگیر شد.
مگه شخص مشایی با چند راهب بزرگ هندی ارتباطات فوق العاده نداشته وندارد...!!!؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
1
4
افشاگري فرغوني چنده اينا فقط زور آخره ايشانه چون تو اين 6سال هيچ گلي به سر مردم نزده و اينهم يه تهديد پوچ و توخاليه چون اينهم مثل بقيه وعده هاشه اينا همش واسه سرگرميه حالا خواهيد ديد
سوخته
|
SWITZERLAND
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
0
2
به نظر من افشاگری مال وقتی که خود طرف دستش تو کار نباشه اما این بنده خدا خودشم آلوده به این جریانه.
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
2
2
من چیزی نمی گن !
فقط برای ظهور آقا امام زمان دعا می کنم که درد ما جز به ظهورش دوا نخواهد شد.
یا علی
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
0
2
فکر نمیکنم کار به آنجاها کشیده شود چون هر احتمالی در مراجع تصمیم گیری بررسی میشود
داود فرهی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
0
5
چاقوکه دسته خودش را نمی برد اگر خلافی هم باشدکه هست از دستگاه خود ایشان واطرافیان است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
0
3
فكر كنم در حد بگم بگم باشه چون ديگه چيز ديگه اي بلد نيستند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
0
1
ایشان در سطحی نیسنتد که افشاگری داشته باشند.البته من خداوند را شاکرم که خداوند چنین بلایی را بر وی و مشایی نازل کرده است .حاشیه و پشت پرده مناظره 13 خرداد را پیدا کرده و بخوانید که مشایی چگونه احمدی را تحریک می کرده و خط می داده که آن دروغ های بزرگ و چرندیات را بگوید.
ط.کارگر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
0
1
افشاگری می کنه وبه بهانه نشر اکاذیب وافترا از کار برکنار میشه وچون جایگاهی در میان اصولگرایانی که ارکان اصلی حاکمیت هستند ندارد واپوزوسیون نیز از او دلخوشی ندارد مواجه با افسردگی می شود و به روش سعید امامی خودکشی می کند
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
0
3
شايدداستان انتخابات 88 را مي خواهد باز گو کند
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
0
2
یادش بخیر یه آدمی میگفت : این آدم عجیب الخلقه ای توی چشم مردم نگاه میکنه و دروغ میگه!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
1
1
وقتی قرار باشد کسی که این روزها به عنوان سردسته و رفیق غار بزرگترین رانت خواران، وام بگیران میلیاردی، خلافکاران خیابان فاطمی، رمالان و پیشگویان و .... شناخته شده دست به افشاگری بزند نتیجه قابل پیش بینی است. بهترین یارانش و شاید حتی خودش ممکن است در دام این افشاگری گرفتار شوند!!!
نه! فکر نمی کنم کسی خودش را افشا کند حتی اگر خیلی احمق باشد.
عبدالله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
4
0
های و هوی بخاطر جلوگیری از عدالت است بهترین کار عذرخواهی وبازگشت به دامن مردم و ولایت است
کاوه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
0
2
در صورنیکه ایشون انحرافاتی رو در هر زمینه مشاهده کردن و به طریق اولی مدارکی هم از این انحرافات داشته باشن اگر درپیشگاه ملت و مراجع ذیصلاح نسبت به افشای خاطیان و منحرفین اقدامی نکنن قطعا این کار ایشون خیانت به مردم و قانون و کشوره و حتما باید بدونن هیچ مصلحتی بالاتر از حقوق مردم در دانستن و مجازات متخلفین نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
0
5
هرچی که هست امیدواریم به نفع مردم باشد. تا اینجا که فقط مردم تاوان و ضرر تمام ندانم کاری آقایون رو پس دادن. ضمنا ایشون تا حالا که فقط وعده بیجا داده، هرچند اگر افشاگری بود باید خیلی زودتر ، این کارو میکرد ولی حالاشم بهتره اگه چیزی هست هرچه زودتر رو کنه، به هرجهت خیلی از مردم منتظرن آخر سناریوی معجزه هزاره سوم رو هم ببینن!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
6
0
اگريك مرددرايران پيدابشه اونم احمدي نژاده خداوكيلي اگه يادتون باشه تومناظره هامگه نگفت الان ديگه ملت شمارانميخوان مگه دنبال همين اتفاق نبودكه ميخواست اين جماعت30ساله چسبيده به نظام رو بيرون كنه من طرفذارموسوي بودم اماالان واقعاطرفدارايدههاي احمدي هستم مگه موسوي نميگفت آزادي خداوكيلي حرفهاي مشايي درراستاي آزادي نيست مگه كروبي وعده 70000رانداداماالان باحساب كروبي نفري 900000مي افته ملت بايدازاحمدي نژادحمايت كنندتانسل همه اين ديكتاتورهاراقطع كنه
نظرات بینندگان